eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskzadania w ramach Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-20

POZYCJA 9224

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: zadania w ramach Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej: 1. Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Pomorska -Chłopska 2. Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Chłopska - Obrońców Wybrzeża 3. Przebudowa torów na skrzyżowaniu Chłopska- Jagiellońska 4. Przebudowa pętli tramwajowej Zaspa wraz z dojazdami do pętli

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska zastąpiona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska, do kontaktów: 1. Andrzej Sidorowicz - w zakresie SIWZ - nr. pok. 21, tel. 058 320-51-072, 2. Stanisław Brzuszkiewicz- w zakresie robót torowych - nr pok. 010, tel. 058 320 51 33, 3.Leon Gołuński - w zakresie robót drogowych i pozostałych branż - nr pok. 010, tel.058 320-51-34, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, fax 058 3205105, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl, www.drmg.gdansk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Miasta Gdańska zastąpiona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska, Katarzyna Zielińska, pok. 5, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205114, fax 058 3205105, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl, www.drmg.gdansk.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadania w ramach Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej: 1. Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Pomorska -Chłopska 2. Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Chłopska - Obrońców Wybrzeża 3. Przebudowa torów na skrzyżowaniu Chłopska- Jagiellońska 4. Przebudowa pętli tramwajowej Zaspa wraz z dojazdami do pętli. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowej oddzielnie dla każdego zadania ( projektów budowlanych i wykonawczych ) stanowiących przedmiot umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie na podstawie opracowanego projektu potwierdzenia z Wydziału Urbanistyki Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku przyjęcia zgłoszenia wykonywania robót w trybie art. 29 i art. 30 Prawa budowlanego ( dla każdego zadania). Roboty budowlane zadania 1. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Pomorska-Chłopska w Gdańsku", w granicach opracowania projektowego. Roboty budowlane zadania 2. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Chłopska-Obrońców Wybrzeża w Gdańsku", w granicach opracowania projektowego. Roboty budowlane zadania 3. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Chłopska-Jagiellońska w Gdańsku", w granicach opracowania projektowego. Roboty budowlane zadania 4. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa pętli tramwajowej Zaspa wraz z dojazdami", w granicach opracowania projektowego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk- skrzyżowanie ulic Pomorska -Chłopska, Chłopska - Obrońców Wybrzeża, Chłopska- Jagiellońska oraz pętli tramwajowej Zaspa wraz z dojazdami do pętli. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: II.2.1) Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowej oddzielnie dla każdego zadania ( projektów budowlanych i wykonawczych ) stanowiących przedmiot umowy w terminach: - wypełnione wnioski do gestorów sieci 2 tygodnie od daty zawarcia umowy - dane do wykonania geotechnicznych badań podłoża gruntowego 2 tygodnie od daty zawarcia umowy - dane do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 2 tygodnie od daty zawarcia umowy - projekty budowlane 10 tygodni od daty zawarcia umowy - projekty wykonawcze 12 tygodni (84 dni) od daty zawarcia umowy Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie na podstawie opracowanego projektu potwierdzenia z Wydziału Urbanistyki Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku przyjęcia zgłoszenia wykonywania robót w trybie art. 29 i art. 30 Prawa budowlanego ( dla każdego zadania). Roboty budowlane zadania 1. