eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów profilaktycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Kraków: Dostawa materiałów profilaktycznych
Numer ogłoszenia: 92050 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów profilaktycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów profilaktycznych (kamizelki odblaskowe z nadrukiem, opaski odblaskowe z nadrukiem, zakreślacze z nadrukiem) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - kamizelki odblaskowe z nadrukiem - 308 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Rozmiary kamizelek 45-50 cm (wzrost 120-134 cm). Kamizelka powinna być wykonana z fluorescencyjnego poliestru w kolorze żółtym, obszyta żółtą lamówką. Kamizelka ma być zakładana przez głowę, przednia i tylna powinna być połączona co najmniej jedną gumką. W dolnej części dwa odblaskowe pasy o szer. 5 cm wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471. Bezpośrednio nad pasami odblaskowymi nadrukowany okrągły znak - biały napis na czerwonym tle z białą obwódką. W przedniej górnej części emblemat (strona lewa) i logotyp programu (prawa strona). W dolnej części, po prawej stronie, w miejscu nie zasłoniętym przez pasy odblaskowe powinien być umieszczony napis po obu stronach herbu dzielnicy (zgodnie ze wzorem). Kamizelki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu umieszczony na metce. Przy dostawie każda kamizelka musi być oddzielnie zapakowana w przeźroczystą folię Część 2 - opaski odblaskowe z nadrukiem - 1681 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Rozmiary opaski po rozwinięciu 34 cm długość, 3 cm szerokość. Opaska powinna być wykonana z fluorescencyjnego materiału w kolorze żółtym lub seledynowym. Zewnętrzna część wykończona folią odporną na deszcz lub wilgoć. Na zewnętrznej stronie napis: STRAŻ MIEJSKA - BEZPIECZNY KRAKÓW w części środkowej, po bokach emblemat i logotyp programu (zgodnie z obowiązującymi wzorami). Opaski muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu dołączony do dostarczonej partii zamówienia. Przy dostawie opaski muszą być pakowane w pojemniki lub pudełka po 100 szt. Część 3 - zakreślacze z nadrukiem - 400 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Zakreślacze według wzorów dostępnych na rynku. Kolory zakreślania: niebieski, żółty lub zielony. Na obudowie z jednej strony napis: Straż Miejska Miasta Krakowa, oraz symbol telefonu i numer telefonu alarmowego (986). Wielkość liter i cyfr dostosowana do wielkości zakreślacza, kolor srebrny - warunek napis musi być wyraźny. Zakreślacie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu dołączony do dostarczonej partii zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Próbki (wzory) oferowanych materiałów profilaktycznych w celu umożliwienia ich oceny przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Jakość i estetyka wykonania - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 14:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kamizelki odblaskowe z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozmiary kamizelek 45-50 cm (wzrost 120-134 cm). Kamizelka powinna być wykonana z fluorescencyjnego poliestru w kolorze żółtym, obszyta żółtą lamówką. Kamizelka ma być zakładana przez głowę, przednia i tylna powinna być połączona co najmniej jedną gumką. W dolnej części dwa odblaskowe pasy o szer. 5 cm wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471. Bezpośrednio nad pasami odblaskowymi nadrukowany okrągły znak - biały napis na czerwonym tle z białą obwódką. W przedniej górnej części emblemat (strona lewa) i logotyp programu (prawa strona). W dolnej części, po prawej stronie, w miejscu nie zasłoniętym przez pasy odblaskowe powinien być umieszczony napis po obu stronach herbu dzielnicy (zgodnie ze wzorem). Kamizelki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu umieszczony na metce. Przy dostawie każda kamizelka musi być oddzielnie zapakowana w przeźroczystą folię. 308 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość i estetyka wykonania - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opaski odblaskowe z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozmiary opaski po rozwinięciu 34 cm długość, 3 cm szerokość. Opaska powinna być wykonana z fluorescencyjnego materiału w kolorze żółtym lub seledynowym. Zewnętrzna część wykończona folią odporną na deszcz lub wilgoć. Na zewnętrznej stronie napis: STRAŻ MIEJSKA - BEZPIECZNY KRAKÓW w części środkowej, po bokach emblemat i logotyp programu (zgodnie z obowiązującymi wzorami). Opaski muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu dołączony do dostarczonej partii zamówienia. 1681 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość i estetyka wykonania - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakreślacze z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakreślacze według wzorów dostępnych na rynku. Kolory zakreślania: niebieski, żółty lub zielony. Na obudowie z jednej strony napis: Straż Miejska Miasta Krakowa, oraz symbol telefonu i numer telefonu alarmowego (986). Wielkość liter i cyfr dostosowana do wielkości zakreślacza, kolor srebrny - warunek napis musi być wyraźny. Zakreślacie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu dołączony do dostarczonej partii zamówienia. 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość i estetyka wykonania - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.