eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Sprzątanie terenów leśnych Nadleśnictwa Jabłonna w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Jabłonna: Sprzątanie terenów leśnych Nadleśnictwa Jabłonna w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 91372 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jabłonna , ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7744933, faks 022 7744596.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/web/jablonna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenów leśnych Nadleśnictwa Jabłonna w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów leśnych i parkingów leśnych na terenie Nadleśnictwa Jabłonna w 2011 roku, obejmujące zbieranie, załadunek i wywóz śmieci do utylizacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Sprzątanie terenów leśnych i parkingów leśnych na terenie Nadleśnictwa Jabłonna w 2011 roku, obejmujące zbieranie, załadunek i wywóz śmieci do utylizacji w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w następującej wysokości: a) dla zadania częściowego nr 1 w wysokości: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100 PLN), b) dla zadania częściowego nr 2 w wysokości: 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN), c) dla zadania częściowego nr 3 w wysokości: 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN), d) dla zadania częściowego nr 4 w wysokości: 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że posiada odpowiednie pozwolenia zatwierdzające program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do formularza oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że posiada doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej dwóch usług polegających na sprzątaniu terenów otwartych i wywozie śmieci o wartości łącznej co najmniej 30 000,00 PLN brutto. Wykazane usługi muszą być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wykaz usług oraz w dokumentach potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają następujące kwalifikacje: są przeszkolone przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów z azbestu oraz procedur dotyczących bezpiecznego postępowania. Wykonawca wykaże minimum dwie osoby posiadające takie przeszkolenie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wykaz osób oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowę o współdziałaniu lub umowę spółki cywilnej, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Wypełnione formularze cenowe ofety. 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmian w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, 2) zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a dotyczące działań lub zaniechań: a) osób trzecich, b) osób upełnomocnionych przez strony umowy, c) Zamawiającego, - w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie - bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony pierwotnie w umowie, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian stanowi konsekwencję udzielanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/web/jablonna, bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie terenów leśnych w Leśnictwie Białobrzegi i Kąty Węgierskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie terenów leśnych i parkingów leśnych. 2. Wywóz śmieci z terenów leśnych i parkingów leśnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie terenów leśnych w Leśnictwie Bukowiec i Bagno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie terenów leśnych i parkingów leśnych. 2. Wywóz śmieci z terenów leśnych i parkingów leśnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie terenów leśnych w Leśnictwie Poniatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie terenów leśnych i parkingów leśnych. 2. Wywóz śmieci z terenów leśnych i parkingów leśnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie terenów leśnych w Leśnictwie Zegrze, Kolonia, Pomiechówek, Szczypiorno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie terenów leśnych i parkingów leśnych. 2. Wywóz śmieci z terenów leśnych i parkingów leśnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.