Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Wrocław: Dostawa mebli biurowych dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej
Numer ogłoszenia: 91385 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 776 96 39, fax 0-71 776 91 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Województwa Dolnośląśkiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej wraz z ich montażem i transportem na miejsce według wskazania Zamawiającego wg zestawienia ilościowo-asortymentowego : (dane w mm l.p. ELEMENT wymiar minimalny: szer x gł x wys /mm ilość 1 biurko gabinetowe 1800x900x750 1 2 biurko gabinetowe 1800x900x750 1 3 dostawka konferencyjna 850x850x750 4 dostawka konferencyjna 850x850x750 1 5 kontener pod biurko 425x800x700 1 6 kontener pod biurko 425x800x700 1 7 stół konferencyjny 2400x800x750 1 8 stół konferencyjny fi 500x750 1 9 szafka 800x450x800 1 10 szafka 800x450x800 1 11 witryna 800x450x1800 1 12 witryna 800x450x1800 1 13 fotel obrotowy wys. 1100-1290, wys.siedziska 400-670, gł. siedziska 400, gł. całkowita 630 2 14 stół konferencyjny 1600x100x750 8 15 krzesło konferencyjne wys. siedziska 470, wys. całkowita 670, gł. całkowita 580, gł.siedziska 460 68 16 witryna 800x450x1800 2 17 stół 4-o osobowy prostokatny 1600x1000 1 18 fotel gościnny wys. 470 mm, wys. siedziska 470mm, wys. całkowita 670mm, gł. całkowita 580mmm, gł. siedziska 460mm 2 19 szafa garderobiana 800x550x1830 1 20 blat recepcyjny 3000x700x130 1 21 szafka na ksero 600x600x600 3 22 biurko 1400x800x750 43 23 biurko komputerowe 700x700x750 43 24 kontener pod biurko 500x550x600 43 25 krzesła obrotowe wys. 1200, wys.siedziska 400-600, gł. siedziska 400, gł. całkowita 630 43 26 szafa zamykana 800x420x1800 39 27 szafa półotwarta 800x420x1800 17 28 szafka zamykana 800x410x120 9 29 regał otwarty 800x420x1800 6 30 regał otwarty 400x420x1800 7 31 szafa metalowa 1000x430x1900 3 32 regał metalowy 100x430x2000 10 33 wieszaki 1750 17
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ i oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp- Załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław pok. 320.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Dostawa serwera Typ ARM/AI GPU - 1 sztuka
- Świadczenie usług medycznych z zakresu prywatnej opieki medycznej dla pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz pracowników Filii w Jeleniej Górze
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem drogi powiatowej dawnej DW 368 i 1916D położonej na terenie gm Długołęka - teren działania Obwodu Drogowego w Sulimowie w okresie od 01-11-2025r. do 31-12-2025r
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" instalacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w obiekcie jakim jest Dom Studencki "Ślężak" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu Termomodernizacja CKZiUWŁ w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
- Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
- Dostawa i montaż mebli dla Biblioteki Elbląskiej
- Dostawa z montażem mebli biurowych do Wydziału Geoinżynierii i Ochrony Środowiska Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia meblowego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.