Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Grudziądz: Budowa boisk wielofunkcyjnych ze sztuczną nawierzchnią w ZSO Nr 5
Numer ogłoszenia: 91407 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk wielofunkcyjnych ze sztuczną nawierzchnią w ZSO Nr 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez GEOTECHNICA Sp. z o.o., z/s w Toruniu przy ul. Kościuszki, które stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie następujących robót: a)podbudowa boiska z kruszywa naturalnego, b)boiska wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej poliuretanowo-gumowej o grubości 13 mm na podkładzie typu ET o grubości 35 mm o łącznej powierzchni 1.974 m2, c)obrzeże betonowe na podsypce cementowo-piaskowej i na ławie z betonu, d)nawierzchnia wokół boiska o powierzchni 304,5 m2 z geokraty wypełnionej mieszanką substratów, ułożonej na warstwach piasku mieszanego z grysem i żwirem, e)odwodnienie boiska poprzez drenaż liniowy z rur drenarskich o średnicy 110 mm o łącznej długości 200 mb oraz 2 studnie rewizyjne, f)przyłącze do kanalizacji deszczowej z rur o średnicy 200 mm o długości 50 mb wraz ze studnią rewizyjną, g)montaż bramek uniwersalnych do piłki ręcznej i nożnej, słupków do siatkówki, stojaków do koszykówki oraz stanowiska sędziowskiego i ławek parkowych, h)ogrodzenie systemowe o wys. min. 4 m i 6 m, łączna dł. 209 mb, siatkowe na słupkach metalowych, i)piłkochwyt o wys. 4 m i dł. 26 m. 3)W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: a)sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, b)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, c)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, e)wykonanie zaleceń wynikających z warunków technicznych dysponentów sieci, f)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, g)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 306. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 2 lipca 2009 r. do godz. 10:00. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconąIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 2. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego boiska o nawierzchni poliuretanowej, 3. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, c) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia i wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2.a) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument powinien być wystawiony w terminie, o którym mowa w pkt 3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu Biuro Inwestycji i Remontów, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy mleka i produktów mleczarskich - znak sprawy: Z/34/PN/25
- Dostawy materiałów budowlanych, malarskich, narzędzi i elektronarzędzi
- Prace konserwatorskie i budowlane Pałacu Opatek stanowiącego element kompleksu budynków Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu
- Wywóz odpadów komunalnych - biodegradowalnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w budynku przy ul. Szpitalnej 6 w ramach zadania "Przystosowanie infrastruktury gminy - miasto Grudziądz do zadań....
- Dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych - sprawa 36/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa bieżni przy szkole podstawowej w Michorzewie
- Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja podcieni wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych części wschodniej w MDK nr 2 przy ul. Elfów."
- "Przebudowa miejsca rekreacji i sportu w miejscowości Bursztynowo"
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- " Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Kościuszki w Wiskitkach " w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Bratianie
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.