Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-28
Lublin: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 28.06.2014r. do 25.07.2014r. (oznaczenie sprawy: PN/08-2014/WA)
Numer ogłoszenia: 91779 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 28.06.2014r. do 25.07.2014r. (oznaczenie sprawy: PN/08-2014/WA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 28.06.2014r. do 25.07.2014r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2. Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli-projekty konkursowe, obejmujące: - Zadanie 1: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów Edukacji Artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 28.06.2014r. do 11.07.2014r.; - Zadanie 2: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów Edukacji Artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 12.07.2014r. do 25.07.2014r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - dla zadania 1: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN*; - dla zadania 2: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN*; * W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zamówienie będzie realizowane przez osoby, które: - spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268) oraz Rozporządzeniach Ministra Edukacji Narodowej: z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie: warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzoru (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami) i z dnia 9 grudnia 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego nadzorowania i organizowania (Dz. U. z 2009r. Nr 218, poz. 1696): do opieki medycznej: pielęgniarka - w obiekcie; - pełnią funkcję kierownika placówki wypoczynku dzieci i młodzieży na terenie ośrodka zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 21 stycznia 1997r, w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzoru (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; - nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów Edukacji Artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 28.06.2014r. do 11.07.2014r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów Edukacji Artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 28.06.2014r. do 11.07.2014r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów Edukacji Artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 12.07.2014r. do 25.07.2014r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów Edukacji Artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 12.07.2014r. do 25.07.2014r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia niemedycznego dla Kliniki Okulistyki w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacji Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Bieżące utrzymanie drogi ekspresowej S19 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Dostawa wielofunkcyjnego symulatora jazdy samochodem ciężarowym.
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.2711.28.2025.DB_USŁUGA RESTAURACYJNA DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI "THE 21ST INTERNATIONAL CONFERECENCE ON QCD IN EXTEME CONDITIONS (XQCD 2025),AND PHD SCHOOL ON QCD IN EXTREME CONDITIONS" (...)
- Organizacja i obsługa XIX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Technicznej z zakresu Trakcji Elektrycznej i Elektromobilności SEMTRAK 2025
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
- Świadczenie usług cateringowych
- usługa organizacji uroczystej kolacji dla uczestników "The 26th International Conference on Computer Methods in Mechanics" (26 Międzynarodowej Konferencji Metody Komputerowe w Mechanice CMM-2025)
- Usługi towarzyszące szkoleniom wyjazdowym na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.