eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sterdyń › Remont wewnętrzny budynku GOKiS w Sterdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Sterdyń: Remont wewnętrzny budynku GOKiS w Sterdyni
Numer ogłoszenia: 92304 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu , ul. Lipowa 2, 08-320 Sterdyń, woj. mazowieckie, tel. 0 25 787 02 65, faks 0 25 787 02 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sterdyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnętrzny budynku GOKiS w Sterdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : 1. Wymiana instalacji: a) tablice rozdzielcze o masie do 20 kg - 1 szt; b) tablice rozdzielcze o masie do 20 kg - 1 szt; c) wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na przełącznik podłoże betonowe - 95 wyp; d) wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe - 48 wyp; e) wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe - 5 wyp; f) wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe pozostałe - 8 wyp; g) wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe na przycisk PPOŻ - 2 wyp; h) oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych - świetlówkowa 4x40W - 83 kpl; i) oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych - żarowa, halogenowa, compact - 12 kpl; j) aparaty elektryczne o masie do 2,5 kg - 15 szt; k) oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - żarowa - 5 kpl; l) sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 30 pomiar; m) sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 10 pomiar; n) sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba)- 2 próby; o) sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) - 5 prób; p) badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - 1 szt; q) badania i pomiar instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) - 140 szt; r) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie - 1500m; s) przebijanie otworów śr.25mm o dł. do 40 cm w ścianach lub stropach z betonu - 80 otw; 2. Stolarka i roboty towarzyszące a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych o pow. ponad 2m2 - 14,678m2; b) wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych o pow. ponad 2m2 - 13,650m2; c) montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych - wypełnienie panelem pełnym - zimne - wyposażone w zamek zwykły i blokadę skrzydeł od dołu - 8,225m2 d) montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych - całe szklone szkłem bezpiecznym - zimne- wyposażenie w zamek zwykły i blokadę skrzydeł od dołu - 12,108m2; e) wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub.ponad ? ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych w pomieszczeniach biurowych - 1,624m3; f) wykonanie przysklepień otworów w scianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek - 1,475m3; g) wykonanie przysklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarcz.i obsadz.belek stalowych I NP 160mm - 7,000m h) drzwi zewnętrzne płycinowe pełne jednoskrzydłowe bez naświetl o pow. ponad 1,5 m2 wyposażone w zamek patentowy - 1,800 m2; i) wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub. ? ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych - powiększenie otworów drzwiowych w pokoju dyrektora oraz łazience damskiej i męskiej - 1,890m2 j) wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych o pow. do 2m2 - 3 szt; k) obsadzenie ościeżnic stalowych o pow. otworu do 2,0 m2 w ścianach z cegieł - 5,40 m2; l) ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie 70*200 dla drzwi wwnątrzlokalowych łazienkowych wbudowane w trakcie wznoszenia ścian - 4 szt; m) dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnic metalowych - 16,90m2; n) skrzydła drzwiowe płycinowe wewnętrzne jednodzielne pełne o pow. do 1,6 m2 fabrycznie wykończone - 18,80m2; o) skrzydła drzwiowe płycinowe wewnętrzne łazienkowe jednodzielne szklone o pow. do 1,6 m2 oszklone szybą o pow. do 0,2m2 fabrycznie wykończone - 13,00m2; p) wrota do garaży stalowe ocieplone rozwierane dwuskrzydłowe z ościeżnicą i zamkiem kompletne. Wyposażenie w blokady przeciwwiatrowe - 4,648m2. 