Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Lublin: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 91901 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego , ul. Muzyczna 10, 20-620 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5326921.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osmuz.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Lublinie, przy ul. Muzycznej 10..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 5.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 5.1.1.dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 5.1.2.wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych (minimum 3 roboty) o wartości, co najmniej 200.000,00 zł brutto każda robota. 5.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1.Oświadczenia: 6.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 2) a mianowicie oświadczenie, że wykonawca: 6.1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 6.1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6.1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.3.1. odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6.3.2.wykaz robót (minimum 3 roboty ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda robota z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 6.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę (ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1.Dokumenty wymagane w pkt 6.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 6.5.2.Oświadczenie wymagane w pkt. 6.1.1. oraz pozostałe dokumenty wymagane w pkt 6.3. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci: za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 98
- 2 - gwarancja - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osmuz.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. K. Lipińskiego
Adres: Muzyczna 10, 20-620 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Lublinie, przy ul. Muzycznej 10 , pokój nr 25. / sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja konferencji w dniach 17-19 lipca 2024
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.