Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Toruń: Dostawa samochodu ciężarowego śmieciarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 91284 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego śmieciarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego z roku produkcji 2009 samochodu ciężarowego śmieciarki na podwoziu trzyosiowym o pojemności skrzyni załadunkowej min. 20 m 3 z urządzeniem załadowczym tylnym uniwersalnym przystosowanego do zbierania odpadów komunalnych oraz selektywnie gromadzonych odpadów organicznych. Szczegółowe wymagania i opis techniczny przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do siwz. Wymagane warunki leasingu: Zamawiający oczekuje: - 48 miesięcznego okresu leasingu. Raty leasingowe winny być przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy. Kalkulacja rat leasingowych winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu zmiennego kosztu pieniądza - WIBOR 1M i winna uwzględniać stałą marżę Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. - zaangażowania środków własnych zwanych czynszem inicjalnym na poziomie 5% wartości netto + podatek VAT przedmiotu umowy. Zamawiający deklaruje wykup przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wysokości początkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC, NNW. Koszt ubezpieczenia, rejestracji i opłaty związanej z podatkiem drogowym nie stanowi kosztu leasingu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22.1 ustawy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawcy, którzy posiadający min. 1 punkt serwisowy z min. 3 letnim doświadczeniem na terenie woj. kujawsko - pomorskiego czynny w dniach od poniedziałku do piątku minimum do godz. 2200 , a w sobotę minimum do godz. 1400. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24.ust.1 i 2. 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) wykaz punktów serwisowych z min. 3 letnim doświadczeniem na terenie woj. kujawsko - pomorskiego czynny w dniach od poniedziałku do piątku minimum do godz. 2200 , a w sobotę minimum do godz. 1400. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - Parametry techniczne przedmiotu zamówienia . Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego 1) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, z którego musi jasno wynikać, że spełnia on wszystkie wymagania techniczne wyspecyfikowane w zał. 4 siwz wraz z oświadczeniem zawartym w treści zał. 4 do siwz. 2) Harmonogram finansowania przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - kasa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Naprawa nawierzchni na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej w Toruniu - etap II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn. "Przebudowa stref: produkcyjnej i VIP na Motoarenie" wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 60 osób w wieku powyżej 15 lat.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Oddziału ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup fabrycznie nowego samochodu typu Bramowiec z posypywarką i pługiem do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. Lubaniu"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowego samochodu DMC 7,2 T do zbierania i transportu odpadów komunalnych (śmieciarka).
- Zakup i dostawa używanego pojazdu specjalistycznego przeznaczonego do odbioru odpadów o pojemności skrzyni ładunkowej min. 13 m3
- "Dostawa fabrycznie nowego dwuosiowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec dla MPGKIM Sp. z o.o."
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu bramowego zasilanego gazem CNG.
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.