Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Wałbrzych: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu MKZII
Numer ogłoszenia: 91823 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu , ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 843 42 47, faks 074 8434247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciz.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu MKZII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.20 - Papier do pisania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.IV.1. SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.IV.1. SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.IV.1. SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.IV.1. SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.IV.1. SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: -Zmiana terminu dostawy materiałów w przypadku opóźnień w dostawie niezawinionych przez Wykonawcę np. spowodowanych przez złe warunki atmosferyczne, -W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej, wymaga złożenia wniosku przez Wykonawcę o dokonanie zmian i podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ciz.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Rynek 6, 58 - 300 WAŁBRZYCH.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Rynek 6, 58 - 300 WAŁBRZYCH, (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa wykonania koncepcji i dokumentacji projektowej remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Wymiana złoża filtracyjnego wraz z utylizacją w basenowych filtrach ciśnieniowych Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pankiewicza 6 w Wałbrzychu oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Pankiewicza 6a i Moniuszki 32a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowych usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Usługa stwierdzania zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO RATOWNICTWA POWODZIOWEGO DLA GRUPY SUDECKIEJ GOPR
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papierów do drukarek laserowych, atramentowych i risografu
- Sukcesywna dostawa papieru do druku dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





