Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Jastrzębia Góra: dostawy mięsa i produktów mięsnych w terminie od 4 maja 2009r. do 31 grudnia 2009r.
Numer ogłoszenia: 92214 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy "Bałtyk" - Gospodarstwo Pomocnicze przy Ministerstwie Finansów , ul. Bałtycka 28, 84-104 Jastrzębia Góra, woj. pomorskie, tel. 058 6749583, faks 058 6749210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://owsbaltyk.gd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy mięsa i produktów mięsnych w terminie od 4 maja 2009r. do 31 grudnia 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa i produktów mięsnych w terminie od 4 maja 2009r. do 31 grudnia 2009r.
dla Ośrodka Wypoczynkowo - Szkoleniowego "Bałtyk" w Jastrzębiej Górze, ul. Bałtycka 28.
Asortyment i szacunkowe ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). Określone szacunkowe ilości oraz asortyment mogą ulegać zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania Ośrodka. Zamawiający będzie zgłaszać zapotrzebowanie na dostawy produktów spożywczych najpóźniej w terminie określonym przez Wykonawcę, który zostanie wybrany w wyniku zamówienia.
Zamawiający zastrzega dostawy wyrobów wysokiej jakości. Przy wskazaniu znaków towarowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dopuszcza się składanie ofert równoważnych produktów, nie gorszej jakości od zaproponowanych w specyfikacji przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią niżej wymienione warunki:
- posiadają certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organa urzędowej kontroli żywności - dotyczy zakładów produkujących żywność lub wprowadzających ją do obrotu, a w przypadku wykonawców zakupujących produkty u producentów, wykonawcy zobowiązani są dostarczyć przedmiot zamówienia od producentów spełniających te wymagania.
- posiadają decyzję wydaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz.U. nr 21, po. 179 z 2003 r.)
- posiadają decyzję wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji (dotyczy wykonawców będących zakładami produkcyjnymi, w przypadku innych wykonawców - do oferty należy załączyć kserokopię decyzji wydanej dla zakładu, w którym wykonawca zaopatruje się w asortyment będący przedmiotem zamówienia)
- Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych we wniosku oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w punkcie poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
- Dokumenty wymagane:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
- certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organ urzędowej kontroli żywności
- decyzję wydaną na środki transportu przewidziane do realizacji dostaw dopuszczającą do przewozu produktów spożywczych
- decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych w procesie produkcyjnym
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
- Forma dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem"
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl/
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.owsbaltyk.gd.pl/bip/index.php?id=14&id2=13&Itemid=69
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
- Wymagania formalne:
- z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl.
- Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie.
- Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
- Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową.
- W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
- Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
- W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką.
- Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
- W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
- Zamawiający przyjął kwotę minimalnego postąpienia w wysokości 100,00 PLN.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 60 minut
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 15.04.2009 godzina 13:30, miejsce: Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy "Bałtyk"
Gospodarstwo Pomocnicze przy Ministerstwie Finansów
Bałtycka 28, 84-104 Jastrzębia Góra
Sekretariat.
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 2009-04-22 godz. 11:00.
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 2009-04-22 godz. 12:00.
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.