3. Remont sufitów a) konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsow. pojedyńcze z kształtow. metal. na stropach - 87,096m2; b) okładziny z płyt gips-kartonowych grubości 12,5mm pojedyńcze na stropach na rusztach metalowych. Uwaga: w łazienkach płyty wodoodporne - 87,096m2; c) zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitów w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5m2 - 327,027m2; d) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlow. nierówności na sufitach - 45,199m2; e) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 45,199m2 f) przygotowanie starego podłoża pod gładzie gipsowe na sufitach - jednokrotne gruntowanie emulsją UNI-GRUNT - 281,828m2; g) tynki (gładzie) jednowarstw.wewn.gr.3mm z gipsu szpachlow.wyk.ręcz.na stropach na podłożu z tynku - 281,829m2; h) dwukrotne malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - 281,829m2; i) dwukrotne malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem na sufitach podwieszanych - 87,096m2; j) malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - płyt gips. spoinowanych szpachlow. z gruntow. - dod. za każde dalsze malowanie - 87,096 m2; k) przygotowanie starego podłoża płyt korytkowych na suficie nad sceną- jednokrotne gruntowanie emulsją UNI-GRUNT - 119,340m2; l) tynki (gładzie) jednowarstw.wewn. gr. 3mm z gipsu szpachlow.wyk. ręcz. na stropach na podłożu betonowym - na płytach korytkowych - 119,340m2; m) dwukrotne malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - płyt korytkowych - 119,340m2; n) dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metal. pełnych - konstrukcji stalowej nad sceną - 52,080m2; o) rusztowania ramowe warszawskie 6m - do robót na suficie nad sceną - 81,60m2. 4. Remont ścian: a) rozebranie wykładziny ściernej z płytek glazurowanych - 63,132m2; b) rozebranie ścianek działowych z płyt wiórowych na kształtownikach stalowych - 16,560m2; c) uzupełnienie ścianek z cegieł dziurawek o gr. ? cegły na zaprawie cementowej - 14,280m2; d) dodatek za zbrojenie bednarką ścianek grub.1/4 ceg. - 14,280m2; e) uzupełnienie tynk.zwyk.wew.kat.II z zapr.cem-wap na scian. i słup.prostok. na podł. z cegły i pustaków (do 5m2 w 1 miej.) - pod glazurę - 108,052m2; f) uzup.tynk.zwykł.wew.kat.III z zapr.cem-wap. na ścian.i słup.prostok. na podłożu z cegły i pustaków (do 2 m2w 1 miej.) - 10 m2; g) wyk. tynków zwykłych wewn.wewn.kat.III z zaprawy cem-wap na ościeżach szer. do 15 cm - po zamontowanych drzwiach wewnętrznych i oknach w całym obiekcie - 80m; h) wyk. pasów tynku zwyk.kat.III o szer. do 10 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokryw. bruzdy z przewodami elektrycznymi - po robotach elektrycznych i sanitarnych - 200,00m; i) licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wymiarach 20x20cm na klej metodą zwykła - 135,892m2; j) osadzenie listew wykończających przy licowaniu ścian płytkami w pomieszczeniach o pow. do 8m2 - 105,070m; k) obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 20,0szt; l) obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi grub.12,5mm wodoodpornymi na rusztach metal.pojedyn.dwuwarstw.55-02 - 15,457m2; m) zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5m2 - 1181,877m2; n) skasowanie wykwitów (zacieków) na ścianach - 5,84m2; o) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlow. nierówności na ścianach - 185,213m2; p) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian w kolorach pastelowych - 185,213m2; q) przygotowanie starego podłoża pod wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - jednokrotne gruntowanie emulsją UNI-GRUNT - 996,664m2; r) tynki (gładzie) jednowarstw.wewn. gr.3 mm z gipsu szpachlow. wyk. ręcz. na ścianach na podłożu z tynku - 996,664m2; s) ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym p/g- 312,01m; t) dwukrotne malowanie farbami akrylowymi trudnozmywalnymi w kolorach pastelowych powierzchni wewnętrznych -podłoży gipsowych z gruntowaniem na ścianach - 996,664m2; u) dwukrotne malowanie farbami olejnymi podokienników lasrykowych wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 5,144m2; v) obsadzenie podokienników z konglomeratu 70x25cm - 1 szt; w) obsadzenie podokienników z konglomeratów o wymiarze 210x25cm - 2 szt; x) dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o pow. ponad 1,0m2 - 2,499m2; y) dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o śr. do 50mm - 150m; 5. Remont posadzek a) schody żelbetowe - stopnie betonowe wewn. na gotowym podłożu - 1,92m3 b) rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów - 70,586m2; c) rozebranie