eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Zamość: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji
Numer ogłoszenia: 9136 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji . WYKAZ TABLIC REJESTRACYJNYCH: 1./ Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg .potrzeb kpl. 3900 (7800 szt) 2./ Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg .potrzeb kpl.100 ( 200 szt.) 3. / Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep) 200 szt. 4./ Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep ) 50szt. 5./ Tablice motocyklowe zwyczajne , w tym tablice indywidualne wg .potrzeb 200 szt. 6./ Tablice motorowerowe 80 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy na podstawie załącznika nr 1 do siwz. 2) spełniają warunki dotyczące wiarygodności i kwalifikacji Oferenta. W przetargu może wziąć udział Oferent który: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nie zalega w uiszczeniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pzp. - spełnia warunek art.75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 108 ,poz.908 z późn.zm.) Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana poprzez sprawdzenie przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych przez Oferenta w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w podanej niżej kolejności: 1) formularz ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp, 6) oświadczenie, że Oferent spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pzp. 7) zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych / art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym - tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 108,poz.908 z późn.zm./. 8) ważny certyfikat ITS uprawniający do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa . 2. W przypadku podmiotów składających oferty wspólne- konsorcjum: - list intencyjny lub umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli została zawarta), - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (powinno być dołączone w oryginale do oferty), - oferta winna zawierać w/w dokumenty dla każdego partnera z osobna. 3. W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej oferta winna zawierać umowę spółki cywilnej. 4. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem :za zgodność z oryginałem .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 , pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 7 (sekretariat Prezydenta Miasta Zamość).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.