Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Konin: Zakup komputerów
Numer ogłoszenia: 91183 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup: - 23 komputerów stacjonarnych z systemem Microsoft Windows Vista Business PL - 23 paneli LCD 19 - 1 laptopa z ekranem minimum z systemem Microsoft Windows Vista Business PL - 7 drukarek kolorowych A4, sieciowych z wbudowanym dupleksem - 23 zasilaczy awaryjnych UPS
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.700 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek osiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5. złożą wadium Opis oceny spełnienia warunków 1.Doświadczenie Wykonawca musi wykonać dostawy (co najmniej dwie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostaw zostały wykonane należycie. Wartość każdego z wykazywanych dostaw nie może być mniejsza niż 65.000 zł brutto. 2.Potencjał finansowo- ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 2.1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych), na okres wykonywania dostawy, a jeżeli polisa obejmuje krótszy okres to należy dołączyć oświadczenie mówiące o tym, że po upływie obowiązywania tej polisy Wykonawca niezwłocznie przedłuży ubezpieczenie na okres obowiązywania umowy i kwotę nie mniejszą niż 50 000 tys. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.1., oraz w pkt Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów, wg formuły -spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy -Doświadczenie zawodowe. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku usługi zostały wykonane należycie-zał nr 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 11. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 12. Parafowany projekt umowy- załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Oświadczenieo przedłużeniu polisy ubezpieczenia od OC - Wykonawcy, których dotyczy. 14. Dowód wniesienia wadium. II.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.1.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. I.1. i I.2., I.5., I.6, I.7., I.8 powinny być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 77
- 2. Gwarancja - 23
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie,Al. 1 Maja9, 62-510 Konin, pok. 363.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie,Al. 1 Maja9, 62-510 Konin, pok. 363.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remont części placu na terenie bazy PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- "Dostawa paneli multiplex PCR do analizatora FILMARRAY model TORCH2 dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie"
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów IT
- Odnowienie wsparcia dla urządzeń sieciowych (firewall'e) PaloAlto
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- Dostawa serwerów i oprogramowania
- Dostawa komputerów poleasingowych i urządzeń drukujących (2 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.