eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePoradnictwo psychologiczne w ramach projektu Dobry Start w Samodzielność.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Gliwice: Poradnictwo psychologiczne w ramach projektu Dobry Start w Samodzielność.
Numer ogłoszenia: 91544 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392060 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poradnictwo psychologiczne w ramach projektu Dobry Start w Samodzielność..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego dla grupy uczestników projektu Dobry start w samodzielność. W zakres usługi wchodzi przeprowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa psychologicznego w wymiarze 12 h zegarowych na 1 osobę. Grupa odbiorców poradnictwa psychologicznego to 39 osób, będących uczestnikami projektu Dobry start w samodzielność. W grupie tych osób znajduje się: - 35 osób niepełnosprawnych ruchowo oraz intelektualnie (5 osób). - 4 wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz rodzin zastępczych. Spotkania odbywać się będą z częstotliwością: - poradnictwo indywidualne - 3 sesje po 2 godziny/ na 1 uczestnika - łącznie nie więcej niż 234 godziny. - poradnictwo grupowe - 2 sesje po 3 godziny - w 4 grupach, każda z nich liczy nie więcej niż 10 osób - łącznie nie więcej niż 24 godzin. Łączny czas realizacji usługi będzie wynosił nie więcej niż 258 godzin. Tematyka indywidualnego poradnictwa psychologicznego musi zawierać poniżej wyszczególnione obszary oddziaływania: - wzmacnianie i motywowanie do zmiany indywidualnej sytuacji uczestnika, - korygowanie zachowań i postaw, - poprawa sposobu komunikacji, - wspieranie w kryzysie, - udzielanie uczestnikom porad w zakresie problemowych spraw indywidualnych. Tematyka grupowego poradnictwa psychologicznego musi zawierać minimum: - poprawę stylu i sposobu komunikacji uczestników w grupie, - asertywne wyrażanie opinii i poglądów w grupie, - rozwiązywanie konfliktów w grupie. Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć indywidualnych oraz grupowych (w grupach liczących do 10 osób). Wykonawca w cenę wliczyć musi dojazd do uczestników na spotkania indywidualne i grupowe oraz zabezpieczenie pomieszczenia na spotkania grupowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Spotkania indywidualne odbywać się będą w miejscu wyznaczonym przez uczestnika na terenie powiatu gliwickiego lub w innym miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie Powiatu Gliwickiego. Spotkania grupowe odbywać się będą w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie powiatu gliwickiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społęcznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Apus Robert Meller, ul. Gruszkowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35709,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.