Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żarki: remonty nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, do kontaktów: Iwona Bubel, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, fax 034 3148304, e-mail: pzdmysz@pronetix.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.myszkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, Iwona Bubel, ul.Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034/ 314-83-04, fax 034/ 314-83-04, e-mail: iwonab@pzd.com.pl, www.pzd.myszkow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi wojewódzkie utrzymywane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a/ remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego z wycinaniem gr. warstwy 6cm ( około 5% robót w stosunku do całego zamówienia) b/ remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego bez wycinania ( około 10% robót w stosunku do całego zamówienia) c/ wykonanie nakładek bitumicznych przy krawędziach jezdni (szer. od 1,5m do 2,0m)(około 30% robót w stosunku do całego zamówienia) w technologii: - frezowanie nawierzchni średnia gr.6cm - oczyszczenie nawierzchni - skropienie nawierzchni - wa-wa ścieralna średnia gr.6 cm d/ wykonanie krótkich nakładek całą szerokością jezdni lub połową jezdni ( około 25% robót w stosunku do całego zamówienia) w technologii: - frezowanie nawierzchni średnia gr.8cm - oczyszczenie nawierzchni - skropienie nawierzchni - wa-wa wiążąca średnia gr.4 cm - skropienie nawierzchni - wa-wa ścieralna 4cm e/ uzupełnienie ubytków w nawierzchni masą na gorąco przy użyciu urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu ( około 10% w stosunku do całego zamówienia) f/ remont cząstkowy w technologii powierzchniowego utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową ( około 20% robót w stosunku do całego zamówienia) 2.Lokalizacja robót DW nr 789 Gniazdów -Koziegłowy -Żarki -Niegowa -Staromieście/ DK nr 46/ DW nr 791 DKnr-1 -Osiny Poraj - Myszków - -Mrzygłód - gr.powiatu DW nr 792 Żarki - Kotowice - Kroczyce / DK nr 78/ DW nr 793 Janów/DK nr 46/ - Żarki - Myszków - Siewierz /DK nr 78/ 3.Długość dróg - 118,4km 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Długość dróg - 118,4km Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowania zamówienia około 854.000 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 20.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,00zł. Wadium może być wnoszone w formach wg/art.45 ust.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)złożą w wyznaczonym terminie ofertę- załącznik nr 1 wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ wg wzorów wymaganych przez zamawiającego, 5)podpiszą umowę, na warunkach określonych w projekcie umowy załączonym do SIWZ, 6)wniosą wadium przetargowe na warunkach określonych w SIWZ 7)załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa; warunek będzie spełniony jeżeli: a)z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia oraz będzie wynikało z tego dokumentu, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono likwidacji, z wyjątkiem sytuacji kiedy wykonawca po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; b)do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; c)z aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, załączonych do oferty i wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załączonej do oferty, będzie wynikało, że wykonawca nie figuruje w rejestrze skazanych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, e)z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załączonej do oferty, będzie wynikało, że wykonawca jako podmiot zbiorowy, nie figuruje w rejestrze karnym, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, f)Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a)w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty, będą pokazane przynajmniej dwa zadania z zakresu wykonywania remontów cząstkowych o wartości nie mniejszej niż 200.00zł każde i dwa zadania z zakresu wykonywania nakładek bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 600.000zł każde z podaniem wartości zadania oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylesingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia; Wykonawca musi wykazać minimum posiadania: 1 Urządzenie do przerobu zerwanego asfaltu - 2szt 2 Walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T - 3szt 3 Walec drogowy gumowo-stalowy - 1szt 4 Skrapiarka samojezdna do bitumu - 1 szt 5 Samochody samowyładowcze min 10 T - 2 szt 6 Szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1 szt 7 Młot - 1 szt 8 Rozkładarka mas bitumicznych - 1szt 9 Urządzenie do wykonywania powierzchniowego utrwalania typu Patscher - 1szt 10 Frezarka - 1szt 11 Piła do cięcia nawierzchni asfaltowych - 2szt 12 Wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji własna lub umowa podpisana z taką wytwórnią na obsługę przedmiotu zamówienia c) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy, oraz innych osób przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać min.16 pracowników ( 3 brygady robocze po 5 pracowników fizycznych)i kierownika budowy, d) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a)wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, o wartości min.1.000.000zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności; b)bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa w których Wykonawca posiada rachunek, w swej informacji wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, którą należy załączyć do oferty, potwierdzą, że Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie min.500.000zł lub potwierdzą zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż 500.000zł Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu 2)ofertę wraz z załącznikami, wg wzorów wymaganych przez zamawiającego, 3)formularz cenowy - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)dokumenty uprawniające kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji, 6)aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 8)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 9)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 10)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia 11)wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem nazwy i adresu firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty 12)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 13)aktualna polisa o wartości min.1.000.000zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, 14)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, w której potwierdzą ,że Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie min.500.000zł lub potwierdzą zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż 500.000zł 15)dokument potwierdzający wniesienie wadium przetargowego na warunkach określonych w SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dokonana w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie na rachunek Banku Spółdzielczego w Myszkowie 98 8279 0000 0100 2378 2001 0001w przypadku osobistego odbioru SIWZ lub wysyłka za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.02.2007, godzina 12:30, w siedzibie Zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59 42-310 Żarki II piętro pok. nr 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Korpele w roku 2025
- Naprawa infrastruktury drogowej i MRN2 Nadleśnictwa Miechów po ulewnych deszczach podzielonych na 6 niepodzielnych części
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Przebudowa zjazdu zwykłego z drogi wojewódzkiej 151 na działkę ewidencyjną 271/1, obręb Okunie
- Konserwacja ulic i ciągów pieszych Dzielnicy Ochota
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





