Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Piekary Śląskie: Dostawa akcesoriów komputerowych do urządzeń informatycznych
Numer ogłoszenia: 91514 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych do urządzeń informatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są akcesoria wg poniższego wykazu: 1.Pendrive 8 GB, USB (długość obudowy powyżej 3cm)-20szt 2.Pendrive 16 GB, USB 3.0 (długość obudowy powyżej 3cm)-1szt 3.Pendrive 16 GB, USB 3.0, szyfrowanie AES 256bit, klawiatura numeryczna-1szt 4.Dysk twardy zewnętrzny HDD 500GB 2,5, USB 3.0, obudowa z przewagą koloru czarnego (lub odcień czerni), zasilanie z USB-6szt 5.Dysk twardy HDD 3TB 3,5, SATA3-6Gb s, 64MB pamięci-2szt 6.Dysk twardy HDD 500GB 3,5, SATA3-6Gb s, 64MB pamięci-3szt 7.Dysk twardy 3TB, 3,5 cala, interfejs: SATA 3, pamięć: min. 64MB, prędkość obrotowa 5400rpm, dysk zoptymalizowany do pracy w urządzeniach sieciowych NAS-1szt 8.Dysk twardy SSD 120GB 2,5 cala, SATA3, kieszeń 3,5, odczyt - 540MB s, zapis - 430MB s -10szt 9.Dysk twardy SSD 240GB 2,5 cala, SATA3, odczyt zapis - 450MB s- 2szt 10.Dysk twardy SSD 480GB 2,5 cala, SATA3, odczyt zapis - 520MB s 11.Uniwersalny zasilacz do laptopa 90W (wymienne końcówki - min.10szt.)-5szt 12.Zasilacz do laptopa Lenovo G510-3szt 13.DVD +R 4,7GB w zapakowanych pudełkach SLIM-50szt 14.CD+R 700MB w zapakowanych pudełkach SLIM-50szt 15.Mysz optyczna PS2 bez przejściówki (wartości minimalne: 1,5m kabla, 1000dpi, obudowa 10cm długości)-10szt 16.Mysz optyczna USB bez przejściówki (wartości minimalne: 1,5m kabla, 1000dpi, obudowa 10cm długości)-10szt 17.Mysz optyczna bezprzewodowa USB (wartości minimalne: 1000dpi, obudowa 9cm długości)-4szt 18.Klawiatura PS2 bez przejściówki (min. 102 klawisze, europejski układ)-5szt 19.Klawiatura USB bez przejściówki (min. 102 klawisze, europejski układ)-20szt 20.Kabel UTP (skrętka) karton kat. 5e 305m-2szt 21.Wtyk RJ45-100szt 22.Pianka do czyszczenia ekranów LCD 400ml-5szt 23.Listwa zasilająca 230V (5 gniazd, włącznik, uziemienie, kabel 3m, filtr przeciwprzepięciowy)-20szt 24.Procesor 4 rdzeniowy posiadający wynik PassMark min. 11200, współpracujący z płytą główna z pkt.25-3szt 25.Płyta główna, obsługuje: DDR3, zasilanie 24PIN, wyjścia: PS2, USB, RJ45, VGA, DVI-D.-3szt 26.Zasilacz ATX 450W, PFC aktywne, zabezpieczenia: OVP, UVP, OCP, OPP, OTP, SCP)-10szt 27.Bateria do zasilaczy UPS ORVALDI 650SP-10szt 28.Bateria do laptopa MSI CX620-2szt 29.Bateria do laptopa Toshiba Satellite L750-12G-2szt 30.Bateria do laptopa LENOVO Z61p-1szt 31.Bateria do laptopa LENOVO B5400-1szt 32.Bateria do laptopa LENOVO G510-1szt 33.Rzep do spinania kabli, długość min 27cm, plastikowa lub metalowa sprzączka-10szt 34.Czytnik kodów kreskowych, ręczny, źródło światła: dioda laserowa, szybkość: min. 100 skanów s, kontrast kodu: min. 20 procent, odczytywane kody: UPC EAN 128, Code 39, Code 128, Interleaved 2 of 5, interfejs USB-6szt 35.Serwer hub sieciowy USB, 4xUSB, 1xRJ45-1szt 36.Splitter VGA 1xPC na 4xVGA-1szt 37.Zaciskarka RJ45-2szt 38.Karta sieciowa USB 3.0 - RJ45, automatyczny wybór prędkości 10 100 1000 Mbps (gniazdo USB na zintegrowanym kablu)-3szt.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty wraz z wykazem zaoferowanych akcesoriów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 215 ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 215 ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawa kontenerów sterylizacyjnych i wózków dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa robota edukacyjnego z tabletem i matą edukacyjną
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -wyroby cukiernicze oraz pieczywo
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 - nabiał
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podstawek pod laptopy
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa zestawów komputerowych na potrzeby UKW w Bydgoszczy, w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.