eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe WarpnoRemont nawierzchni ulicy Polnej w Nowym Warpnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Nowe Warpno: Remont nawierzchni ulicy Polnej w Nowym Warpnie
Numer ogłoszenia: 91148 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe Warpno , pl. Zwycięstwa 1, 72-022 Nowe Warpno, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3129660, faks 091 3129713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulicy Polnej w Nowym Warpnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni ulicy Polnej w Nowym Warpnie, zgodnie z wymaganiami technicznymi dotyczącymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i projektem technicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł. - słownie: pięć tysięcy złotych (w terminie do dnia 05.05.2009r.) do godz. 10,30. Wadium może być wnoszone (art. 45 ust 6) w następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Nowym Warpnie Numer konta: 95 1320 1830 3173 3548 2000 0012 Dokument wniesienia wadium winien być opisany: Remont nawierzchni ulicy Polnej w Nowym Warpnie. Zwolnienie wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy z dnia 29.01 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium przez wykonawców, których oferta nie zostanie wybrana, Zamawiający przekaże na rachunek bankowy wykonawców w ciągu trzech dni roboczych od daty podpisania umowy (nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania z ofertą).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 3 należycie zrealizowanymi zadaniami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Jeżeli wykonawca nie będzie spełniał, choć jednego warunku, to zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione, nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (załączyć kopie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Wykaz min. 3 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót związanych z budową lub remontem nawierzchni ulic lub chodników, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru), wg. zał. nr 5. 7. Kopia polisy a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru - zał. nr 3), że: a) Przedstawiona w ofercie cena jest kompletna. b) zapoznał się z SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń. c) w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu (chyba że zostanie złożony protest). d) firma spełnia wymogi art. 22 ust. l ustawy o Prawo zamówień publicznych tj: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie podmiotów w udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. UWAGA: Oferta, oświadczenie i inne dokumenty wystawiane przez wykonawcę muszą być podpisane przez osobę upoważnioną w dokumencie rejestrowym wykonawcy. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych przez osobę upoważnioną w dokumencie rejestrowym wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowewarpno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Warpnie, Pl. Zwycięstwa 1, 72-022 Nowe Warpno, sekretariat pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Warpnie, Pl. Zwycięstwa 1, 72-022 Nowe Warpno, sekretariat pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.