eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawa materiałów promocyjnych w postaci gadżetów miejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Jastrzębie-Zdrój: Dostawa materiałów promocyjnych w postaci gadżetów miejskich
Numer ogłoszenia: 91250 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w postaci gadżetów miejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych (gadżetów miejskich) w postaci: Część pierwsza - Maskotka Jastuś w ilości 600 szt. Część druga - Etui (obwoluta) PCV na identyfikator formatu A6 - 2000 szt., Letni kapelusz reklamowy - 5500 szt., Bidon - 400 szt., Torba bawełniana - 700 szt., Magnes na lodówkę z karteczkami - 400 szt., Samozaciskowa opaska odblaskowa - 800 szt., Smycz reklamowa - 2000 szt., Parasol - 200 szt., Pins - 500 szt., Notes filcowy - 400 szt., Piłka dmuchana plażowa - 300 szt., Skrobaczka do szyb samochodowych - 150 szt., Saszetka zapinana w pasie - 250 szt., Kocyk dla dzieci - 600 szt., Balony - 700 szt., Pendrive - 600 szt., Podkładka pod kubek - 600 szt., Otwieracz do butelek - 500 szt., T-shirt męski - 600 szt., T-shirt damski - 600 szt., Składana mata do siedzenia - 650 szt., Koc polarowy - 200 szt., Ręcznik sportowy - 300 szt., Torba sportowa - 150 szt., Kubek - 600 szt., Flaga miasta - 100 szt., Reklamówka - 1000 szt., Monopod selfie - 150 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.33.10.00-8, 18.44.10.00-2, 39.29.52.00-8, 31.63.00.00-1, 18.93.60.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2. wypełniony formularz Szczegółowej wyceny przedmiotu zamówienia - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1a, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 10 siwz). UWAGA: pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy: a) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 pkt. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - zmiana może dotyczyć zarówno zmniejszenia jak i zwiększenia kosztów wykonania zamówienia, b) w zakresie Podwykonawców, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia. 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem § 5 pkt 9 i pkt 10 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, al. Józefa Piłsudskiego 60, Wydział Informacji, Promocji i Rozwoju, pok. 107 A, 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 12:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, al. Józefa Piłsudskiego 60, pok. 107 A; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Maskotka Jastuś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maskotki miejskiej Jastuś w ilości 600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły promocyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów promocyjnych: Etui (obwoluta) PCV na identyfikator formatu A6 - 2000 szt., Letni kapelusz reklamowy - 5500 szt., Bidon - 400 szt., Torba bawełniana - 700 szt., Magnes na lodówkę z karteczkami - 400 szt., Samozaciskowa opaska odblaskowa - 800 szt., Smycz reklamowa - 2000 szt., Parasol - 200 szt., Pins - 500 szt., Notes filcowy - 400 szt., Piłka dmuchana plażowa - 300 szt., Skrobaczka do szyb samochodowych - 150 szt., Saszetka zapinana w pasie - 250 szt., Kocyk dla dzieci - 600 szt., Balony - 700 szt., Pendrive - 600 szt., Podkładka pod kubek - 600 szt., Otwieracz do butelek - 500 szt., T-shirt męski - 600 szt., T-shirt damski - 600 szt., Składana mata do siedzenia - 650 szt., Koc polarowy - 200 szt., Ręcznik sportowy - 300 szt., Torba sportowa - 150 szt., Kubek - 600 szt., Flaga miasta - 100 szt., Reklamówka - 1000 szt., Monopod selfie - 150 szt. szczegółowo opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.33.10.00-8, 18.44.10.00-2, 39.29.52.00-8, 31.63.00.00-1, 18.93.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.