eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaLikwidacja tak zwanych dzikich wysypisk na terenach stanowiących własność Gminy Częstochowa oraz na pozostałych terenach w trybie wykonania zastępczego obowiązków przejętych przez gminę.



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Częstochowa: Likwidacja tak zwanych dzikich wysypisk na terenach stanowiących własność Gminy Częstochowa oraz na pozostałych terenach w trybie wykonania zastępczego obowiązków przejętych przez gminę.
Numer ogłoszenia: 92247 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja tak zwanych dzikich wysypisk na terenach stanowiących własność Gminy Częstochowa oraz na pozostałych terenach w trybie wykonania zastępczego obowiązków przejętych przez gminę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: likwidacja tzw. dzikich wysypisk polega na uprzątnięciu zanieczyszczonych terenów. Wyznaczanie terenów do uprzątnięcia, szczegółowy zakres rzeczowy zlecanych prac oraz termin wykonania będzie każdorazowo ustalany w osobnym zleceniu dla likwidacji poszczególnych dzikich wysypisk zgodnie z potrzebami Zamawiającego po wspólnej z wykonawcą wizji w terenie. Zlecane prace będą polegały na: a) zebraniu odpadów lekkich rozproszonych (np.: papier, tworzywa, szkło itp. lekka frakcja), b) zebraniu odpadów o znacznym zagęszczeniu (np.: odpady bytowe komunalne itp.), c) zebraniu odpadów ciężkich np. gruz, d) zebraniu odpadów wielkogabarytowych, e) zebraniu odpadów niebezpiecznych (np. lampy fluorescencyjne i inne zawierające rtęć, urządzenia zawierające freon, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, baterie i akumulatory /ołowiowe, niklowo-kadmowe, oraz zawierające rtęć/, inne odpady zawierające substancje niebezpieczne takie jak lepiszcza , żywice itp.), f) zebraniu odpadów budowlanych zawierających azbest, g) wycięciu chwastów h) wycięciu samosiewów, i) niwelacji terenu, j) załadunku odpadów zebranych w wyniku prowadzonych prac, k) transporcie odpadów do miejsc w których zostaną poddane odzyskowi, l) transporcie odpadów do miejsc w których zostaną unieszkodliwione.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadania polegającego na likwidacji tzw. dzikich wysypisk lub wykonywaniu prac porządkowych terenów publicznych o wartości min. 30 000,00 zł. Wykaz musi zawierać: zakres prac ich wartość, datę rozpoczęcia i odbioru prac porządkowych, nazwę, adres i telefon zlecającego - inwestora, c) posiadają zezwolenie (decyzję) w zakresie transportu odpadów (wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. nr 39 poz. 251 tekst jednolity)takich jak: odpady komunalne zmieszane (w tym odpadów niebezpiecznych ze strumienia odpadów komunalnych), odpady budowlane zawierające azbest.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie niniejszej specyfikacji musi być: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie niniejszej specyfikacji mogą być: - Wykaz zadań udokumentowanie należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadania polegającego na likwidacji tzw. dzikich wysypisk lub wykonywaniu prac porządkowych terenów publicznych o wartości min. 30.000,00 zł. - dokumenty potwierdzające, że zadanie zostało zrealizowane z należytą starannością, np. referencje. 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie niniejszej specyfikacji musi być: - zezwolenie (decyzja) w zakresie transportu odpadów, takich jak odpady komunalne ( w tym odpady niebezpieczne ze strumienia odpadów komunalnych), odpady budowlane zawierające azbest (wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 tekst jednolity) 4) Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: - druk Oferta stanowiący załącznik do specyfikacji. UWAGA: 1) Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 2) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa pokój nr 22.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa Biuro Obsługi Interesanta stanowisko nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.