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Pomorska-Chłopska w Gdańsku", w granicach opracowania projektowego a w szczególności: Roboty torowo- drogowe: - wymianę toru tramwajowego (szyny, podkłady, tłuczeń) 580mb toru pojedynczego - wymianę 6 kpl. rozjazdów typu Cogifer, lub równorzędnych - wykonanie odwodnienia torowiska - na całej długości drenaż całkowicie sączący jednostronny (z rur perforowanych PCV lub podobnych) ze studniami rewizyjnymi o średnicy 315 mm z rur karbowanych PCV co 50 - 60 m z podłączeniem do kanalizacji miejskiej studnią o średnicy 1200 mm, - wykonanie odwodnienia rozjazdów z montażem separatorów, - wykonanie regulacji torów, w planie i profilu ze stabilizacją toru automatyczną podbijarką mechaniczną, na całym odcinku wymiany toru oraz 120 mbtp w torach istniejących na połączeniu z torem nowym, - balastowanie toru po regulacji do górnej powierzchni podkładu nowym kruszywem kamiennym, - przebudowę 5 wysepek tramwajowych przystosowanych do obsługi tramwaju niskopodłogowego z rampami - przebudowe przystanku autobusowego na ulicy Pomorskiej - wymianę wygrodzeń z siatki w ramkach w postaci osłon przeciwrozbryzgowych na długości przystanku ulicy Pomorskiej i 2 przystankach ulicy Chłopskiej - wymianę pozostałych wygrodzeń z siatki w ramkach na wygrodzenia typu RS - wymianę wiat przystankowych CITY 90 na peronach tramwajowych - wymianę istniejących obrzeży betonowych - wymianę bitumicznej nawierzchni drogowej na nawierzchnię z płyt typu STRAIL na przejazdach torowo-ulicznych - 54 m.b. toru podwójnego, - modernizacja nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie warstwy gr 5 cm i nałożenie SMA- 600 m kw. - wymiana nawierzchni bitumicznych i z kostki betonowej na 3 przejściach przez tory: (2 przejścia przy ul Pomorskiej, przejście przy ul. Chłopskiej )- na nawierzchnię z płyt gumowych - wymiana krawężników na 300 m.b. - remont chodnika z płyt betonowych 200m kw. - remont chodnika z kostki betonowej 180 m kw. Roboty elektroenergetyczne: - wymiana kabli trakcyjnych zasilających na całej długości: Jelitowo - długość około 2x455m, od stacji prostownikowej "Chłopska" do słupa nr 14-15/9 Pomorska - długość około 2x610m, od stacji prostownikowej "Chłopska" do słupa nr 13-14/123 Gospody - długość około 2x133m, od stacji prostownikowej "Chłopska" do słupa nr 16-14/52 Szkoła - długość około 2x600m, od stacji prostownikowej "Chłopska" do słupa nr 16-14/50 - wymiana kabli powrotnych na całej długości: Oliwa - długość około 2x390m, od stacji prostownikowej "Chłopska" do szafki powrotnej przy słupie 14/9 Jelitkowo - długość około 2x390m, od stacji prostownikowej "Chłopska" do szafki powrotnej przy słupie 14/7 Rondo - długość około 2x390m, od stacji prostownikowej "Chłopska" do szafki powrotnej przy słupie - wymiana sieci między izolatorami sekcyjnymi 81, 82, 83 (miedzy przęsłem ze słupami 13-14/128 i 13-14/129; przęsłem ze słupami 14-15/7 i 14-15/8; oraz słupem 16-14/51) - wymiana przewodów jezdnych w zakresie zadania - wymiana liny nośnej w zakresie zadania - wymiana izolatorów sekcyjnych przewodu jezdnego i liny nośnej w zakresie zadania (numery 81, 82, 83) - wymiana odłączników sektorowych w zakresie zadania wraz z okablowaniem (numery 81, 82, 83) - wymiana odłączników na kablach zasilających na odłączniki systemu Elektroline lub równoważne - wymiana punktów powrotnych - malowanie słupów