Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Tarnów: Przetarg nieograniczony na dostawę żywności dla Domu Pomocy Społecznej w 2010r.
Numer ogłoszenia: 9235 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Czarna Droga 48, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 633-02-15, faks 0-14 633-02-15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę żywności dla Domu Pomocy Społecznej w 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w DPS w 2010r. Ryby, produkty rybne i warzywa mrożone.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie odpowiadającym treści składanej oferty. 2. Posiadanie doświadczenia w realizowaniu dostaw podobnych do zakresu objętego tym przetargiem i zakresem wskazanym w ofercie ,dla zamawiających z sektora finansów publicznych potwierdzone pozytywnymi opiniami minimum 2-ch wybranych Odbiorców z okresu ostatnich 2-ch lat tj 2008 i 2009. 3. Posiadanie zorganizowanego zaplecza potrzebnego do prowadzenia działalności. 4.Dysponowanie pracownikami i środkami transportu właściwymi dla wykonania opisanego zakresu dostaw. 5. Wdrożenie w praktyce u siebie procedury HACCP wymaganej ustawą . z dnia 11.05.2001 o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2001 nr.63 poz.634 z pzn.zm. 6. Uregulowane zobowiązania na ubezpieczenia społeczne i zobowiązania wobec organów podatkowych. 7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . Ocena spełnienia tych warunków nastąpi poprzez komisyjne porównanie oferty z wymaganiami w siwz i odnotowaniem w protokole z postępowania czy oferta spełnia lub nie spełnia wymagania siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie należy zamieścić n.w. oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia zgodnie z art. 22 i 24 ustawy o Prawo Zamówień Publicznych 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie wnosi co do niego zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej siwz.- wg wzoru (Oświadczenie nr 2) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.-wg wzoru (Oświadczenie nr 3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw tym stanowiących przedmiot zamówienia opisany w niniejszym siwz i odniesiony do zakresu zadeklarowanego w ofercie ,z podaniem: zakresu i wartości dostaw, daty i miejsca ich wykonania oraz przestawienie dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostawy w okresie obowiązywania umowy. 6. Jeżeli ofertę podpisuje ktoś inny niż osoby wymienione w rejestrze w ofercie muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednio; kodeksem cywilnym lub kodeksem spółek handlowych - właściwe dla rodzaju umocowania. 7. Oświadczenie wykonawcy, że wdrożył u siebie procedury HCCP określone ustawą o warunkach żywienia ( Dz.U z 2001 r nr. 63 poz.634 z pzm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - stałość ceny - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dps-tarnow.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 33-101 Tarnów, ul. Czarna Droga 48 w godz. od 8,00 do 15,00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Tarnowie, ul. Czarna Droga 48 pok.2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach - I półrocze 2026
- Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania na terenie miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup żywności dla potrzeb Bursy Szkolnej w Sandomierzu na 2026 rok
- Dostawa różnych produktów spożywczych, warzyw owoców i orzechów oraz ryb przetworzonych i konserwowanych na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





