eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślemień › Odbudowa mostu do Cacaka na potoku Kocoń w Koconiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Ślemień: Odbudowa mostu do Cacaka na potoku Kocoń w Koconiu
Numer ogłoszenia: 91895 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ślemień , Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu do Cacaka na potoku Kocoń w Koconiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Odbudowa mostu Do Cacaka w Koconiu na potoku Kocoń na podstawie dokumentacji budowlano- wykonawczej opracowanej przez TECHMOST-PROJEKT mgr inż. Mariusz Żywioł, stanowiącej załącznik do SIWZ. Dokładny opis zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w Art.22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy: 8.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i organizacyjny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. ( kierownik budowy z uprawnieniami bez ograniczeń do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem) 8.1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. 8.1.5.Akceptują warunki niniejszej specyfikacji. 8.1.6.Złożą wraz z ofertą wszystkie wymagane załączniki, oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8.1. Nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 9 niniejszej specyfikacji, przedłożonych przez Wykonawców w ofercie. 8 A. Warunki i zasady realizacji zamówienia 8.a.1 Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Dokumenty podmiotowe: 9.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.1.2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych). 9.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie. Odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9.1.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 ust.4-9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.6.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 4. 9.2.Dokumenty przedmiotowe 9.2.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wraz z wyceną poszczególnych elementów zamówienia 9.2.2.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej umowy - Załącznik nr 2. 9.3.Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą 9.3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą,( potencjalni oferenci z innych państw członkowskich), przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego tj. Odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Składa odpowiedni dokument lub dokumenty , potwierdzające, że: 9.3.1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 9.3.1.2. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 9.3.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3.3.Dokumenty, o których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 9.4.Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert: 9.4.1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum umowy spółki cywilnej w sposób nie budzący wątpliwości określa: a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę i wykonanie zamówieniach, b) zasady reprezentacji ustanowiony pełnomocnik - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium - wyłącznie, gdy wadium wnoszone zostaje w pieniądzu, c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej art. 369 k.c. za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, d) czas trwania umowy. 9.4.2.Nie dopuszcza się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1. w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9.4.3.W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum lub spółkę cywilną, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów. 9.4.4.Załączone do oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne. 9.4.5. Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień 430 pow. żywiecki woj. śląskie pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień 430 pow. żywiecki woj.śląskie sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.