eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z ŁADOWACZEM CZOŁOWYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Tuszyn: ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z ŁADOWACZEM CZOŁOWYM
Numer ogłoszenia: 91253 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tuszyn.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z ŁADOWACZEM CZOŁOWYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego ciągnika wraz z ładowaczem czołowym a/ Ciągnik-parametry techniczne -Ciągnik rolniczy rok produkcji 2009 -Skrzynia biegów zsynchronizowana 30km/h, 12x12 z rewersem -Siedzenie operatora z podłokietnikami, wyprofilowane (ergonomiczne) -Silnik czterocylindrowy z turbodoładowaniem, intercooler, chłodzony cieczą -Pojemność silnika w zakresie od 4100- 4200 cm3. -Emisja spalin- Euro III -Moc silnika w zakresie od 80 -85 KM -Sprzęgło dwustopniowe suche -Układ napędowy typu 4x4 -Wał odbioru mocy (WOM) 540 zależny i niezależny -Udźwig podnośnika-41-42 kN -Dźwignie hakowe II kategorii (CBM) -Szybkozłącza hydrauliki zewnętrznej-min. 6+1 -Ciśnienie robocze hydrauliki-min 19 Mpa -Wydatek pompy-min 50 l/min. -Zaczep przesuwny uniwersalny -Kabina ogrzewana z wentylacją -Instalacja radiowa wraz z radiem -Układ kierowniczy hydrostatyczny -Hamulce zasadnicze-mokre sterowane hydraulicznie -Hamulec pomocniczy-mechaniczny -Jednoobwodowy i dwuobwodowy hamulec pneumatyczny -Oś przednia typu Carraro -Koła przednie-13,6 R24 -Koła tylne-16,9 R34 -Obciążniki przednie min. 200 kg -Obciążniki kół tylnych min. 150 kg -Siedzenie dla pasażera -Homologacja na 2 osoby -Dodatkowe halogeny na słupku kabiny b/ Ładowacz czołowy- parametry techniczne -Udźwig-min. 1600 kg -Wysokość podnoszenia-min. 3600 mm -Sterowanie joystickiem -Hydraulika dwusekcyjna -Łyżka do materiałów sypkich min. 2,0 m -Widły do palet regulowane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2000 zł. (słownie dwa tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) minimum dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostaw ciągników wraz z ładowaczami czołowymi. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w § 6 niniejszej Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1. pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym, okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie. - Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostaw ciągników wraz z ładowaczami czołowymi. - Dokumenty (co najmniej 1 referencja, protokół odbioru), potwierdzający że zamówienie zostało wykonane należycie. 8)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuszyn.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.tuszyn.info.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 1 - parter (sekretariat), Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.