Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Warszawa: remont CO
Numer ogłoszenia: 92358 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża, ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 3261268, fax 0-22628-4168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pck.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont CO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi (demontaż istniejącej instalacji, przebicia ścian i stropów, wykucie bruzd sciennych, montaż nowej instalacji, obudowa bruzd ściennych, zamurowywanie i zagipsowanie powstałych bruzd,reperacja tynków po wykuciach, malowanie z doborem kolorystyki do istniejącej w poszczególnych pomieszczeniach, wywiezieniem złomu oraz innych pozostałości po demontażu) oraz wykonanie adaptacji węzła cieplnego do nowo zainstalowanych rur i grzejników w budynku biurowo - mieszkalnym ośmiu kondygnacyjnym położonym w Warszawie ul. Mokotowska 14 zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięce złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu czynności jakie zostaną im powierzone i którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, Dysponują osobami które mogą kierować pracami budowlanymi i posiadają kwalifikacje wynikające z §8 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579), Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia, Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa podobne zamówienia o zakresie i wartości odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, poparte referencjami. Przez zamówienia podobne należy rozumieć wykonanie robót budowlano - remontowych polegających na wymianie instalacji centralnego ogrzewania przy czynnym obiekcie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do czynności, jakie zostaną im powierzone, tj. którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, dwóch robót o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia popartych referencjami, podaniem ich wartości oraz daty wykonania załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji , Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów jakie Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia, W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku braku któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku nie uzupełnienia tych dokumentów oferta zostanie odrzucona. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 marca 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża ul. Mokotowska 14. 00-561 Warszawa . -Beata Korczyńska -Dział Administracyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża ul. Mokotowska 14. 00-561 Warszawa .sekretariat V piętro pok.509.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





