Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Lublin: Wymiana okien w D-3
Numer ogłoszenia: 91637 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej , ul. Lwowska 28, 20-128 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 44 44 166, faks 0-81 747 72 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zddps.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w D-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - dostawa i wymiana stolarki okiennej w Dziennym Domu Pomocy Społecznej Nr 3 przy ul. Pozytywistów 16 w Lublinie. Zamówienie obejmuje: demontaż okien drewnianych, podokienników i obróbek blacharskich; dostawa i montaż okien PCV, podokienników i obróbek blacharskich. Do wykonania stolarki należy zastosować profile białe klasy A o minimalnej grubości ścianek zewnętrznych, widocznych równej 2,8 mm i minimalnej grubości ścianek niewidocznych równej 2,5 mm, minimum 5-komorowe, wzmocnione kształtownikami stalowymi minimum 1,5 mm, okucia obwiedniowe. Zamawiający ma prawo w celu sprawdzenia zgodności parametrów technicznych okien przeciąć dowolnie wybrane okno na koszt Wykonawcy. Wszystkie koszty związane z demontażem i montażem oraz wykonanie nowego okna pokrywa Wykonawca. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, prawem budowlanym, zaleceniami inwestora..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w branży budowlanej, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia: 1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. nr Nr 3. 2.Uprawnienia w branży budowlanej osób będących w dyspozycji wykonawcy. 3.Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w/w osób będących w dyspozycji wykonawcy. 4.Dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia tzn. - aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców tj. wypis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert., 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( min. 2 ) w okresie 2008-2009 przed dniem wszczęcia postępowania, o wartości minimum 100 tys. zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - Zał Nr 5 . 6. Referencje określające jakość wykonanych robót budowlanych wymienionych w Zał. Nr 5 7. Polisa - OC działalności gospodarczej na kwotę min. 100 tys. złotych Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zddps.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej
20-128 Lublin, ul. Lwowska 28 , pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej 20-128 Lublin, ul. Lwowska 28 , pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Dostawa 2 szt. samochodów hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.