eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup 8 zestawów mebli pracowniczych wraz z dostawą i montażem. W skład zestawu wchodzibiurko, kontener i fotel obrotowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Warszawa: Zakup 8 zestawów mebli pracowniczych wraz z dostawą i montażem. W skład zestawu wchodzi: biurko, kontener i fotel obrotowy
Numer ogłoszenia: 91233 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63443 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 8 zestawów mebli pracowniczych wraz z dostawą i montażem. W skład zestawu wchodzi: biurko, kontener i fotel obrotowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż 8 zestawów mebli pracowniczych. W skład jednego zestawu wchodzą następujące elementy (meble): Biurko proste: wymiary blatu: szer. 159-161, gł. 79-81, gr. 2,5-3,5 (cm); wysokość biurka: 73-77 (cm); kolor blatu-klon; stelaż do biurka metalowy; cztery nogi kwadratowe z możliwością regulacji o wymiarach: 5 na 5 (cm); nogi przykręcane do stelażu; kolor stelażu-aluminium (matowy). Kontener pod biurko: wymiary: szer. 45-44, gł. 48-52, wys. 56-65 (cm); 4 szuflady; górna szuflada wyposażona w piórnik; wyposażony w kółka (jezdny); zamek centralny zamykający minimum 3 szuflady; kolor-klon. Fotel biurowy: obrotowy; baza-podstawa pięcioramienna plastikowa, w kolorze czarnym z kółkami przystosowanymi do jazdy po powierzchniach dywanowych wyposażone w hamulec blokujący odjeżdżanie pustego fotela oraz amortyzatorem gazowym zapewniającym płynną regulację wysokości siedziska; siedzisko-wykonane ze sklejki pokryte pianką poliuretanową, regulacja w poziomie; oparcie-oparcie z tworzywa (czarne) z tapicerowaną nakładką i wieszakiem na marynarkę ulokowanym w tylnej, górnej części; tapicerka-kolor ciemno zielony, skład: 100 procent poliester, gramatura: nie mniej niż 380 g na m2: Atesty: odporność na ścieranie-nie mniej niż 100000 cykli Martindalea (PN-EN ISO 12947-2); odporność na piling-nie mniej niż 4 (PN-EN ISO 12945-2); trudnopalność-papieros (PN-EN 1021-1); odporność na światło - 4-6 (PN-EN ISO 105-B02) podłokietnik-podłokietnik regulowany z nakładką poliuretanową, regulacja góra-dół, regulacja ustawienia kąta nakładki względem siedziska, kolor stelaża podłokietnika: czarny; stelaż-kolor czarny; regulacja-umożliwiająca synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska, z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz czterostopniową blokadą tego ruchu, mechanizm wysuwania siedziska, oraz mechanizm regulujący wysokość siedziska wymiary: wysokość całkowita: 880-1050 mm; szerokość całkowita: 650-680 mm; głębokość całkowita: 650-680 mm; wysokość siedziska: 490-620 mm; szerokość siedziska: 480-650 mm; głębokość siedziska: 410-450 mm. Oferowane meble są fabrycznie nowe i przygotowane do natychmiastowej eksploatacji. Oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszt dostawy, montażu oraz ustawienia 8 zestawów mebli pracowniczych w siedzibie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe A.S., ul. Ogrodowa 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10069,20

  • Oferta z najniższą ceną: 10069,20 / Oferta z najwyższą ceną: 20890,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.