trakcyjnych, konserwacja przyziemnej części słupów, wykonanie nowych cokołów słupowych - wymiana linek wieszakowych na nowe - montaż 3 zwrotnic elektrycznych i 3 zjazdów torowych systemu Bombardier lub równoważnego wraz z systemem transmisji danych do centrum monitorowania pracy zwrotnic w ZDiZ w Gdańsku, wyposażenie centrum monitorowania pracy zwrotnic - wykonanie ochrony przepięciowej na końcach kabli zasilających - wykonanie połączeń uszyniających urządzenia specjalne - aktualizacja oznaczeń kilometracji umieszczonej na słupach trakcyjnych - wykonanie połączeń wyrównawczych sieci górnej i dolnej - torowiska tramwajowego - wykonanie regulacji sieci trakcyjnej, pomiarów geometrii sieci, pomiary wielkości elektrycznych, - wykonanie zasilania wiat przystankowych. Roboty inne: - usunięcie ewentualnych kolizji elektroenergetycznych, teletechnicznych i innych koniecznych do realizacji zadania. - regulacja studni teletechnicznych, włazów kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wymianę wpustów ulicznych. - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu - usunięcie uschniętych drzew - zieleń - humusowanie i wykonanie trawnika 400 m kw. Granicami zakresu robót torowych według istniejącej kilometracji są: od strony Oliwy od km 1,700 na odcinku13-14 Koniec robót w ul. Pomorskiej od strony Jelitkowa w km 0,070 na odcinku 14-15 ( między słupami 14-15/3,4,5,6) Koniec robót w ul. Chłopskiej w km 2,250 na odcinku16-14 ( przy słupie 16-14/55) Roboty budowlane zadania 2. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Chłopska-Obrońców Wybrzeża w Gdańsku", w granicach opracowania projektowego a w szczególności: Roboty torowo- drogowe: - wymianę toru tramwajowego (szyny, podkłady, tłuczeń) 460mb toru pojedynczego - wykonanie odwodnienia torowiska - na całej długości drenaż całkowicie sączący jednostronny (z rur perforowanych PCV lub podobnych) ze studniami rewizyjnymi o średnicy 315 mm z rur karbowanych PCV co 50 - 60 m z podłączeniem do kanalizacji miejskiej studnią o średnicy 1200 mm, - wykonanie regulacji torów, w planie i profilu ze stabilizacją toru automatyczną podbijarką mechaniczną, na całym odcinku wymiany toru oraz 120 mbtp w torach istniejących na połączeniu z torem nowym, - balastowanie toru po regulacji do górnej powierzchni podkładu nowym kruszywem kamiennym, - przebudowę 2 wysepek tramwajowych przystosowanych do obsługi tramwaju niskopodłogowego z rampami - wymiana wygrodzeń z siatki w ramkach przy wysepkach przystankowych na wygrodzenia przeciwrozbryzgowe o łącznej długości 90 m.b. dla 2 wysepek - wymiana pozostałych wygrodzeń z siatki w ramkach przy wysepkach przystankowych na wygrodzenia typu RS - wymianę krawężników drogowych na długości wysepek przystankowych i w miejscach gdzie stanowią granicę torowiska 620 m.b. - wymianę istniejących obrzeży betonowych - wymianę bitumicznej nawierzchni drogowej na nawierzchnię z płyt typu STRAIL na przejeździe torowo-ulicznych - 30m.b. toru podwójnego, - modernizacja nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie warstwy o grubości 5 cm i nałożenie SMA na 150 m kw. - modernizacja nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie warstwy o grubości 10 cm i ułożenie nowej nawierzchni gr. 10 cm w tym SMA o grubości 4cm na 860m kw. - wymiana nawierzchni bitumicznych i z kostki betonowej na 2 przejściach przez tory:- na nawierzchnię z płyt gumowych - remont chodnika z płyt betonowych 310 m kw. - remont chodnika z kostki betonowej 640 m kw. Roboty elektroenergetyczne: - wymiana przewodów jezdnych na torze kierunek Pętla Zaspa od słupa 16-14/34 (sektor 84) do kotwienia na słupie 16-14/24 - wymiana przewodów jezdnych na torze kierunek Jelitkowo od słupa 16-14/34 (sektor 84) do