eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePoradnictwo zawodowe dla uczestników programu dobry start w samodzielność

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Gliwice: Poradnictwo zawodowe dla uczestników programu dobry start w samodzielność
Numer ogłoszenia: 91598 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392116 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poradnictwo zawodowe dla uczestników programu dobry start w samodzielność.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres usługi wchodzi przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego w wymiarze 6h zegarowych na 1 osobę. Grupa odbiorców poradnictwa psychologicznego to 39 osób, będących uczestnikami projektu Dobry start w samodzielność. W grupie tych osób znajduje się: - 35 osób niepełnosprawnych ruchowo (30 osób) oraz intelektualnie (5 osób). - 4 wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz rodzin zastępczych. Spotkania odbywać się będą z częstotliwością: 3 spotkania po 2 godziny na 1 uczestnika. Łączny czas pracy będzie wynosił nie więcej niż 234 godziny. Ze względu za znaczne zróżnicowanie grupy uczestników projektu, w skład której wlicza się 4 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (pomiędzy 15 a 18 lat), oraz 35 osób z różnego rodzaju schorzeniami (pomiędzy 15 a 64 lat), proponuje się zindywidualizowanie i dostosowanie treści prowadzonego poradnictwa zawodowego, ze względu na wiek uczestników oraz ich status na rynku zawodowym. Zaleca się jednak by obszar programowy obejmował: - atuty osób niepełnosprawnych na rynku pracy i możliwości ich wykorzystania w procesie poszukiwania pracy, - dopasowanie stanowiska pracy do możliwości i ograniczeń zdrowotnych klienta, - rozpoznawanie zasobów i potencjału osobowego, - znaczenie niepełnosprawności w interpretowaniu trudności w otrzymywaniu zatrudnienia, - decyzja o rodzaju poszukiwanego zatrudnienia, - wyznaczanie ścieżki zawodowej, jaki zawód dziś ma przyszłość - czy to zawód przyszłościowy, deficytowy czy nadwyżkowy na rynku pracy zwłaszcza lokalnym? - wiedza i umiejętności potrzebne by aktywnie uczestniczyć w rozmowach kwalifikacyjnych, - przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych. Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć indywidualnych. Wykonawca w cenę wliczyć musi dojazd do uczestników na spotkania poradnictwa zawodowego - na terenie powiatu gliwickiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społęcznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kuźnia Projektów Kreatywnych Aleksandra Górny, ul. Doliny Miętusiej 27/74, 43-316 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40482,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.