cokolika z płytek na ścianach - 100,84m; d) rozebranie posadzki z płytek na zapr. cem. - 37,739m2; e) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 38,425m2; f) zerwanie z podłóg płyt paździerzowych - 38,425m2; g) gruntowanie posadzek preparatami UNI GRUNT - powierzchnie poziome - 280,589m2; h) posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej - przygotowanie podłoża - 280,59m2; i) posadzki płytkowe z płytek terakotowych; płytki 30x30cm układane na klej metodą kombinowaną - 25,043m2; j) posadzki płytkowe z płytek GRESU płytki 30x30cm układane na klej metodą kombinowana - 255,547m2; k) okładziny schodów z płytek gresu 30x30 cm układanych na klej metodą kombinowaną - 6,0m2 l) cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych z płytek 30x30 - cokolik 15cm układane na klej z przecinaniem płytek - przygotowanie podłoża - 216,52m; m) cokoliki płytkowe z gresu z płytek 30x30 - cokolik 15cm układane na klej z przecinaniem płytek metodą zwykła - 216,52m; n) rozebranie podłóg białych na wpust - 71,88m2; o) podłoga z desek struganych gr. 32 mm - 71,88m2; p) ocyklinowanie podłogi z desek - 71,88m2; q) impregnacja ogniochronna podłogi z desek - 71,88m2; r) lakierowanie trzykrotne podłogi z desek - 71,88m2. 6. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - roboty demontażowe a) demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew.do 2,5m2 - 12 kpl; b) demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew.do 5,0m2 - 7 kpl; c) demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew. do 7,5m2 - 12 kpl; d) demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow.ogrzew. do 10,0m2 - 2 kpl; e) demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o śr. do 65 mm o długości do 2m - 8 szt; f) demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o długości do 3m o śr.do 65mm - 2 szt; g) demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o długości do 4m o śr. do 65mm - 1 szt; h) demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o długości do 5m o śr. do 65mm - 2 szt; 7. Demontaż armatury centralnego ogrzewania a) demontaż zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki o śr. 15-20mm - 46 szt; b) demontaż zaworu przelotowego o śr. 25-32 mm - 4 szt; c) demontaż zaworu przelotowego o śr. 40-50mm - 2szt; 8. Demontaż rurociągów stalowych centralnego ogrzewania a) demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 10-15mm - 446,0m; b) demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 25mm - 56m; c) demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 32mm - 74m; d) demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 40-50mm - 18m; 9. Montaż rurociągów centralnego ogrzewania a) rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 18x1mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem miękkim w budynkach mieszkalnych - 126,0m; b) rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 22x1mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem miękkim w budynkach mieszkalnych - 62 m; c) rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 28x1,5mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem miękkim w budynkach mieszkalnych - 56,0m; d) rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 35x1,5mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem twardym w budynkach mieszkalnych - 74,0m; e) rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 54x1,5mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem twardym w budynkach mieszkalnych - 16,0m; f) punkty stałe do rurociągów miedzianych, lutowane o śr. zewn. i gr.ścianki 54x2mm - 1 szt; g) punkty stałe do rurociągów miedzianych, lutowane o śr. zewn. i gr.ścianki 35x1,5mm - 4 szt; h) punkty stałe do rurociągów miedzianych, lutowane o śr. zewn. i gr.