eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemówsygnalizacji pożaru (SAP), oddymiania i sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (TVd) w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Białystok: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów: sygnalizacji pożaru (SAP), oddymiania i sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (TVd) w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 91362 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku , ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów: sygnalizacji pożaru (SAP), oddymiania i sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (TVd) w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia 1. Konserwacja i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) i systemów oddymiania w: a) budynkach A i B Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29 oraz konserwacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) b) Inspektoracie ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3a; c) Inspektoracie ZUS w Łomży przy Szosie Zambrowskiej 29 oraz, d) Inspektoracie ZUS w Wysokiem Mazowieckiem przy Placu Odrodzenia 5. e) Inspektoracie ZUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10A; f) Inspektoracie ZUS w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16; g) Inspektoracie ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5; h) Inspektoracie ZUS w Sokółce przy ul. Gen.Wł. Sikorskiego 38C. i) Inspektoracie ZUS i budynku Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Hożej 8; j) Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2; k) Inspektoracie ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33. 2. Przegląd techniczny, konserwacja oraz badanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w: a) budynkach A i B Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29 b) budynkach Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2 i przy ul. Hożej 8; c) Inspektoracie ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3a; d) Inspektoracie ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33; e) Inspektoracie ZUS w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16; f) Inspektoracie ZUS w Wysokiem Mazowieckiem przy Placu Odrodzenia 5 3. Przegląd techniczny, konserwacja oraz badanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu w: a) budynku A Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29; b) budynku Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2; c) Inspektoracie ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33; d) Inspektoracie ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5; e) Inspektoracie ZUS w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16; f) Inspektoracie ZUS w Wysokiem Mazowieckiem przy Placu Odrodzenia 5; g) Inspektoracie ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3a; 4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji SAP i utrzymania w sprawności eksploatacyjnej systemów należy wykonywanie wszystkich czynności konserwacyjnych wynikających z instrukcji obsługi urządzeń wchodzących w skład systemów, w szczególności: a) sprawdzenie daty i czasu na centrali pożarowej, b) przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, c) sprawdzenie działania centrali, jej stanu technicznego, d) sprawdzenie i regulacja przycisków i sygnalizatorów, e) sprawdzenie poprawności działania czujek za pomocą imitatora dymu lub temperatury itp. f) sprawdzenie historii alarmów centrali, g) sprawdzenie stanu akumulatorów, h) przeprowadzenie próbnych alarmów, i) sprawdzenie urządzeń powiadamiania o alarmie, j) wymiana części o ograniczonej żywotności (np.: tuszu lub taśmy do drukarek), k) przeprowadzenie, na żądanie Zamawiającego, grupowych szkoleń personelu obsługującego i osób dozoru, l) kontrola znajomości postępowania w przypadku alarmu przez osoby dozoru Zamawiającego i niezbędny instruktaż. 5. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji Systemu oddymiania należy: a) optyczna kontrola urządzeń systemu, b) alarmowe otwarcie klap dymowych (Oddział w Białymstoku - w dziewięciu strefach pożarowych w budynku B), c) ręczne otwarcie klap do przewietrzania, d) sprawdzenie mocowań i ewentualne przesmarowanie okuć, e) sprawdzanie zadziałania wentylatorów oddymiających ( Oddział w Białymstoku bud. B), f) sprawdzenie stanu akumulatorów. II część zamówienia 1. Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Systemu Telewizji Dozorowej (TVd) w: budynkach A i B Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29; 2. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji DSO należy: a) przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, b) usunięcie zabrudzeń i odkurzenie centrali, c) sprawdzenie stanu akumulatorów, d) sprawdzenie współpracy systemów DSO i SAP (sygnalizacja uszkodzeń systemu DSO w centrali SAP, praca systemu DSO w trybie automatycznym-wyzwalanym przez centralę SAP, wyzwalanie komunikatu DSO z systemu SAP-pobudzenie ROP), e) sprawdzenie raportów z centrali DSO, f) sprawdzenie poprawności działania nagranych komunikatów (w trybie automatycznym, z pulpitu mikrofonowego i za pomocą mikrofonu strażaka) do stref nagłośnienia. III część zamówienia 1. Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Systemu Telewizji Dozorowej (TVd) w: SSWiN i TVd a) budynek Inspektoratu ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3a; b) budynek Inspektoratu ZUS i Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Hożej 8; c) budynek Inspektoratu ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 3; SSWiN d) budynek Inspektoratu ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29; e) budynek Inspektoratu ZUS Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10A; f) budynek Inspektoratu ZUS w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16; g) budynek Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5; h) budynek Inspektoratu ZUS w Sokółce przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C; SSWiN i wideodomofon i) budynek Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2. 2. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji systemów i instalacji SSWiN należy: a) przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, b) czyszczenie elementów systemu, c) sprawdzenie czujników alarmowych i przycisków napadowych, d) sprawdzenie zadziałania sygnalizatorów, e) sprawdzenie i programowanie linii dozorowych, f) sprawdzenie stanu zasilania podstawowego i awaryjnego, g) testowanie całego systemu łącznie z przeprowadzeniem próbnego alarmu. 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego należy: a) przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji oświetlenia, b) czyszczenie opraw oraz wewnętrznie oświetlanych znaków ewakuacyjnych, c) wykonanie badania sprawności działania, podczas badania należy włączyć w trybie pracy awaryjnej każdą oprawę i każdy wewnętrznie oświetlony znak ewakuacyjny, poprzez symulację awarii zasilania oświetlenia podstawowego, na okres wystarczający do sprawdzenia czy każda oprawa świeci. W tym czasie należy sprawdzić prawidłowe funkcjonowanie wszystkich opraw oświetlenia awaryjnego i podświetlanych znaków, a także test pełen okresowy, połączony z pomiarem czasu pracy awaryjnej i zarejestrowaniem jego wyników. Badanie powinno być zakończone sporządzeniem protokołu badania. 4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu należy: a) przegląd i czyszczenie wyłączników, b) przeprowadzenie badania sprawności działania wyłączników zakończone protokołem badania. 5. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji Systemu TVd należy: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i ustawienia wszystkich kamer oraz pozostałych urządzeń systemu, b) czyszczenie i regulacja kamer i monitorów, c) przegląd i czyszczenie mechanizmów magnetowidów i rejestratorów cyfrowych (dotyczy Oddziału w Białymstoku i Inspektoratu ZUS i Centrum Szkolenia w Augustowie). 6. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji Systemu wideodomofonowego (Centrum Szkolenia w Augustowie) należy: a) przegląd i czyszczenie mechanizmów wideomonitora i panela z kamerą, b) sprawdzenie stanu zasilania. 7. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie II i III części zamówienia należy przegląd i czyszczenie klawiatur dostępu do pomieszczeń (poza systemem SSWiN). B. Warunki realizacji zamówienia obejmują w szczególności: 1. Częstotliwość wykonywania konserwacji: a) SAP i DSO - 1 raz w kwartale potwierdzane stosownym protokołem i wpisem w dzienniku konserwacji, b) system oddymiania - 1 raz w kwartale potwierdzane stosownym protokołem i wpisem w dzienniku konserwacji, c) SSWiN, TVd i system wideodomofonowy - 2 razy w roku potwierdzane stosownym protokołem i wpisem w dzienniku konserwacji, d) oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne oraz przeciwpożarowy wyłącznik prądu - 1 raz w roku sprawdzenie działania oraz wykonanie badania potwierdzane stosownym protokołem, 2. Reagowanie na zgłaszane telefonicznie przez Zamawiającego uwagi dot. awarii systemów, przy czym przez reagowanie rozumie się podjęcie czynności zmierzających do usunięcia usterek, wraz z dokonaniem analizy nieprawidłowości działania systemów, czas reakcji dla poszczególnych systemów: a) systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP), DSO i systemów oddymiania - reagowanie we wszystkie dni tygodnia w czasie nie dłuższym niż 12 godzin na uwagi dotyczące nieprawidłowości w działaniu systemów, występowanie awarii i uszkodzeń systemów lub ich części; b) SSWiN, TVd i system wideodomofonowy - reagowanie we wszystkie dni tygodnia w czasie nie dłuższym niż 24 godziny na uwagi dotyczące nieprawidłowości w działaniu systemów, występowanie awarii i uszkodzeń systemów lub ich części. 3. Opiniowanie i szacowanie kosztu usunięcia stwierdzonych wad w systemie w przypadkach wykraczających poza rutynowe czynności konserwacyjne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze w zakresie instalacji i konserwacji wydane na podstawie ustawy z dnia 29.11.2000 r. Prawo Atomowe (t. jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 264 ze. zm.) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I, część zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (rozpoczął i zakończył) lub wykonuje (rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) zamówienie lub zamówienia polegające na konserwowaniu lub naprawach SAP w min. dwóch obiektach, których realizacja trwa lub trwała min. 12 miesięcy (każde) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I części zamówienia; b) co najmniej dwóch zamówień, których realizacja trwa lub trwała co najmniej 12 miesięcy każde, a ich przedmiotem jest świadczenie usług polegających na konserwacji lub naprawach DSO w obiektach wskazanych w § 29 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I części zamówienia; c) zamówienie lub zamówienia polegające na konserwowaniu i utrzymywaniu w stanie sprawności eksploatacyjnej SSWiN w min. dwóch obiektach, którego(ych) realizacja już trwa lub trwała min. 12 miesięcy (każde) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie II i III części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą (po jednej w każdym niżej opisanym zakresie), która: a) jest przeszkolona przez producenta systemów zainstalowanych w obiektach stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie kontroli obsługi technicznej i napraw instalacji SAP w zakresie I części zamówienia; b) posiada uprawnienia do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV, wydane dla grupy 1 pkt 2 i 10 określonej w załączniku Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie każdej z części zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Poza dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w pkt III.4), Wykonawcy do oferty muszą załączyć: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty listy podmiotów należącej do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Białymstoku, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, pok. 712, bud. B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.04.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 marca 2013 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godz. 11:15. 2. Osobami uprawnionymi do kontaktu są Andrzej Wiśniewski i Waldemar Dąbkowski, Wieloosobowe Stanowisko Zamowień Publicznych tel. 85 748 67 48, faks 85748 69 04, wisniewskia@zus.pl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.