kotwienia na słupie 16-14/23 - wymiana urządzeń kompensacyjnych na słupach 16-14/23 oraz 16-14/24 - wymiana wysięgników na odcinku od słupa 16-14/23 do słupa 16-14/34 - wymiana izolatorów sekcyjnych przewodu jezdnego i liny nośnej przy słupie 16-14/34 na izolatory typu Elektroline lub równoważne - montaż odłącznika sektorowego typu Elektroline lub równoważnego dla izolatora sektora nr 84 wraz z okablowaniem - wymiana odłącznika kablowego na kablu zasilającym "Czerwony Dwór" (słup 16-14/33) na odłącznik typu Elektroline lub równoważny - wykonanie ochrony przepięciowej na końcu kabla zasilającego "Czerwony Dwór" - wykonanie połączeń wyrównawczych sieci górnej i dolnej - torowiska tramwajowego - wykonanie połączeń uszyniających urządzenia specjalne - wymiana linek wieszakowych na nowe - malowanie słupów trakcyjnych, konserwacja przyziemnej części słupów, wykonanie nowych cokołów słupowych - aktualizacja oznaczeń kilometracji umieszczonej na słupach trakcyjnych - wykonanie regulacji sieci trakcyjnej, pomiarów geometrii sieci, pomiarów wielkości elektrycznych, - przebudowa sygnalizacji świetlnej - należy zastosować sygnalizację z sygnalizatorami czasu pozostającego do czasu włączenia sygnału zielonego dla tramwaju. - wykonanie zasilania wiat przystankowych. Roboty inne: - usunięcie ewentualnych kolizji elektroenergetycznych, teletechnicznych i innych koniecznych do realizacji zadania. - regulacja studni teletechnicznych, włazów kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wymianę wpustów ulicznych. - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu - zieleń - humusowanie i wykonanie trawnika 4825 m kw. Granicami zakresu robót torowych według istniejącej kilometracji są: Początek robót w ul. Chłopskiej od km 1,130 na odcinku16-14 - (koło słupa 16-14/30) Koniec robót w Chłopskiej od km 0,900 na odcinku16-14 Roboty budowlane zadania 3. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa torów na skrzyżowaniu ulic Chłopska-Jagiellońska w Gdańsku", w granicach opracowania projektowego, a w szczególności: Roboty torowo- drogowe: - wymianę toru tramwajowego (szyny, podkłady, tłuczeń) 398mb toru pojedynczego - wykonanie odwodnienia torowiska - na całej długości drenaż całkowicie sączący jednostronny ( z rur perforowanych PCV lub podobnych) ze studniami rewizyjnymi o średnicy 315 mm z rur karbowanych PCV co 50 - 60 m z podłączeniem do kanalizacji miejskiej studnią o średnicy 1200 mm, - wykonanie regulacji torów, w planie i profilu ze stabilizacją toru automatyczną podbijarką mechaniczną, na całym odcinku wymiany toru oraz 120 mbtp w torach istniejących na połączeniu z torem nowym, - balastowanie toru po regulacji do górnej powierzchni podkładu nowym kruszywem kamiennym, - przebudowę 2 wysepek tramwajowych przystosowanych do obsługi tramwaju niskopodłogowego z rampami - wymianę wygrodzeń z siatki w ramkach przy wysepkach przystankowych na wygrodzenia w postaci osłon przeciwrozbryzgowych o łącznej długości 90 m.b. dla 2 wysepek - wymianę wygrodzeń z siatki w ramkach przy wysepkach przystankowych na wygrodzenia typu RS - wymianę krawężników drogowych na długości wysepek przystankowych i w miejscach gdzie stanowią granicę torowiska 100 m.b. - wymianę istniejących obrzeży betonowych - wymianę bitumicznej nawierzchni drogowej na nawierzchnię z płyt typu STRAIL na przejazdach torowo-ulicznych - 30 m.b. toru podwójnego, - modernizacja nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie warstwy o grubości 5 cm i nałożenie SMA na 800 m kw. - wymiana nawierzchni bitumicznych i z kostki betonowej na 2 przejściach przez tory: - na nawierzchnię z płyt gumowych, - remont chodnika z płyt betonowych 90 m kw. - remont chodnika z kostki betonowej 