eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › "Dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim, w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 92260 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Kościerzyna: "Dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim, w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68340 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kościerski, krajowy numer identyfikacyjny 19167511000000, ul. ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 680 18 40, faks 58 680 18 58, e-mail zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiatkoscierski.pl; http://koscierzyna.bip-24.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim, w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim w ramach projektu w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS. 2. Zamówienie będzie podzielone na cztery części: Część I - Materiały dydaktyczne do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego, Część II - Materiały dydaktyczne dla technika logistyka i technika spedytora, Część III - Materiały dydaktyczne do systemowego doradztwa zawodowego, Część IV - Materiały biurowe i eksploatacyjne z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1. do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego, Zadanie 2. dla technika logistyka i technika spedytora, Zadanie 3. do systemowego doradztwa zawodowego. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu nie wskazano inaczej, opis dotyczy każdej z części przedmiotu zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. dostawę do siedziby Zamawiającego (Wydział Edukacji - ul. 3 Maja 8A, 83-400 Kościerzyna) wraz z załadunkiem i rozładunkiem materiałów dydaktycznych i/lub eksploatacyjnych i biurowych wyszczególnionych poniżej, b. udzielenie gwarancji jakości na dostarczone materiały dydaktyczne i/lub eksploatacyjne i biurowe. c. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie dopuszcza się zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, prefabrykowanych oraz wchodzących wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów (podpunkt c dotyczy tylko IV części zamówienia). 4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie lub więcej części zamówienia i jego oferty okażą się najkorzystniejsze, w czego konsekwencji zostanie z nim zawarta umowa, wystawił odrębną fakturę na każdą część zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa dotycząca dostawy IV części zamówienia, wystawił odrębną fakturę na każde zadanie. 6. Określoną w punkcie 2 część (części) przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w terminie podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, liczonym od dnia zawarcia umowy. 3. Przedmiot zamówienia (w każdej, z części) zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. 4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. 5. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (dotyczy pozycji 1 i 2 zadanie 3 część IV) muszą mieć m.in.: maksymalną wydajność i maksymalną pojemność przewidzianą do stosowania przez producenta urządzenia. Zamawiający dopuszcza również składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. Pod pojęciem: "produkt równoważny": Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest on zamawiany o parametrach takich samych bądź lepszych (w zakresie pojemności, wydajności lub jakości wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się zaoferowani, a materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, prefabrykowanych oraz wchodzących wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów. 7. Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (dotyczy pozycji 1 i 2 zadanie 3 część IV) niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli urządzenie nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, bębna lub pojemnika na zużyty toner, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. na produkt oryginalny pochodzący od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia informacji faksem przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162200-7, 22110000-4, 30190000-7, 22111000-1, 30192000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały dydaktyczne do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2297.64
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Platforma Dystrybucyjna EDU Książka , bialystok.ksiegarnia@eduksiazka.pl, ul. Kolejowa 15/17 , 01-217, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2428,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2428,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3678,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały dydaktyczne dla technika logistyka i technika spedytora
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3078.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DWS sc. W. Wanta, Ł. Sulej, info@tanietnery.pl, ul. Mickiewicza 6, 83-400, Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3581,88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3581,88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3960,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały dydaktyczne do systemowego doradztwa zawodowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30915.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INFOMIKS Sp. z o.o., , ul. Pogodna 19 F, 05-402, Otwock, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35857,88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39574,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Materiały biurowe i eksploatacyjne (obejmująca: Zadanie 1. do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego, Zadanie 2. dla technika logistyka i technika spedytora oraz Zadanie 3. do systemowego doradztwa zawodowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2297.64
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DWS sc. W. Wanta, Ł. Sulej, , ul. Mickiewicza 6, 83-400, Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2730,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2726,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2929,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.