ścianki 28x1,5mm - 2 szt; i) kompensatory U-kształtowe z 4-ch kolan 90 st. i 3-ch odcinków rur miedzianych lutowane o śr zewn.54 mm - 1 szt; j) kompensatory U-kształtowe z 4-ch kolan 90 st. i 3-ch odcinków rur miedzianych lutowane o śr zewn.35 mm - 2 szt; k) kompensatory U-kształtowe z 4-ch kolan 90 st. i 3-ch odcinków rur miedzianych lutowane o śr zewn.28 mm - 2 szt; l) podejście do pionu c.o. o śr. zew.28mm - 5 szt; m) podejście do pionu c.o. o śr. zew.22mm - 25 szt; 10. Montaż armatury odcinającej i regulacyjnej a) filtry osadnikowe siatkowe śr.nom.armatury 50mm - 1 szt; b) zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.50mm - 2 szt; c) zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.32mm - 6 szt; d) zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.25mm - 6 szt; e) zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.20mm - 8 szt; f) różnicowe regulatory ciśnienia śr.nom. 25mm - 5 szt; g) różnicowe regulatory ciśnienia śr.nom. 20mm -25 szt; h) zawory kulowe i zwrotne przelotowe gwintowane do c.o. sr.nom.15mm - 30 szt; i) odpowietrzniki automatyczne śr.nom. 15 mm - 30 kpl; 11. Montaż grzejników a) rury przyłaczne o śr. zew. 15mm do grzejnika c.o. płytowego, konwektorowego lub członowego na ścianach - 46 kpl; b) zawory grzejnikowe termostatyczne o podwójnej regulacji, proste lub kątowe z głowicami termostatystycznymi, śr. nom. 15mm - 46 pkl; c) zawory grzejnikowe powrotne proste lub kątowe śr. nom.15mm - 46 szt; d) kurki spustowe za złączką do węża śr. nom.15mm - 46 szt; e) grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22,V22 o wys.300-900mm i dł.400-800mm, montaż grzejników na ścianie - 24 szt; f) grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22, V22 o wys. 300-900mm i dł. 1000-1400mm, montaż grzejników na ścianie - 8 szt; g) grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22, V22 o wys. 300-900mm i dł. 1600-2000mm, montaż grzejników na ścianie - 6 szt; h) grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22, V22 o wys. 300-900mm i dł. 2300-3000mm, montaż grzejników na ścianie - 8 szt; 12. Próby szczelności i regulacje instalacji a) próba szczelności instalacji c.o. w budynkach niemieszkalnych - płukanie instalacji czynności przygotowawcze i zakończeniowe do wykonania próby o śr.zewn.do 54mm - 334,0m; b) próba szczelności instalacji c.o. w budynkach niemieszkalnych - próba wodna ciśnieniowa - 334,0m; c) próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji - 46,0 szt.grz. 13. Izolacje termiczne rurociągów a) izolacja rurociągów śr. 54-70mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 30mm - 16m; b) izolacja rurociągów śr. 28-48mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 30mm - 160m; c) izolacja rurociągów śr. 12-22mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 30mm - 30m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na rachunek bankowy Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Sterdyni: 62 9221 0000 0020 0820 2000 0010; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej : - 2 roboty budowlane branży budowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 350.000,00 zł każda (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi: a) kierownik robót budowalnych oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego lub innego równoważnego dokumentu zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich Unii Europejskiej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) klęski żywiołowe; c) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umów; f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; g) wykonanie dodatkowych robót zamiennych w oparciu o protokół konieczności, spisany przez strony i zatwierdzony przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników, zawartych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik do umowy. h) zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych; i) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiany osobowe a) zmiana osób, realizująca przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub określone innymi ustawami; b) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy: b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy: c) konieczność realizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, albo zwiększyło użyteczność przedmiotu umowy, bez pogorszenia jego parametrów eksploatacyjnych: 4) Zmiany organizacji spełnienia świadczeń w zakresie: a) zmiana zasad dokonywania odbiorów robót; 5) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. f) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający wyraził zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sterdyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Sterdyni, ul. Lipowa 2, 08-320 Sterdyń, gabinet dyrektora.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Sterdyni, ul. Lipowa 2, 08-320 Sterdyń, gabinet dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.