eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej część I znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Jaworzno: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej część I znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 92173 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50193 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej część I znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie w ramach ogółem 3 zadań. (CPV 50.00.00.00-5 usługi naprawcze i konserwacyjne; 50.42.00.00-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego; 50.43.30.00-9 usługi kalibracyjne). 2.Załącznik nr 3 do SIWZ (3.1 do 3.3) zawiera sprzęt lub aparaturę medyczną będącą w posiadaniu Zamawiającego z podziałem na 3 zadania, które będą objęte przeglądami i będą podlegać naprawie. 3.Dopuszcza się możliwość składania ofert na wszystkie zadania, tj. całość sprzętu/aparatury medycznej przewidzianej do obsługi serwisowej lub na poszczególne zadania. Każde zadanie należy wycenić osobno. 4.Usługa serwisowa sprzętu i aparatury medycznej obejmuje w szczególności : -przeglądy techniczne i konserwacje (ilości zgodne z załącznikiem nr 3.1- 3.3 do SIWZ) z dokonaniem wpisu do paszportu, -naprawy bieżące, -sprawowanie nadzoru technicznego nad powierzonym sprzętem (aparaturą) -wystawienie raportu serwisowego i wpisu do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu technicznego) wykonywanych czynności -legalizacje -kalibracje -sprawdzenie instalacji -ustawienie (regulacje) wymaganych przez producenta parametrów -sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy - ekspertyza. -Inne czynności określone w specyfikacji asortymentowo - cenowej (zał. 3 do siwz) 5.Realizacja usługi następować będzie w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego z tym, że dopuszcza się także wykonanie napraw drobnego sprzętu medycznego u Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji usługi zostały zawarte we wzorze umowy (zał. nr 4 do SIWZ). 13.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dla każdego z zadań odrębnie, jednakże w ramach danego zadania należy złożyć ofertę na wszystkie pozycje. 14.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dräger Polska Sp. z o.o., Ul. Sułkowskiego 18 a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233609,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117797,01

  • Oferta z najniższą ceną: 68078,30 / Oferta z najwyższą ceną: 117797,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MVS Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49815,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49815,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49815,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olympus Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6949,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6752,70 / Oferta z najwyższą ceną: 6949,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.