Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
Numer ogłoszenia: 91104 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, fax 022 3346217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu aerobowo-siłowego: 1. Bieżnia 2 szt 2. Steper 1 szt 3. Wieża pięciostacyjna ( brama połączona z trzema stanowiskami ) 1 szt opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu sportowego: 1. Bramki do piłki ręcznej aluminiowe , przenośne 3*2 m 2 szt 2. Siatki do piłki ręcznej PP Exclusive, grubość sznurka 4 mm 3 kpl. 3. Znaczniki piłkarskie 4 kpl 4. Piłeczki do tenisa stołowego - białe - średnicy 40 mm kpl 6 szt 150 szt 5. Piłki tenisowe 600 szt 6.Rakiety tenisowe 4 szt 7.Zestaw mini - tenis 1 kpl 8.Tubingi 140 cm , czerwony 15 szt 9.Tubingi 140 cm , zielony 15 szt 10.Tubingi 140 cm , niebieski 10 szt 11.Małe piłki do aerobiku ( Redono ) średnica 22 cm 40 szt 12.Duże piłki do aerobiku średnica 55 cm 10 szt 13.Deski do pływania duże i małe 30 szt 14.Pływaki małe ( ósemki ) 20 szt 15.Piłki gumowe - kolorowe 10 szt 16.Zabawki do nurkowania - gumowe 15 szt 17.Płetwy 24 szt 18.Makarony 80 szt 19.Rękawki dziecięce 10 szt 20.Piłka plażowa siatkowa turniejowa 3 szt 21.Siatka plażowa treningowa 3 szt 22.Siatka plażowa turniejowa 3 szt 23.Taśma ograniczająca boisko 4 szt 24.Zegar z czasem 32 x 112 x 14 4 szt 25.Zegar z czasem 5 x 15 x 9,5 1 szt 26.Pachołki - plastik 30 szt 27.Liczydło sędziowskie 10 szt 28.Siatka do bramki do piłki ręcznej 4 szt 29.Piłki do siatkówki profesjonalne ( z certyfikatem FIVB ) 10 szt 30.Piłki do p.nożnej profesjonalne ( z certyfikatem FIFA ) 10 szt 31.Piłka halowa treningowa 20 szt 32.Taśma do wyklejania linii 30 szt 33.Sygnalizator dźwiękowy ( czas dla trenera ) 2 szt opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Należy złożyć następujące oświadczenia : a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowiące załącznik nr 3 do siwz); b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowiące załącznik nr 4 do siwz); 2. Należy złożyć następujące dokumenty : 1. Status prawny - wymagane dokumenty : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty (dotyczy zadania nr 1) : wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień porównywalnych z niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ul. Pileckiego 122 02-781 Warszawa pok. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ul. Pileckiego 122 02-781 Warszawa pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu aerobowo-siłowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bieżnia 2 szt 2. Steper 1 szt 3. Wieża pięciostacyjna ( brama połączona z trzema stanowiskami ) 1 szt opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu sportowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bramki do piłki ręcznej aluminiowe , przenośne 3*2 m 2 szt 2. Siatki do piłki ręcznej PP Exclusive, grubość sznurka 4 mm 3 kpl. 3. Znaczniki piłkarskie 4 kpl 4. Piłeczki do tenisa stołowego - białe - średnicy 40 mm kpl 6 szt 150 szt 5. Piłki tenisowe 600 szt 6.Rakiety tenisowe 4 szt 7.Zestaw mini - tenis 1 kpl 8.Tubingi 140 cm , czerwony 15 szt 9.Tubingi 140 cm , zielony 15 szt 10.Tubingi 140 cm , niebieski 10 szt 11.Małe piłki do aerobiku ( Redono ) średnica 22 cm 40 szt 12.Duże piłki do aerobiku średnica 55 cm 10 szt 13.Deski do pływania duże i małe 30 szt 14.Pływaki małe ( ósemki ) 20 szt 15.Piłki gumowe - kolorowe 10 szt 16.Zabawki do nurkowania - gumowe 15 szt 17.Płetwy 24 szt 18.Makarony 80 szt 19.Rękawki dziecięce 10 szt 20.Piłka plażowa siatkowa turniejowa 3 szt 21.Siatka plażowa treningowa 3 szt 22.Siatka plażowa turniejowa 3 szt 23.Taśma ograniczająca boisko 4 szt 24.Zegar z czasem 32 x 112 x 14 4 szt 25.Zegar z czasem 5 x 15 x 9,5 1 szt 26.Pachołki - plastik 30 szt 27.Liczydło sędziowskie 10 szt 28.Siatka do bramki do piłki ręcznej 4 szt 29.Piłki do siatkówki profesjonalne ( z certyfikatem FIVB ) 10 szt 30.Piłki do p.nożnej profesjonalne ( z certyfikatem FIFA ) 10 szt 31.Piłka halowa treningowa 20 szt 32.Taśma do wyklejania linii 30 szt 33.Sygnalizator dźwiękowy ( czas dla trenera ) 2 szt opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa odzieży i artykułów sportowych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Świadomy i kompetentny uczeń żarskiej szkoły podstawowej szansą na rozwój na rynku pracy w Żarach
- zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu do siłowni znajdujących się w budynkach UAM w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia do siłowni wraz z montażem dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach przedsięwzięcie pt. "PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





