eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9102

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wągrowiec: przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, do kontaktów: Janina Szulc, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685480, fax 067 2685480, e-mail: pzd.Wagrowiec@poczta.sylaba.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga powiatowa nr 1580P (Głogowiniec) granica woj.wielkopolskiego - Wapno - Damasławek Dąbrowa - granica woj.kujawsko-pomorskiego (Janowiec) od km 5+100 do km 6+830. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie w zakresie wykonania: 1. Robót drogowych. 2. Kanalizacji deszczowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1)Roboty drogowe polegające na: - wykonaniu poszerzenia istniejącej nawierzchni - korekcie istniejących łuków - ułożeniu warstw bitumicznych nawierzchni - wykonaiu wjazdów bramowych na przyległe działki - budowie ciągu pieszo - rowerowego - przebudowie istniejącego chodnika - budowie zatok autobusowych - przebudowie istniejącego parkingu - przebudowie skrzyzowania z drogą powiatową do Podolina - regulacji poboczy - humusowaniu i obsianiu trawą pasów zieleni. 2.Wykonanie kanalizacji deszczowej. Zgodnie z przedmiarami robót nr 1 i 2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30.000,00 słownie: trzydzieści tysięcy złtych 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania z należytą starannością wykonali co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót opisanych w części III SIWZ - Przedmiot zamówienia o wartości min. 1.000.000,00 każde zadanie (jeden kontrakt), - w przypadku prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 5 lat ilość zrealizowanych zadań zmniejsza się proporcjonalnie do ilości lat prowadzenia działalności. b)posiadają niżej wymieniony własny sprzęt lub mają zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (wymagany aktualny dokument dzierżawy, wynajmu, użyczenia, itp.): ytwórnię mas bitumicznych, walce samojezdne:- stalowy średni- ogumiony, rozkładarkę mas bitumicznych, koparkę, ładowarkę, spycharkę,samochody samowyładowcze 5-10 ton w ilości zapewniajacej ciągłość dowozu masy bitumicznej, frezarkę, szczotkę mechaniczną, skrapiarkę mechaniczną. c)dysponują pracownikami nadzoru z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym: Kierownik robót: doświadczenie 5lat, wymagane uprawnienia budowlane. Majster doświadczenie 5lat, wskazane posiadanie uprawnień budowlanych. Laborant doświadczenie 5lat. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 50% wartości brutto ceny ofertowej na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia (weryfikując, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają okreslone wymagania). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ) oraz: 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 1); 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (druk stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) a); 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (druk stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ) - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) b); 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (druku stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ) - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) c); 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dot. przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę od osoby, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy) - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) c); 7)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 3); 8)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 4); 9)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 4); 10)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ofertowa 85 2. warunki gwarancji 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl. Opłata: 16 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku wysłania pocztą opłata jw. plus koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 10:10, siedziba zamawiającego pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Przedmiot zamówienia stanowi realizację projektu Z/2.30/III/3.3.2/666/06 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006, Priorytetu III - Rozwój lokalny, Działanie 3.3 - Zdegradowane obszary miejskie, poprzemysłowe i powojskowe. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.