eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaETAP II TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW WARSZTATOWO-ADMINISTRACYJNYCH POŁOŻONYCH W OSTROŁĘCE UL. ZAWADZKIEGO 1



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9206

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrołęka: ETAP II TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW WARSZTATOWO-ADMINISTRACYJNYCH POŁOŻONYCH W OSTROŁĘCE UL. ZAWADZKIEGO 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrołęce Spółka Akcyjna, do kontaktów: RYSZARD CHROSTOWSKI, ul. Zawadzkiego 1, 07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7602671, fax 029 7602374, e-mail: zbigniew.zaleski@pks.ostroleka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pks.ostroleka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: SPÓKŁKA AKCYJNA; Inne:SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO TRANSPORT OSÓB I RZECZY. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ETAP II TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW WARSZTATOWO-ADMINISTRACYJNYCH POŁOŻONYCH W OSTROŁĘCE UL. ZAWADZKIEGO 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: UL. ZAWADZKIEGO 1, 07-412 OSTROŁĘKA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH -1580m2; WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - 510m2; WYMIANA RYNIEN I OBRÓBEK BLACHARSKICH. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: SPEŁNIENIANIE WARUNKÓW EKONOMICZNYCH, FINANSOWYCH I TECHNICZNYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: DOCIEPLENIE I REMONT ELEWACJI 2090 m kw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 I SPEŁNIAJĄ WYMOGI OKREŚLONE W ART. 22 UST. 1 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. 2) POSIADAJĄ OSOBY LUB PODMIOTY Z WYMAGANYMI UPRAWNIENIAMI ZGODNIE Z PRAWEM BUDOWLANYM NIEZBĘDNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANĄ UZNANE ZA SPEŁNIONE JEZELI WYKONAWCA ZŁOŻY DOKUMENTY O KTÓRYCH MOWA W SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO ALTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODZARCZEJ - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 2) AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE WŁŚCIWEGO NACZELIKA URZEDU SKARBOWEGO ORAZ WŁŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH POTWIERDZAJĄCE ODPOWIEDNIO, ŻE WYKONACA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW, OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZEŃ, ŻE UZYSKAŁ PRZEWIDZIANE PRAWEM ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOSCI WYKONANIA DECYZJI WŁAŚCIWEGO ORGANU - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, ŻE NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 I SPEŁNIA WYMOGI OKREŚLONE W ART. 22 UST. 1 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ NPUBLICZNYCH. 4) WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BEĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, A TAKŻE WYKONYWANYCH PRZEZ NICH CZYNNOŚCI. 5) UDOKUMENTOWANIE WYKONANIA W CIĄGU OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY W TYM OKRESIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW JAKO GŁÓWNY WYKONAWCA ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Z PODANIEM ICH WARTOSCI ORAZ DATY I MIEJSCA WYKONANIA ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE ROBOTY TE ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. 6) WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ, JAKIE POSIADA WYKONAWCA. 7) AKTUALNEJ INFORMACJI Z KRAJOWEGO REJESTRU SADOWEGO Z ZAKRESIE OKREŚLONYMW ART. 24 UST. 1 PKT 4-8 UATAWY, WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKLADANIA OFERT.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.04.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 14:15, UL. ZAWADZKIEGO 1, 07-412 OSTROŁĘKA (ŚWIETLICA).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.