To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Zielona Góra: zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 91845 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66621 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze, ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 455 77 77, faks 0-68 455 77 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Zielonej Górze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Zielonej Górze poprzez realizację następujących części: 1.1.Część I- zakup i dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w załączniku Nr 6.1. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie, 1.2.Część II - zakup i dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty jest w załączniku Nr 6.2. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15.13.11.30-5- Wędliny, 1.3.Część III - zakup i dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawarty jest w załączniku Nr 6.3. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6- Różne produkty spożywcze, 1.4.Część IV - zakup i dostawa owoców i warzyw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawarty jest w załączniku Nr 6.4. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1- Owoce, warzywa i podobne produkty, 2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP. 3. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: a. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz.U. Nr 171, poz.1225) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, b. rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), c. rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), d. ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.), e. rozporządzenia (WE) 853/2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.), f. rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.), g. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.), h. rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.), i. ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 z późn zm.). j. rozporządzenia Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj ( Dz. U. UE L Nr 163, poz. 6 z późn. zm.). 4. Dostawa produktów spożywczych winna być dostarczana środkiem transportu przeznaczonym do przewozu produktów łatwopsujących się lub samochodem chłodnią lub mroźnią zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdów do przewozu tych produktów przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. 5. Zamówienie będzie składane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez osobę upoważnioną. określoną każdorazowo zamówieniami jednostkowymi, zgłaszanymi drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksową przez Zamawiającego. 6. Termin wykonania dostawy na podstawie złożonego zamówienia nastąpi każdorazowo w godzinach 7:00-8:00 dnia następnego po dniu złożenia zamówienia, chyba że Zamawiający ustali wg swoich potrzeb odmienny termin wykonania dostawy, który nie może być krótszy niż 20 godzin i nie dłuższy niż 72 godziny, wyjąwszy przypadki dłuższych przerw związanych z typowym rozkładem zajęć w roku szkolnym, kiedy to terminy wykonania umów realizacyjnych będą ustalane pomiędzy Stronami indywidualnie. 7. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem dwa razy w miesiącu , na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JALEK Sp. z o.o, ul. 22 Lipca 86A, 66-015 Przylep, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28010,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30256,43
Oferta z najniższą ceną: 30256,43 / Oferta z najwyższą ceną: 30256,43
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "SOBKOWIAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "SOBKOWIAK" SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowa Sobkowiak S.J., ul. Wolsztyńska 25, 64-212 Siedlec, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70105,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70286,52
Oferta z najniższą ceną: 70286,52 / Oferta z najwyższą ceną: 77401,55
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup i dostawa różnych produktów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMA Sp. z o.o. w Warszawie HURTOWNIA ART. SPOŻYWCZYCH, ul. Zdrojowa 4, 65-142 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43162,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48260,52
Oferta z najniższą ceną: 48260,52 / Oferta z najwyższą ceną: 48260,52
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zakup i dostawa owoców i warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK Ilona Kaczmarek, ul. Zjednoczenia 92, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82694,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79254,89
Oferta z najniższą ceną: 79254,89 / Oferta z najwyższą ceną: 80614,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych zbiorników wymiennych, kontenerów otwartych przeznaczonych do odpadów komunalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania"
- Przeprowadzenie kursu fotografii użytkowej ( powiat żagański)
- Zakup samochodu osobowego typu SUV o napędzie 4x4 dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze wraz z wyposażeniem dla straży pożarnej
- Remont i renowacja elewacji w budynkach przy ul. Aleja Konstytucji 3 Maja 3, ul. Jedności 3 oraz ul. Kupieckiej 53 w Zielonej Górze (3 zadania)
- Zakup dwóch samochodów w ramach zadania o nazwie: "LuBUSki Teatr - idea teatru wędrownego" w ramach programu Infrastruktura kultury 2025.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców w latach 2025-2026 do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych w okresie VIII-XII 2025 z podziałem na zadania dla Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Wojcieszowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w I półroczu roku szkolnego 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, znak sprawy AEZ/S-119/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- zakup i dostawa artykułów spożywczych 01.09.2025 - 31.12.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.