eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 92264 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, fax 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Apteki Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, wyszczególnionych w formularzu ofertowym, stanowiącym - załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.00.00 - Leczenie Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000 zł. Szczegółowe wymagania w rozdz. VII SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 2.Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 3.Przygotują ofertę zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiada wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem koncesje na prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującym prawem. 2.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek służby zdrowia. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 Ustawy PZP). Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-9 Ustawy PZP (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Wykonawcy winni złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1)Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych należy przedstawić: Oświadczenie o posiadaniu ważnych (aktualnych) dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci): Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów - Deklaracje zgodności i/ lub Certyfikaty CE itp., dla każdego asortymentu - dotyczy oferowanych wyrobów do obrotu, których wymagane jest posiadanie ww. dokumentów zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) z zaznaczeniem, której pozycji dotyczą; 2)Oryginalny katalog umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Foldery, prospekty, katalogi, informacje producenta lub etykiety oferowanego asortymentu - w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia opisu danych użytkowych oferowanego asortymentu w języku polskim w dowolnej z wyżej wymienionych postaci, na których należy dokonać wpisu numeru pozycji ze specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz ułożyć zgodnie z kolejnością wpisu asortymentu w formularzu asortymentowo-cenowym. oraz z o b o w i ą z a n i e do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni. Inne wymogi: 1)Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 3)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. 4)Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie Zamawiajacego Dział Zamówień Publicznych pokój 202 /II piętro/ Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110, która jest udostępniona dla Wykonawców w dni powszednie w godz. 7.00 do 14.35..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.