eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajDOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO BHP DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA BIŁGORAJ W 2014 r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Biłgoraj: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO BHP DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA BIŁGORAJ W 2014 r..
Numer ogłoszenia: 92069 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84917 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO BHP DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA BIŁGORAJ W 2014 r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Biłgoraj: 1)sortów mundurowych leśnika. wykonanych według wzorów określonych: -Rozporządzeniem MŚ z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, -Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych -Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, -Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika -Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. -Specyfikacją opracowaną na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998r., oraz wytycznych DGLP dotyczących odzieży i ochronników BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych i administracyjnych. 2)środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp), które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: -odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, -odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. z 2005 r., nr 259, poz. Łączną ilość zamówienia na: 1.poszczególne elementy sortów mundurowych leśnika opisane są poniżej w układzie: L.p.,Nazwa sortymentu umundurowania, ilość sztuk, łączna ilość punktów: Mundur wyjściowy leśnika x x 1.Marynarka męska - gabardyna lub tropik - 4, 100, 2.Marynarka męska gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 2, 52, 3.Spodnie męskie - gabardyna lub tropik - 5 - 75, 4.Spodnie męskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 4, 60, 5.Marynarka damska - gabardyna lub tropik - 0, 0, 6.Marynarka damska gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 0, 0, 7.Spodnie damskie - gabardyna lub tropik - 0, 0, 8.Spodnie damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 0, 0, 9.Spódnica - gabardyna lub tropik - 0, 0, 10.Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 0, 0, 11.Koszula męska - 6, 36, 12.Bluzka damska - 0, 0, 13.koszula męska - 100% bawełny - 18, 126, 14.Bluzka damska - 100% bawełny - 4, 28, 15.Krawat -4, 12, 16.Czapka -3, 21, 17.Płaszcz męski - 0, 0, 18.Płaszcz damski - 0, 0, 19.Kapelusz damski - 0, 0, 20.Kapelusz męski - 1, 9, 21.Kurtka męska - 4, 160, 22.Kurtka damska - 0, 0, 23.Szalik - 1, 2, 24.Rękawice męskie - 2, 12, 25.Rękawice damskie -0, 0, 26.Skarpety letnie termoaktywne - 6, 12, 27.Skarpety przejściowe termoaktywne -16, 32, 28.Skarpety zimowe termoaktywne - 31, 62, 29.Półbuty męskie - 10, 120, 30.Półbuty damskie - 0, 0, Mundur codzienny leśnika x x 1.Koszula męska z długim rękawem - 5, 30, 2.Koszula męska z krótkim rękawem - 4, 24, 3.Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% - 22, 154, 4.Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% - 14, 98, 5.Bluzka damska z długim rękawem - 0, 0, 6.Bluzka damska z krótkim rękawem - 0, 0, 7.Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% - 1, 7, 8.Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% 1, 7, 9.Sweter - 21, 252, 10.Kamizelka - 1, 12, 11.Bluza z polaru typu windstoper - 26, 572, 12.Kurtka wierzchnia - 4 - 140, 13.Czapka zimowa - 2, 10, 14.Peleryna - 7, 126, 15.Półbuty typu (Sympatex) lub równoważne - 28, 420, 16. Półbuty typu (Gore-tex) lub równoważne - 7, 210, Mundur terenowy leśnika x x 1.Bluza z kamizelką letnią - 6, 132, 2.Spodnie letnie - 13, 195 3.Czapka letnia -1, 2, 4.Kurtka zimowa - 2, 60, 5.Spodnie zimowe -2, 30, 6.Czapka zimowa -1, 5, 7.Trzewiki typu (Sympatex) lub równoważne - 11, 275, 8.Trzewiki typu (Gore-tex)lub równoważne niskie - 21, 840, 9.Trzewiki typu (Gore-tex) lub równoważne wysokie - 5, 225, 10.Trzewiki typu (Sympatex) lub równoważne z ociepleniem typu (Thinsulate) lub równoważnym - 4, 112, 11.Trzewiki typu (Gore-tex) lub równoważne niskie z ociepleniem typu (Thinsulate) lub równoważnym - 3 ,126, 12. Trzewiki typu (Gore-tex) lub równoważne wysokie z ociepleniem typu (Thinsulate) lub równoważnym - 5, 230. Oznaki uzupełniające x x 1.Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem -0, 0, Razem: 5213 2.Łączna ilość zamówienia na środki ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) w rozbiciu na poszczególne elementy w układzie nazwa , ilość poniżej: L.p. Nazwa sortów BHP ilość 1.Buty gumowe ze skarpetą 39 par 2.Ubranie robocze letnie 3 kpl 3.Czapka robocza letnia 2 szt 4.Czapka robocza ocieplana 0 szt 5.Kurtka wodochronna 11 szt 6.Buty gumowo-filcowe 41par 7.Trzewiki ochronne 3 par 8.Kamizelka ciepłochronna 2 szt 9.Koszula flanelowa 1 szt 10.Kalesony bawełniane 1 szt 11.Ubranie robocze ocieplane 1 kpl 12.Fartuch roboczy 1 szt 13.Czepek-chustka 2 szt 14.Ubranie całoroczne 2 kpl 15.Kurtka ciepłochronna 0 szt 16.Płaszcz roboczy 2 szt 17.Torba leśna 4 szt 18.Trzewiki przemysłowe 0 par 3.Niniejsze postępowanie jest pierwszą częścią zamówienia na dostawę odzieży i obuwia. Drugą częścią będzie dostawa odzieży bhp oraz obuwia dla uczniów ZSL w Biłgoraju. 4.Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 135% ceny ofertowej. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 20 %..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.23.00.00 - Odzież różna 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.15.00 - 18.81.15.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IRMAK PPHU Ireneusz Kapłan, ul.Czechowska 4A, 20-950 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72324,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72324,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.