240 m kw. Roboty elektroenergetyczne: - wymiana przewodów jezdnych na torze kierunek Pętla Zaspa od słupa 16-14/44 kotwienie do izolatora sekcyjnego nr 84 na słupie 16-14/34 - wymiana przewodów jezdnych na torze kierunek Jelitowo od słupa 16-14/34 (sektor 84) do kotwienia na słupie 16-14/43 - wymiana urządzeń kompensacyjnych na słupach 16-14/43 oraz 16-14/44 - wymiana wysięgników na odcinku od słupa 16-14/35 do słupa 16-14/44 - wykonanie połączeń wyrównawczych sieci górnej i dolnej - torowiska tramwajowego - wykonanie połączeń uszyniających urządzenia specjalne - wymiana linek wieszakowych na nowe - malowanie słupów trakcyjnych, konserwacja przyziemnej części słupów, wykonanie nowych cokołów słupowych - wymiana kabla powrotnego "Czerwony Dwór" na całej długości - od stacji prostownikowej "Chłopska" do skrzynki kabli powrotnych przy słupie 16-14/31 - aktualizacja oznaczeń kilometracji umieszczonej na słupach trakcyjnych - wykonanie regulacji sieci trakcyjnej, pomiarów geometrii sieci, pomiarów wielkości elektrycznych, - przebudowa sygnalizacji świetlnej - należy zastosować sygnalizację z sygnalizatorami czasu pozostającego do czasu włączenia sygnału zielonego dla tramwaju. - wykonanie zasilania wiat przystankowych. Roboty inne: - usunięcie ewentualnych kolizji elektroenergetycznych, teletechnicznych i innych koniecznych do realizacji zadania. - regulacja studni teletechnicznych, włazów kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wymianę wpustów ulicznych. - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu - zieleń - humusowanie i wykonanie trawnika 640 m kw. Granicami zakresu robót torowych według istniejącej kilometracji są: Początek robót w ul. Chłopskiej od km 1,535 na odcinku16-14 - (22m za słupem 16-14/37 w stronę ul.Pomorskiej) Koniec robót w Chłopskiej w km 1,336 na odcinku16-14 ( 31m od słupa 16-14/33 w strone ul. Pomorskiej) Roboty budowlane zadania 4. obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego p.n. "Przebudowa pętli tramwajowej Zaspa wraz z dojazdami", w granicach opracowania projektowego a w szczególności: Roboty torowo- drogowe: - wymianę toru tramwajowego (szyny, podkłady, tłuczeń) 1351 mb toru pojedynczego - wymianę 10 kpl rozjazdów typu Cogifer, lub równorzędnych - wykonanie odwodnienia torowiska - na całej długości drenaż całkowicie sączący jednostronny z rur perforowanych PCV lub podobnych) ze studniami rewizyjnymi o średnicy 315 mm z rur karbowanych PCV co 50 - 60 m z podłączeniem do kanalizacji miejskiej studnią o średnicy 1200 mm, - wykonanie odwodnienia rozjazdów z montażem separatorów, - wykonanie regulacji torów, w planie i profilu ze stabilizacją toru automatyczną podbijarką mechaniczną, na całym odcinku wymiany toru oraz 120 mbtp w torach istniejących na połączeniu z torem nowym, - balastowanie toru po regulacji do górnej powierzchni podkładu nowym kruszywem kamiennym, - przebudowę 5 wysepek tramwajowych wydłużonych przystosowanych do obsługi tramwaju niskopodłogowego z rampami - wymianę wygrodzeń z siatki w ramkach przy wysepkach przystankowych na wygrodzenia typu RS - wymianę istniejących obrzeży betonowych - wymiana nawierzchni bitumicznych i z kostki betonowej na istniejących przejściach przez tory: - na nawierzchnię z płyt gumowych. - remont chodnika z kostki betonowej 950 m kw. Roboty elektroenergetyczne: - wymiana przewodów jezdnych na odcinku od słupa trakcyjnego 16-14/10 (izolator sekcyjny 86) do słupa trakcyjnego 17-16/81 (izolator sekcyjny 91) wraz z przewodami na Pętli - wymiana urządzeń kompensacyjnych na słupach 16-14/6 oraz 16-14/7 i na słupach 17-16/86 oraz 17-16/87 - zmiana konstrukcji mocowania sieci trakcyjnej do obu wiaduktów na wlotach do Pętli Zaspa - wymiana odłączników kablowych na kablu "Pętla Zaspa" (Słup 17-16/82) na odłącznik typu Elektroline lub równoważny - wykonanie ochrony przepięciowej na końcach kabli zasilających - wymiana izolatorów sekcyjnych przewodu jezdnego i liny nośnej przy słupie 16-14/10 oraz 17-16/81 na izolatory typu Elektroline lub równoważne - montaż odłączników sektorowych typu Elektroline lub równoważnych dla izolatorów sektorów nr 86 i 91 wraz z okablowaniem - wykonanie połączeń wyrównawczych sieci górnej i dolnej - torowiska tramwajowego - wykonanie połączeń uszyniających urządzenia specjalne - wymiana linek wieszakowych na nowe - montaż nowych konstrukcji nośnych wysięgnikowych i poprzecznych linkowych w zakresie zadania - montaż samoczynnych napędów dla 5 zwrotnic i 5 zjazdów torowych systemu Bombardier lub równoważnego wraz z systemem transmisji danych do centrum monitorowania pracy zwrotnic w ZDiZ w Gdańsku - malowanie słupów trakcyjnych, konserwacja przyziemnej części słupów, wykonanie nowych cokołów słupowych - aktualizacja oznaczeń kilometracji umieszczonej na słupach trakcyjnych - wykonanie regulacji sieci trakcyjnej, pomiarów geometrii sieci, pomiarów wielkości elektrycznych - wykonanie zasilania wiat przystankowych Roboty inne: - usunięcie ewentualnych kolizji elektroenergetycznych, teletechnicznych i innych koniecznych do realizacji zadania. - regulacja studni teletechnicznych, włazów kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wymianę wpustów ulicznych. - zieleń - humusowanie i wykonanie trawnika 11000 m kw. Granicami zakresu robót torowych według istniejącej kilometracji są: Początek robót od km 0,150 na odcinku16-14 - (od słupa 16-14/7 ) Koniec robót w km 2,584 na odcinku17-16 (od słupa 17-16/87) Przewidywany okres realizacji robót wrzesień 2006 kwiecień 2007 roku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 180 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych przerób ogółem w wysokości powyżej 30.000.000,- zł; b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat licząc od upływu terminu składania ofert, co najmniej 3 będących przedmiotami odrębnych umów roboty drogowo-torowe z uzbrojeniem terenu, o wartości brutto każda z nich równej lub większej 2 000 000 zł, w tym minimum jedno zadanie o wartości brutto powyżej 5 000 000 zł; c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny swojej oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty; d) dysponuje dla realizacji zamówienia kadrą projektową posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branżach: kolejowej, drogowej i elektroenergetycznej. e) dysponuje do realizacji zamówienia Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności (kolejowe lub drogowe); f) dysponuje do realizacji zamówienia kadrą techniczną zdolną do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach: kolejowej, drogowej, elektroenergetycznej, g) posiada w pełni sprawny sprzęt techniczny do realizacji robót torowych, w tym min.: - aparaturę do termitowego spawania szyn 2 kpl - szlifierkę do spoin szynowych 2 szt - podbijarkę automatyczna z nasuwarką 1 szt - naprężacze szynowe do regulacji naprężeń 2 szt h) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 4 000 000 zł; i) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin realizacji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.04.2006, cena - 60 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 08:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2006, godzina 10:00, Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska , 80-126 Gdańsk ul. Piekarnicza 16, pok. Nr 06.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nr Z/2.22/1.6/26/05. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.