Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Polkowice: Dostawa samochodów dostawczych
Numer ogłoszenia: 92192 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, fax 076 8462960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów dostawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Dostawa samochodów dostawczych szt. 2 I.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch nowych samochodów dostawczych ( rok produkcji 2008). I.2. Samochody muszą spełniać następujące parametry: 1) dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 3,5 tony, 2) silnik diesel, 3) moc minimalna 75 KM, 4) Wymiary przedziału ładunkowego: - długość nie mniej niż 1500 mm - szerokość nie mniej niż 1450 mm - szerokość między nadkolami nie mniej niż 1000 mm - wysokość nie mniej niż 1150 mm - wysokość progu załadunkowego nie mniej niż 500 mm i nie więcej niż 700 mm - pojemność nie mniej niż 2,5 m3 5) Ilość miejsc siedzących 2 szt. 6) Lakier - nie metaliczny, 7)Kolory: - Niebieski szt.1 - Zielony szt. 1 7) ładowność użytkowa bez kierowcy, co najmniej 500 kg, 8) Boczne drzwi przesuwne szt 1, 9) Tylne drzwi dwuskrzydłowe o wymiarach: - wysokość nie mniej niż 1040 mm - szerokość nie mniej niż 1050 mm 10) szyby atermiczne, 11) Lusterka boczne regulowane ręcznie, 12) Boczne listwy ochronne z tworzywa, 13) Bagażnik dachowy stalowy, uniwersalny, 14) Koło zapasowe pełnowymiarowe, 15) Przegroda pomiędzy częścią osobową a towarową z blachy bez szyby, 16) Wspomaganie kierownicy w standardzie, 17) Przednie światła z regulacją ustawienia, 18) Kolumna kierownicy regulowana, 19) 4 - czujnikowy ABS, 20) Poduszka powietrzna 1 szt -kierowcy, 21) Wykładzina podłogowa w części bagażowej - tworzywo PVC, 22) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie mniej niż 5,0 l/100 km I.3. Warunki gwarancji: 1) gwarancja 2 lata na samochody dostawcze szt. 2 bez limitu kilometrów 2) serwis gwarancyjny na koszt Dostawcy - (w tym również materiały eksploatacyjne),
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiac pięćset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI PODMIOTOWE Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne ( art. 22 ust.1 pkt 4 i 24 ustawy pzp.) Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa w załączniku nr 1 Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w zakresie objętym zamówieniem. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , składek itp. c) dowód wpłaty wadium 2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował przynajmniej dwie dostawy aut o wartości minimum 30.000,00 PLN każda. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż trzy lata to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności. Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku nr 4 Formularza ofertowego. Dokumenty ( protokoły odbioru, referencje itp. ) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zamówień wykazanych w załączniku nr 4 do Formularza ofertowego. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na minimum 50 % wartości ceny ofertowej. Zdolność kredytową należy udokumentować opinią z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej prowadzących rachunek Wykonawcy . Informację dotyczące określenia zdolności kredytowej należy zamieścić w zał. Nr 3 Formularza ofertowego) b) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia oferty ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ( polisę OC lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej) ) z tytułu prowadzonej działalności wartości gwarancyjnej minimum 100.000,00 PLN Polisę , o której mowa Wykonawca dołącza jako zał. Nr 3 Formularza ofertowego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 1 ustawy) tzw. konsorcjum. W przypadku złożenia wspólnej oferty strony konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 23 ustawy. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie, powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w pkt. C 2. Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia wymaganych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń, w celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w art. 22 ustawy. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzór w rozdziale F niniejszej SIWZ), zawierający następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Oświadczenia wykonawcy - część 1, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku : Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.z 2004r Nr 19, poz.177 ze zm. ), - Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną lub jawną, wymagane jest złożenie powyższego oświadczenia - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum lub wspólnika spółki cywilnej. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : a) aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. d) Dowód wpłaty wadium . W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną , wymagane jest złożenie powyższych dokumentów - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej. 2) Załącznik nr 2 - Oświadczenia wykonawcy - część 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ w tym z wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, - Oświadczenie, że wykonawca posiada konieczną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji zamówień w określonym czasie. - Deklaracja wykonawcy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w formularzu ofertowym (ofercie) są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe. - Upoważnienie wykonawcy dla Zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów dotyczących złożonych dokumentów. - Upoważnienie wykonawcy dla każdej osoby publicznej, banku lub przedsiębiorstw wymienionych w FORMULARZU OFERTOWYM (ofercie) do dostarczenia stosownych informacji uznanych przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie. - Nazwiska i stanowiska osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania dalszych informacji, jeżeli będą wymagane. Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : a) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty ( o ile dotyczy ) . Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 3) Załącznik nr 3 Dowody na posiadanie potencjału ekonomicznego . Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) określające pozycję finansowo-ekonomiczną wykonawcy takie jak: a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( min 50 % wartości brutto ceny ofertowej), wystawiana nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Załącznik nr 4 Informacje na temat doświadczenia. W załączniku należy umieścić: a) szczegóły dotyczące zrealizowanych zamówień ( wg wymogu rozdz. C.2. pkt.C.2.2 ppkt 2 ). b)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień od poprzednich zamawiających ( protokoły odbioru, referencje itp. ) 5) Załącznik nr 5 Charakterystyka oferowanego auta - ( zgodnie z parametrami opisanymi w B.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) W załączeniu: katalogi, charakterystyki itp. 6) Załącznik nr 6- Gwarancja i warunki serwisu Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji w okresie : 2 lat na samochody dostawcze szt. 2 bez limitu kilometrów (w tym również materiały eksploatacyjne), licząc od dnia protokolarnego dostarczenia przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to przedstawia on dokumenty, o których mowa w pkt C.3.1. ppkt1) wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.C.3. można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego , w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty i oświadczenia są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-polkowice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgm-polkowice.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Dąbrowskiego 2 pok nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od stycznia do grudnia 2026roku"
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- "Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
- "Wykonanie projektu modernizacji węzła cieplnego i sieci sanitarnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów: elektrycznego typu Van/Cargo oraz ciężarowego z wywrotem trójstronnym
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Dostawa samochodu osobowego klasy D na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- "Zakup hakowca do obsługi kontenera do zbiórki tekstyliów oraz dużych kontenerów gminnych"
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Barczewie (II).
- "Zakup samochodu typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Dorohusku"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





