Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-02
Łącko: Remont chodnika w/c drogi wojewódzkiej nr 969 Nowy targ-Stary Sącz w m. Jazowsko strona lewa w km. 54+993.70-56+303.70 = 1310.00 mb i strona prawa w km. 54+700.00 - 54+887.96 i 54+993.70 - 55+548.70 = 742.96 mb ogółem 2052.96 mb
Numer ogłoszenia: 91691 - 2008; data zamieszczenia: 02.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4140710, fax 018 4140740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w/c drogi wojewódzkiej nr 969 Nowy targ-Stary Sącz w m. Jazowsko strona lewa w km. 54+993.70-56+303.70 = 1310.00 mb i strona prawa w km. 54+700.00 - 54+887.96 i 54+993.70 - 55+548.70 = 742.96 mb ogółem 2052.96 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:Remont chodnika w/c drogi wojewódzkiej nr 969 Nowy targ-Stary Sącz w m. Jazowsko strona lewa w km. 54+993.70-56+303.70 = 1310.00 mb i strona prawa w km. 54+700.00 - 54+887.96 i 54+993.70 - 55+548.70 = 742.96 mb ogółem 2052.96 mb. Zakres robót obejmuje: 1. wykonanie robót ziemne, krawężniki , z ławą betonową , obrzeże z ławą betonową , wykonanie chodnika z kostki - szczegółowe wyszczególnienie robót w przedmiarze robót kosztorysie ślepym - stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ 2.wykonanie projektu organizacji ruchu i uzgodnienie z Komendą Policji w Krakowie i Wojewódzkim Zarządem Dróg w Krakowie 3. oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu 4. wszelkie prace przygotowawcze , rozbiórkowe , demontażowe , odtworzeniowe ,porządkowe 5. urządzenie zaplecza budowy , oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp. 6. zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy 7. pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich 8. przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów 9. pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą 10. oraz inne , roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy-Prawo zamówień publicznych e) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy licząc od dnia odbioru końcowego robót f) ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. 1) posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie, wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia - oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o zakresie minimum 3600m2. 2) mają do dyspozycji kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej. 3) potwierdzą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300.000,00zł 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg. wzoru zał. nr 1 SIWZ) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem , zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. - na druku stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), Dokumenty - referencje od poprzednich zamawiających muszą określać termin realizacji , zakres i wartość robót 7. Informację o kierowniku budowy i wraz z kserokopią właściwych uprawnień, i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - zał. nr 4 do SIWZ 8. Polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300.000,00zł 9. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Akceptacja projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 5 do SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 11. kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót zał. nr 6 do SIWZ 12. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podwykonawcy do współpracy zał. nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łącko 33-390 Łącko 445 pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łącko 33-390 Łącko 445 pok. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- Zakup i dostawa zestawu terapii integracji sensorycznej do prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Łącko
- Zakup wyposażenia, urządzeń i sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Łącko
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Łącko
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 305 m. Kuźnica Zbąska
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu (...) na działkach o nr ewidencyjnym 451/9 i 451/12 obręb ewid. 0001 Majdan Leśniowski, jednostka ewid. Leśniowice
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Samołęż w ramach zadania pn. "Przebudowa gminnych dróg gruntowych"
- Przebudowa drogi gminnej nr 180513W ul. Polnej w Skrzeszewie w zakresie budowy chodnika przy ulicy Polnej w Skrzeszewie na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Krótkiej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





