eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przebudowa ul. Biskupiej w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 91781 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Gdańsk: Przebudowa ul. Biskupiej w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59850 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72371 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80?560 Gdańsk, ul. Żaglowa 11, REGON 000168372, osoby do kontaktów: Leszek Dulko i Katarzyna Przybyszewska, Gdańska Infrastruktura Wodociągowo - Kanalizacyjna Sp. z o.o., 80-122 Gdańsk, ul. Kartuska 201, REGON 193079339, osoba do kontaktów: Monika Stramska-Koitalla

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa 11, 80560 Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 205 100, faks 583 205 105, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiającym jest Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska oraz Gdańskiej Infrastruktury Wodociągowo-Kanalizacyjnej Sp. z o.o. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Biskupiej w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I/PN/034/2017/RS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ?Przebudowa ul. Biskupiej w Gdańsku?, obejmującego przebudowę ul. Biskupiej i budowę ul. Menonitów, w nowych liniach rozgraniczających. Obszar objęty zadaniem to zjazd z wylotem ul. Biskupiej w Al. Armii Krajowej oraz ul. Menonitów. Ulica Biskupia jest wykonana z płyt drogowych i jest w złym stanie technicznym. Ze względu na zbliżenie Al. Armii Krajowej w kierunku Biskupiej Górki, w związku z realizacją budowy Forum Gdańsk, tj. przebudową układu drogowego, w sąsiedztwie Targu Rakowego i Siennego w Gdańsku wraz z towarzyszącą infrastrukturą, wymagane jest wyprofilowanie ul. Biskupiej i ul. Menonitów do nowej sytuacji. 2.Realizacja zadania obejmuje w szczególności: -wykonanie prac przygotowawczych; -budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej w ul. Biskupiej i ul. Menonitów; -likwidację i budowę wodociągu; -przebudowę kanałów sanitarnych; -likwidację i budowę sieci gazowej; -budowę drogi, chodników, ścieżki rowerowej; -budowę muru oporowego i schodów terenowych; -usunięcie kolizji urządzeń elektroenergetycznych; -budowę nowej sieci oświetleniowej; -przebudowę sieci teletechnicznych. 3.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi: Wykonawca w pierwszej kolejności ma usunąć zieleń, przeznaczoną do wycinki, zgodnie z załączoną decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków. Przed wycinką należy sprawdzić korony drzew, czy nie występują tam gniazda ptaków i jakieś formy lęgowe. 1)roboty przygotowawcze, poprzedzające roboty zasadnicze: -wykonanie inwentaryzacji fotograficznej obszaru inwestycji w sąsiedztwie pasa drogowego, w tym zinwentaryzowanie stanu budynków wewnątrz i na zewnątrz oraz terenu wokół nich; -roboty pomiarowe ? wytyczenie pasa drogowego; -przygotowanie oraz uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy; -przeszukanie terenu na obecność niewypałów i niewybuchów wraz z ich likwidacją, zgodnie z obowiązującymi przepisami; -wycinkę drzew i krzewów z usunięciem karpin. 2)roboty projektowe obejmujące opracowanie i uzgodnienie w Gdańskich Wodach sp. z o.o. oraz Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdańsku projektu odprowadzenia wód opadowych, pochodzących z rynien przy budynkach: Biskupia 35 i kościoła przy ul. Menonitów 2A do nowobudowanej kanalizacji deszczowej, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych, jeśli zajdzie taka potrzeba; rozwiązania projektowe należy przekazać zamawiającemu w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. 