To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Kisielice: Zakup koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 91309 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71839 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Mechaniki i Diagnostyki Samochodowej Spółka z o.o., ul. Daszyńskiego 24, 14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 275 60 14, faks 55 275 60 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko - ładowarki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu: Koparko - ładowarki wraz z osprzętem roboczym. 1) Minimalne wymagania dla zamawianego sprzętu: 1.1. rok produkcji - nie starszy niż 1999 1.2. przebieg - maksymalnie 5000 MTH 1.3. typ: JCB 4 CX - lub równoważny spełniający wymagania Zamawiającego, 1.4. moc: min. 68,8 KM 1.5. koła standardowe 1.6. silnik PERKINS 1.7. skrzynia biegów POWERSHIFT - 3 tryby jazdy, 1.8. głębokość kopania - minimum 5,85 m. 1.9. łyżka dzielona na szybkozłączu, 1.10. koparko - ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, 1.11. kabina musi posiadać sprawne światła drogowe, kierunkowskazy, światła ostrzegawcze wskazujące na pracę lub poruszanie się sprzętu w ruchu drogowym (tzw. kogut) 1.12. pojazd musi posiadać kompletne osłony i elementy nadwozia, 1.13. wyposażenie: łyżka do kopania i załadunku - standardowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ROL-KO" ŁUPIŃSKA ELŻBIETA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ROL-KO" ŁUPIŃSKA ELŻBIETA
- Firma Handlowo - Usługowa ROL.KO. Anna Łupińska - Kamińska, Konojady 35, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104550,00
Oferta z najniższą ceną: 104550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 239850,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KISIELICE
więcej: przetargi KISIELICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





