eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówZAKUP PALIW CIEKŁYCH W TYM BENZYNY PB 95, OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W TARNOWIE W 2017 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 91 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Tarnów: ZAKUP PALIW CIEKŁYCH W TYM BENZYNY PB 95, OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W TARNOWIE W 2017 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352687 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12283026000000, ul. Ul. Komunalna  31, 33100   Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 625 82 09, faks , e-mail p.sumara@puk.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: komunalna Spółka z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP PALIW CIEKŁYCH W TYM BENZYNY PB 95, OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W TARNOWIE W 2017 ROKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PUK.PR/ZP/02/11/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw ciekłych w tym benzyny PB 95, oleju napędowego oraz oleju opałowego dla potrzeb przedsiębiorstwa usług komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2017 roku. Zamówienie zostało podzielone na trzy części tj. o Część 1 - ZAKUP PALIWA-BENZYNY PB 95 NA STACJI WYKONAWCY, o Część 2 - HURTOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ DO MIKROSTACJI ZAMAWIAJĄCEGO, o Część 3 - HURTOWY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO 2. Wymogi dotyczące części 1- ZAKUP PALIWA-BENZYNY PB 95 NA STACJI WYKONAWCY: a) zakup benzyny Pb95 w ilości minimalnej (gwarantowanej) 12 m3 (12 000 litrów). Maksymalna wielkość zamówienia wynosi 21m3 (21 000 litrów) (z wykorzystaniem prawa opcji) w całym okresie obowiązywania umowy. Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. b) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na benzynę Pb 95 okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości pobieranego paliwa (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. c) sposób poboru paliwa: Pobieranie paliw polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb, tankowaniu pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Pobieranie paliw przeznaczonych dla sprzętu realizowane będzie poprzez tankowanie do kanistrów. Paliwo pobierane będzie bezgotówkowo na zestawienie. Zestawienie powinno zawierać: datę, nazwisko pobierającego, numer rejestracyjny pojazdu, nazwę i ilość pobieranego paliwa, cenę obowiązującą w dniu zakupu oraz podpis odbierającego. d) Odległość stacji paliw Wykonawcy od Zakładu Zamawiającego, znajdującego się w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b, winna być mniejsza niż 4 km, licząc odległość po drogach utwardzonych. e) sposób rozliczenia: Forma bezgotówkowa, faktura za okres rozliczeniowy, płatna przelewem. Okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż 15 dni kalendarzowych. Termin płatności jest jednym z kryteriów zamówienia liczony od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od daty jej wystawienia wraz z zestawieniem o którym mowa w ppkt. c). f) oferowane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.). W przypadku zmiany norm i przepisów oferowane paliwa muszą być zgodne ze zmienionymi normami i przepisami. g) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV: 09.13.20.00-3 - Benzyna , 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa) h) Wykonawca musi posiadać koncesje na obrót paliwami ciekłymi wydane na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zmianami). 3. Wymogi dotyczące części 2- HURTOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ DO MIKROSTACJI ZAMAWIAJĄCEGO: a) Przedmiotem zamówienia jest hurtowy zakup oraz dostawa do mikrostacji paliw Zamawiającego, zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie, oraz do zbiorników na paliwo o poj. 1m3 każdy zlokalizowanych przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie oleju napędowego przeznaczonego do napędu silników o zapłonie samoczynnym, w ilości minimalnej (gwarantowanej) 130 m3 (130 000 litrów), maksymalnej 210 m3 (210 000 litrów) (z wykorzystaniem prawa opcji) w całym okresie obowiązywania umowy. Podana ilość paliwa jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. b) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na olej napędowy okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości pobieranego paliwa, (największego możliwego zakresu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. c) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8 - olej napędowy. d) Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego wyłącznie e-mailem, nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:30, w ilościach jednorazowych do 5m3 (5.000 litrów.) e) Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy - autocysternami, na jego koszt i ryzyko, do mikrostacji paliw Zamawiającego przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie i do zbiorników na paliwo zlokalizowanych przy ul. Komunalnej 31. f) oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.). W przypadku zmiany norm i przepisów oferowany olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami g) Wykonawca musi posiadać koncesje na obrót paliwami ciekłymi wydane na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zmianami). h) Wykonawcy, muszą dysponować pojazdem dostarczającym olej napędowy, który posiada zamontowaną pompę i odmierzacz paliwa wyposażony w drukarkę podającą na wydruku rzeczywistą ilość wydanego paliwa, jak również ilość paliwa w temperaturze 15o C. i) sposób rozliczenia: Forma bezgotówkowa, faktura za okres rozliczeniowy, płatna przelewem. Termin płatności jest jednym z kryteriów zamówienia liczony od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie. Wykonawca wystawi fakturę każdorazowo na ostatni dzień danego miesiąca i zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od daty jej wystawienia. 