Ogłoszenie z dnia 2007-01-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorzów Wielkopolski: dostawa nowych żurawi hydraulicznych tej samej marki: typ Z -szt.1, typ L - szt.1 dla Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp., do kontaktów: Romuald Jaroszuk,Leszek Zduniak,Grzegorz Malinowski, ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7323788 w. 27, fax 095 7323788 w. 46, e-mail: otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Skarb Państwa-własność; Inne:drogowy transport towarowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowych żurawi hydraulicznych tej samej marki: typ Z -szt.1, typ L - szt.1 dla Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Nowe żurawie hydrauliczne tej samej marki: typ Z -szt.1, typ L- szt.1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz specyfikacji technicznej oferowanych żurawi hydraulicznych załącznik nr 3. a.Jeżeli żurawie posiadają parametry wyrażone cyfrowo - Wykonawca wpisuje rzeczywisty parametr cyfrowo. b.Jeżeli żurawie posiadają parametry wyrażone opisowo - Wykonawca opisując odpowiada na wymagania postawione przez Zamawiającego. 2.Warunki gwarancji - wypełniony załącznik nr 3. 3.Warunki napraw gwarancyjnych - wypełniony załącznik nr 3 4.Warunek dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 3. 5.Warunek posiadania sieci serwisowej - załącznik nr 5 6.Warunek szkolenia obsługi - załącznik nr 3 7.Warunek utworzenia \apteczki technicznej\ - załącznik nr 3 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.14.40 - Dźwigi do pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.44.00 - Dźwigi do pojazdów mechanicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Nowe żurawie hydrauliczne tej samej marki: typ Z - szt.1 typ L - szt.1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 21.05.2007; lub data zakończenia: 27.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięćtysięcy złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunki ogólne. 1.1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 1.2.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 1.3.Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia - posiadać zdolność kredytową na sfinansowanie zamówienia lub posiadać środki finansowe w wysokości minimum wartości przedmiotu zamówienia. 2.Wymagania przedmiotowe. 2.1.Wymagane parametry techniczne są podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 2.2.Wymagane warunki gwarancji: nie mniej niż 24 miesiące na konstrukcję i nie mniej niż 12 miesięcy na hydraulikę . Gwarancja będzie liczona od daty zarejestrowania żurawi w UDT. UWAGA: Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia części i materiałów w trakcie eksploatacji (elementy eksploatacyjne) tj. filtrów oleju, 2.3.Termin rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej - maksymalnie w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.Wymagania dodatkowe. 3.1.Wykonawca dostarczy zamówione żurawie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie RP. 3.2.Wykonawca musi posiadać sieć serwisową. 3.3.Wykonawca przeprowadzi w ciągu 30 dni, po wykonaniu zabudowy żurawi hydraulicznych na pojazdach samochodowych, w siedzibie Zamawiającego szkolenie jego pracowników w zakresie obsługi i serwisowania. 3.4.Wykonawca utworzy w ciągu 30 dni po protokólarnym odbiorze dostarczonych żurawi hydraulicznych jedną \apteczkę techniczną\ zawierającą : a.jeden zestaw uszczelnień siłowników żurawia b.komplet uszczelnień jednej sekcji rozdzielacza c.komplet ślizgów ramienia (ramion) żurawia \Apteczka techniczna\ w okresie gwarancji będzie stanowić depozyt u Zamawiającego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Cena (cena netto , podatek VAT, wartość brutto, cena całkowita oferty) podane w załączniku nr 2 i 6 musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3.Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 4.Cena oferty nie podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie zdolności kredytowej w wysokości minimum wartości przedmiotu zamówienia lub posiadanie środków finansowych w wysokości minimum wartości przedmiotu zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa winne być określone w PLN . W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków dewizowych lub zdolności kredytowej w dewizach do przeliczenia na PLN należy przyjąć kurs średni NBP na dzień 22.02.2007 r. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, informację z banku przedstawia każdy z nich. W tym przypadku suma potwierdzonych środków finansowych lub zdolności kredytowej nie może być niższa niż wartość przedmiotu zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena całkowita oferty 80 2. Moment udźwigu żurawia 10 3. Masa żurawia netto (kg) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2007, godzina 13:00, Polska, Gorzów Wlkp., ul. Szpitalna 2, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z zabezpieczeniem infrastruktury w sytuacji kryzysowej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





