eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa obiektu sportowo - rekreacyjnego w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Ropczyce: Budowa obiektu sportowo - rekreacyjnego w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 91398 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37814 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu sportowo - rekreacyjnego w Ropczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania p.n. Budowa obiektu sportowo - rekreacyjnego w Ropczycach, zlokalizowanego na działce nr ew. 977/11 w Ropczycach przy ul. Zielonej na terenie obecnego tzw. ogródka jordanowskiego, zgodnie z założeniami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego, przygotowanie dokumentów i opracowań niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie i/lub zgłoszenia zakończenia robót, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89 poz. 414 z późn. zmianami) w zakresie niezbędnym do wykonania n/w robót: a) robót rozbiórkowych i porządkowych, b) boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22,1m x 30,0 m z 2 polami do gry: w piłkę ręczną i piłkę koszykową wraz z wyposażeniem sportowym oraz ogrodzeniem i piłkochwytami, kolorystyka nawierzchni: - pole do gry w koszykówkę zielone, linie wyznaczające boisko żółte, - pozostała powierzchnia w kolorze czerwonym, - linie wyznaczające pole do gry w piłkę ręczną w kolorze białym. c) skateparku o powierzchni 12,0 x 30,0 m z 6 podstawowymi elementami wyposażony w funbox, ściany do rozpędów i grindboksy oraz rurkę do jazdy na deskorolce lub rolkach czy wrotkach, wraz z wykonaniem niskich band dookoła placu skateparku, d) chodników i alejek o powierzchni około 800,0 m2, e) wymianę ogrodzenia na długości około 280,0 mb, f) instalacji monitoringowej, g) oświetlenia obiektu sportowo - rekreacyjnego, h) wolnostojących urządzeń rekreacyjnych: huśtawka konikowa - 1 szt., karuzela koszyczkowa - 1 szt., kolejka wąskotorowa - 1 szt., huśtawka ważka - 1 szt., huśtawka ważka na sprężynie - 1 szt., łódeczka - 1 szt., piramida - urządzenie linowe - 1 szt., piaskownica - 1 szt., zestawy sprawnościowe - 2 szt., stepery do ćwiczeń - 2 szt., bieżnia mechaniczna - 1 szt., stół pingpongowy - 1 szt., piłkarzyki - 1 szt., i) nawierzchni trawiastej na powierzchni około 2350 m2, łącznie z wykonaniem w/w prac. 3. Zakres prac projektowych, objętych niniejszym zamówieniem, obejmuje w szczególności: - nabycie niezbędnych map, podkładów geodezyjnych łącznie z ich aktualizacją, - opracowanie niezbędnej dokumentacji geologicznej (w razie konieczności), - wykonanie niezbędnej inwentaryzacji budowlanej istniejącego obiektu celem wykonania opracowań związanych z jego przebudową, - uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, - przygotowanie wniosków o wydanie warunków dla podłączenia obiektu do sieci energetycznej, kanalizacyjnej, - opracowanie projektów budowlanych i przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych, - opracowanie projektów wykonawczych, które winny uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót łącznie ze sporządzeniem przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych przebudowy sieci uzbrojenia terenu, kolidujących z planowaną zabudową, - przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub do zgłoszenia zakończenia robót, - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 4. Sposób wykonania prac projektowych: a) projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072), b) projekty architektoniczno - budowlane, branżowe i wykonawcze winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz.1133), c) elementy opracowania wymienione w ust. 3 powinny być również opracowane i dołączone do dokumentacji na nośniku elektronicznym w formatach możliwych do edycji w programach pakietu Microsoft Office oraz Norma 3.14, d) dokumentacja projektowa winna posiadać niezbędne uzgodnienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami bhp, ergonomii, higieniczno - sanitarnymi, zabezpieczeń przeciwpożarowych, jak również uzgodniona w zakresie uzbrojenia terenu w ZUDP w Ropczycach. 5. Roboty budowlane Budowy obiektu sportowo - rekreacyjnego w Ropczycach należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowanym w ramach niniejszego zamówienia projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, warunkami pozwolenia na budowę, Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej. 6. Technologia wykonania robót budowlanych: - boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa oraz mieszanek mineralno - bitumicznych wraz ze stopami fundamentowymi urządzeń sportowych oraz tulejami do osadzania słupków i stojaków, - skatepark o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na podbudowie z kruszywa, - urządzenia rekreacyjne zamontowane na fundamentach na wydzielonych polach o nawierzchni poliuretanowej, bezpiecznej, na podbudowie z kruszywa i mieszanek mineralno - bitumicznych. - wykonanie alejek i chodników z kostki brukowej, kolorowej, gr. 6 cm, 7. Obiekt należy wyposażyć w sprzęt sportowy i rekreacyjny zgodnie z zestawieniem zawartym w wykazie wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i opisanym w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 8. Użyte przy realizacji robót materiały i wyposażenie winny spełniać wymagania określone w art 10 Prawa Budowlanego, montowane urządzenia i wyposażenie winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm oraz karty gwarancyjne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.49 - 45.21.21.49 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.41.50.00 - Sprzęt lekkoatletyczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFFR, oś priorytetowa 5, Infrastruktura publiczna, działanie 5.3., Infrastruktura sportowa i rekreacyjna..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalatorstwa i Teletechniki ŁĄCZBUD Sp. z o.o., ul. 3 Maja 22, 35-030 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1008204,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 836920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 836920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1085800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.