3)roboty rozbiórkowe ? do rozbiórki przewidziane są schody terenowe, mur oporowy oraz osłona śmietnikowa, która będzie odtworzona w nowej lokalizacji; 4)roboty ziemne ? zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie wykonywania robót ziemnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5)roboty sanitarne ? kanalizacja deszczowa: -budowę kanału deszczowego DN 300 z przykanalikami w ul. Biskupiej; -adaptację istniejącego kanału sanitarnego DN 400 w ul. Menonitów; -remont studzienek rewizyjnych, likwidacja kanałów deszczowych, unieczynnienie kanału sanitarnego DN 200, przyłączenie studzienek ściekowych do kanalizacji deszczowej. Odbiornikiem wody opadowej z odc. kanału DN 300 w ul. Biskupiej będzie kanał DN 300 wykonywany, w ramach budowy Forum Gdańsk; -zrealizowanie odprowadzenia wód opadowych, pochodzących z rynien przy budynkach: Biskupia 35 i kościoła przy ul. Menonitów 2A do nowobudowanej kanalizacji deszczowej (zgodnie z opracowanym projektem). 6)roboty sanitarne ? kanalizacja sanitarna: -przebudowę kanału DN 200 wraz z budową przyłącza metodą krakingu po śladzie starego kanału w kierunku ul. Menonitów; -remont istniejących studzienek rewizyjnych, likwidację kanału DN 200, unieczynnienie pozostawionego w gruncie odcinka kanału DN 200 i DN 400 oraz likwidację przyłącza studzienki ściekowej do kanału sanitarnego. 7)roboty sanitarne ? sieć wodociągowa: -likwidację wodociągu DN 200, DN 80, DN 40; -przebudowę w ul. Biskupiej wodociągu DN 200 wraz z przyłączami do istniejących budynków. Nowy wodociąg rozdzielczy DN 200 zasilany będzie z magistrali wodociągowej DN 500, obecnie realizowanej dla Forum Radunia. 8)roboty sanitarne ? sieć gazowa: -przebudowę sieci gazowej DN 150 i DN 80 w ul. Biskupiej oraz DN 50 i DN 80 w ul. Menonitów wraz z demontażem fragmentów sieci gazowej kolidującej z projektowaną przebudową ul. Biskupiej; -demontaż nieczynnych gazociągów niskiego ciśnienia DN 50 ? DN 100 przy ul. Biskupiej i ul. Menonitów; Przewody przeznaczone do likwidacji, usytuowane w obrębie prowadzonych wykopów oraz pod przebudowywanymi i nowymi jezdniami należy fizycznie zlikwidować, usunąć z gruntu i zutylizować. W przypadku wystąpienia w poziomie posadowienia wód gruntowych konieczne będzie lokalne odwadnianie wykopów za pomocą igłofiltrów podczas układania elementów poszczególnych sieci sanitarnych. 9)roboty elektryczne ? oświetlenie: -budowę nowej sieci oświetleniowej; -usunięcie kolizji urządzeń elektroenergetycznych ? istniejące elektroenergetyczne linie kablowe nn i Sn należy przebudować w celu usunięcia kolizji z projektowanym układem drogowym; 10)roboty telekomunikacyjne: -przebudowę sieci Orange Polska (OPL), UPC Polska i HAWE/PCSS/TASK z niezbędnymi studniami i szafkami kablowymi; 11)roboty drogowe: -przebudowę ul. Biskupiej o szer. 7 m z chodnikiem, ze schodami terenowymi wzdłuż niej. -budowę ul. Menonitów o szer. 4,5 m z chodnikiem o szer. 2 m i fragmentem ścieżki rowerowej. 12)branża konstrukcyjna: -budowę muru oporowego w formie ścianki stalowej pogrążonej w grunt metodą statyczną poprzez wciskanie, przy drodze i dojścia do budynków powyżej drogi; -wykonanie schodów terenowych, obłożenie powierzchni betonowych płytkami klinkierowymi; -wykonanie balustrad stalowych; 13)wykonanie prób i pomiarów montażowych; 14)wykonanie docelowej organizacji ruchu; 15)budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie poziome i pionowe, sygnalizacja świetlna; 16)wykonanie elementów małej architektury ? odtworzenie obudowy śmietnikowej; 17)wykonanie nasadzeń zieleni wraz z trzyletnią pielęgnacją na: drzewa, krzewy, pnącza, otoczaki oraz dwuletnią pielęgnacją na trawniki; drzewa przeznaczone do nasadzenia powinny mieć wielkość zgodną z załączoną decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków, tj. o obwodach pni w przedziale 21-28 cm, pielęgnacja zieleni zgodna z projektem ?Inwentaryzacja zieleni, gospodarka drzewostanem, przestrzenny układ zieleni?; 18)wykonanie i montaż tablic informacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45330000-9, 45112710-5, 45111200-0, 45233162-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1330286
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WPRD GRAVEL Sp. z o.o., , ul. Żaglowa 2, 80-560, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1349943,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1349943,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1717313,87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.