eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w IERiGŻ-PIB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Warszawa: świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w IERiGŻ-PIB
Numer ogłoszenia: 91906 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w IERiGŻ-PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w Instytucie Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie, ul. Świętokrzyska 20. W zakresie zamówienia będzie też utrzymywanie systemów elektronicznej ochrony w stanie pełnej sprawności technicznej. Przejęcie służby nastąpi 01.06.2016 r. o godz. 7.00, przekazanie nastąpi 01.06 2017 r. o godz. 7.00. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Charakterystyka obiektów i zakres ochrony: Poszczególne budynki stanowią jeden kompleks budynków biurowych, częściowo również wykorzystywanych na działalność usługową. a) Budynek biurowy przy ul. Świętokrzyskiej 20 w Warszawie - podlega ochronie bezpośredniej. b) Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz, dewastacją mienia i innymi zagrożeniami, w budynku Świętokrzyska 20 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 5 - piętrowym z parterem, antresolą i piwnicą. Ochronie podlega również garaż podziemny połączony z powyższym budynkiem. Budynek częściowo monitorowany (garaż, wejście i wyjście z budynku, połowa 1-go i ok. 1/3 2-go piętra, chronione systemem alarmowym serwerownia i pom. UPS-ów, w pomieszczeniu kasy znajduje się system alarmowy). c) Budynek biurowy przy ul. Szkolnej 2/4 w Warszawie - podlega ochronie bezpośredniej. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz, dewastacją mienia i innymi zagrożeniami, w budynku Szkolna 2/4 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 4 - piętrowym wraz z parterem i piwnicą. Ochronie podlega również teren wewnętrznego parkingu przylegającego do budynku i znajdującego się w przestrzeni pomiędzy budynkami Instytutu. Budynek częściowo monitorowany (brama wjazdowa na podwórze, obszar wzdłuż ściany budynku od strony ulicy, wejście i wyjście z budynku, 3 piętro, wyjście z budynku na parking, dodatkowy system alarmowy w serwerowni i pom. UPS-ów). d) Budynek biurowy przy ul. Jasnej 15 w Warszawie - podlega ochronie bezpośredniej. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz, dewastacją mienia i innymi zagrożeniami w budynku Jasna 15 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 3 - piętrowym wraz z parterem i piwnicą. Cały budynek wyposażony w system kontroli dostępu oraz instalację sygnalizacji włamania i napadu i p.poż., monitorowane wyjście z budynku na parking. e) Pracownicy ochrony kontrolują ogólnodostępne części budynku, a zamknięte pomieszczenia biurowe tylko w przypadku podejrzenia włamania, pożaru, zalania lub innego zagrożenia - po telefonicznym kontakcie z użytkownikiem danego pomieszczenia lub administracją budynku. f) Ochronie pośredniej podlegać będzie budynek przy pl. Dąbrowskiego 3. Ochrona realizowana będzie poprzez okresową obserwację terenu w celu zminimalizowania zagrożeń, w dni robocze od godz. 08.00 do godz. 18.00..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 000, 00 zł (dziewięć tysięcy zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że: posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami), spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że: wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie ochrony w obiektach użyteczności publicznej (zgodnie z definicją zawartą w § 3 ust.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz. U. z 2002 Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami) każda trwająca nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy i wartości minimum 300 000,00 zł brutto. spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że: dysponują lub będą dysponować: minimum 13 pracownikami, którzy posiadają legitymację pracownika ochrony fizycznej, z wykluczeniem osób w wieku emerytalnym powszechnie obowiązującym i minimum 2 pracownikami do nadzoru posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendę Główną Policji, spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000,00 zł spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ, b) w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu, c) oryginał pisemnego zobowiązania, o którym mowa w pkt 7.2. SIWZ, d) dowód wniesienia wadium, e) załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy), f) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowamiu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę na pełny etat przy realizacji niniejszego zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwości dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmian danych podmiotowych stron umowy (w wyniku przekształceń, przejęć), b) urzędowej zmiany wysokości stawki Vat poprzez wprowadzenie nowej stawki Vat dla towarów i usług, których ta zmiana będzie dotyczyć c) wystąpienia konieczności dodatkowej ochrony w postaci ustawienia dodatkowego posterunku (pracownika ochrony), d) wystąpienia ograniczenia lub wyłączenia posterunku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 20 pokój 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 20 pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.