4. Wymogi dotyczące części 3 HURTOWY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO: a) Przedmiotem zamówienia jest hurtowy zakup oraz dostawa do zakładu Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie, oleju opałowego, w ilości minimalnej (gwarantowanej) 1,5 m3 (1500 litrów), maksymalnej 2,5m3 (2500 litrów) (z wykorzystaniem prawa opcji) w całym okresie obowiązywania umowy. Podana ilość oleju jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego oleju wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. b) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na olej okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości pobieranego oleju, (największego możliwego zakresu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. c) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5- Olej opałowy d) Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego wyłącznie e-mailem, nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:30, w ilościach wyznaczonych przez Zamawiającego jednorazowo do 1000 litrów. e) Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy - autocysternami, na jego koszt i ryzyko, do Zakładu Zamawiającego przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie. Wykonawcy, muszą dysponować pojazdem dostarczającym olej opałowy, który posiada zamontowaną pompę i odmierzacz paliwa wyposażony w drukarkę podającą na wydruku rzeczywistą ilość wydanego paliwa. f) Olej opałowy musi posiadać właściwości fizyko-chemiczne określone w Polskiej Normie "PN-C-96024 Przetwory naftowe - Oleje opałowe gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2014 r., poz. 1547)" g) Wykonawca musi posiadać koncesje na obrót paliwami ciekłymi wydane na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zmianami). h) oferowane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.). W przypadku zmiany norm i przepisów oferowane paliwa muszą być zgodne ze zmienionymi normami i przepisami. i) sposób rozliczenia: Forma bezgotówkowa, faktura za okres rozliczeniowy, płatna przelewem. Termin płatności jest jednym z kryteriów zamówienia liczony od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie. Wykonawca wystawi fakturę każdorazowo na ostatni dzień danego miesiąca i zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od daty jej wystawienia. 5. Wymogi wspólne dla wszystkich części: 1. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 2. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie i traktowana jako odrębne postępowanie. 3. Na każdą część zamówienia Zamawiający zawrze odrębną umowę. 4. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 5. Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 6. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu umowy. W szczególności musi posiadać przez cały czas obowiązywania umowy aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09132000-3
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8, 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: ZAKUP PALIWA-BENZYNY PB 95 NA STACJI WYKONAWCY
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT71841
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mądel Sp. z o.o.,  ,  ul. Mostowa 14,  33-100,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88407.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88407.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90405
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: HURTOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ DO MIKROSTACJI ZAMAWIAJĄCEGO
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT710430
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stacja Paliw Tarpal Sp.jawna J.Krawczyk, J.Tyndel, J. Chrzan, A.Durbas, K. Durbas ,  ,  Łąkta Górna 46,  32-731,  Żegocina,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 857312.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 854954.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 865821.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: HURTOWY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5482.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA HANDLOWA WITOSPOL WIERZCHOSŁAWICE ,  ,  WOLA RZĘDZIŃSKA 487,  33-150 ,  WOLA RZĘDZIŃSKA,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7001.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7001.77
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7386.37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.