eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Olsztyn: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta
Numer ogłoszenia: 91861 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53199 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i urządzeń oraz oprogramowania w następującym asortymencie: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: część I: Zakup stacji roboczych, monitorów, notebooków, część II: Zakup drukarek i skanerów, część III: Zakup programów, część IV: Zakup oprogramowania Citrix XenDesktop 4 Enterprise i terminali komputerowych, część V: Zakup przełączników 10Gb do obudowy kasetowej M1000e DELL, serwera kasetowego, kart sieciowych 10 Gb do serwerów kasetowych Dell. 2. Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego (min. parametry i funkcje techniczne) określone szczegółowo w SIWZ. 3. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 4. Urządzenia objęte częścią 1 zamówienia muszą być gotowe do pracy, tzn. posiadać zainstalowany system operacyjny ze wszystkimi aktualizacjami dostępnymi na dzień 31.01.2010 r. Stacje robocze mają składać się z identycznych komponentów (Zamawiający nie dopuszcza użycia np. płyt głównych, dysków, procesorów itp. różnych producentów lub modeli w różnych stacjach roboczych, pomimo spełniania warunków zamówienia). 5. Wymagany przez Zamawiającego poziom hałasu urządzeń objętych częścią I (jednostki centralne): poniżej 32 dB, zgodnie z normą ISO 9296. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego wymogu. 6. Drukarki, skanery i urządzenia objęte częścią II zamówienia muszą być gotowe do pracy i wyposażone we wszystkie materiały i elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji. 7. Oferowane urządzenia muszą posiadać następujące oznaczenia zgodności lub certyfikaty: CE (na cały produkt) oraz EC (certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej). 8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o część 4 posiadał aktualny na dzień składania ofert status certyfikowanego sprzedawcy oferowanego Oprogramowania oraz status partnerski producenta oferowanych terminali. Stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie w/w statusów wymagane będą przed podpisaniem umowy. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w SIWZ w odniesieniu do poszczególnych urządzeń. Podane parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ/model proponowanego urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia. 10. Zamawiający ustala, że Wykonawca poda cenę za wybraną przez siebie część (części) zamówienia przewidzianą do realizacji. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanego sprzętu do siedziby Zamawiającego (pomieszczenia Wydziału Informatyki). 11. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 48.21.90.00 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup stacji roboczych, monitorów, notebooków.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO Sp. J. Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda, ul. Juliusza Fucika 39, 02-929 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86557,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103870,80

  • Oferta z najniższą ceną: 103870,80 / Oferta z najwyższą ceną: 111533,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup oprogramowania Citrix XenDesktop 4 Enterprise i terminali komputerowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alterkom Sp. z o.o., ul. Borkowska 25b/U2, 30-438 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33606,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35558,20

  • Oferta z najniższą ceną: 35558,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35558,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup przełączników 10Gb do obudowy kasetowej M1000e DELL, serwera kasetowego, kart sieciowych 10 Gb do serwerów kasetowych Dell.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AppNet Bednarz i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Świętojańska 2, 15-082 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96393,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87400,80

  • Oferta z najniższą ceną: 87400,80 / Oferta z najwyższą ceną: 87400,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.