eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaskadostawa materiałów szewnych - sprawa znak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9114

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Biała Podlaska: dostawa materiałów szewnych - sprawa znak: D-3/N/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, do kontaktów: mgr Krzysztof Lewandowski, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297, e-mail: zampu@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalbp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, mgr Krzysztof Lewandowski, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83/342-82-96, fax 0-83/342-82-97, e-mail: zam.publ@szpitalbp.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, mgr Alicja Wasiluk, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83/342-82-13. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szewnych - sprawa znak: D-3/N/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Dokument wystawiony przez producenta potwierdzający, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w załącznikach do formularzy cenowych w zakresie części 5, 6, 8, 9 i 10. 2) Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i używania. W razie wątpliwości co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu. 3) Oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wszystkie wyroby objęte umową. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa materiałów szewnych w podziale na 14 części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część 1 - 150 PLN; Część 2 - 100 PLN; Część 3 - 600 PLN; Część 4 - 50 PLN; Część 5 - 350 PLN; Część 6 - 550 PLN; Część 7 - 250 PLN; Część 8 - 500 PLN; Część 9 - 100 PLN; Część 10 - 2000 PLN; Część 11 - 200 PLN; Część 12 - 700 PLN; Część 13 - 500 PLN; Część 14 - 150 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 3) Za zrealizowane dostawy zapewnią nie krótszy niż 30 dniowy termin płatności. 4) Zapewnią, że ceny ofertowe nie wzrosną przez okres minimum 3 miesiące od daty zawarcia umowy. 5) Zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium. 7. Dokument wystawiony przez producenta potwierdzający, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w załącznikach do formularzy cenowych w zakresie części 5, 6, 8, 9 i 10. 8. Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i używania. W razie wątpliwości co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu. 9. Oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wszystkie wyroby objęte umową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy (zawierający numer faksu, NIP) zamawiający udostępni siwz w formie papierowej za cenę 30 zł w pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym (cena 40 zł). Prośbę można przekazać na numer faksu 0-83/342-82-97.. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 11:30, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3 pok. 207, 21-500 Biała Podlaska.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Nici naturalne, niewchłanialne, lniane. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 87 2. Jakość 10 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą naczyniową. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Nici syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane z igłą. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: Nici wchłanialne, monofilament, powlekane o przedłużonym okresie podtrzymywania tkankowego ponad 120 dni z igłą. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: Szew syntetyczny szybkowchłanialny, czas wchłaniania ok. 6 tygodni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Szwy zbrojone przeciwwentracyjne z 2 igłami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą o okresie wchłaniania 50-70 dni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą o okresie wchłaniania 50-70 dni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: Nici syntetyczne wchłanialne, powlekane, plecione o okresie wchłaniania 50-70 dni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27. 3) Wielkość lub zakres: Opatrunki hemostatyczne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 97 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Implanty powięziowe do operacji przepuklin. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 97 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Nici okulistyczne niewchłanialne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Sprawa znak: D-3/N/07. 1) Krótki opis: Materiały szewne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: Nici okulistyczne wchłanialne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Jakość 17 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe 3 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.