Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Katowice: USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Numer ogłoszenia: 91015 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego, ul. Grabowa 1A, 40-172 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 782 49 25, fax 0 32 258 6045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz obiektu biurowego oraz na ciągach komunikacyjnych wokół budynku znajdującego się w Katowicach, przy ul. Dąbrowskiego 23 wg poniższego zestawienia: Sprzątanie korytarzy Sprzątanie klatek schodowych Sprzątanie kabin wind Sprzątanie toalet Sprzątanie pomieszczeń socjalnych Sprzątanie pomieszczeń biurowych Sprzątanie pomieszczeń technicznych Sprzątanie pomieszczeń magazynowych i archiwów Sprzątanie pomieszczeń administracyjno-gospodarczych w obecności pracownika odpowiedzialnego za wyposażenie danego pomieszczenia Sprzątanie pomieszczeń warsztatowych, portierni Mycie okien Sprzątanie podłogi - wiatrołap Mycie drzwi wejściowych do budynku Utrzymanie czystości wokół obiektu Zapewnić stały dyżur, co najmniej dwóch osób w okresie od dnia 3 listopada 2008 roku do końca okresu trwania umowy, a w pozostałym okresie, co najmniej jednej osoby. Do obowiązków osób dyżurujących należy: - bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach, dbanie o ciągłe zaopatrzenie w papier, ręczniki i mydło toaletowe - bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych - bieżące utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych - bieżące utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (sprzątanie śmieci, usuwanie liści, śniegu, lodu) Do bieżącego usuwania śladów i zanieczyszczeń zostawianych przez użytkowników pomieszczeń na skrzydłach drzwiowych, ościeżnicach, meblach, płytkach ściennych wokół umywalek, zlewozmywaków, pisuarów i muszli, oraz przecieranie wyłączników, gniazdek, klamek. Zapewnić środki czystości przeznaczone do pielęgnacji i czyszczenia powierzchni (lastriko, płytki podłogowe i ścienne, panele drewniane), mebli, sprzętu biurowego i kuchennego oraz do dezynfekcji urządzeń sanitarnych Zapewnić środki higieniczne: papier toaletowy, ręczniki papierowe (tylko białe), mydło toaletowe, płyn do naczyń - przeznaczony do pomieszczeń socjalnych, ilość osób w budynku to 350. Zapewnić materiały, narzędzia niezbędne do utrzymania budynku w należytej czystości, Zamawiający ze swej strony udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania usług utrzymania czystości, posiadanie niezbędnego sprzętu oraz dysponowanie personelem o odpowiednich kwalifikacjach. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. z tym, że Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie trzech lat należycie wykonał, co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej, - dysponuje pracownikami posiadającymi wymagane kwalifikacje w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3., w szczególności wykaże, że: - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującą ubezpieczenie kontraktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł i deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł, dla jednej lub wielu szkód (jeśli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, zostanie przeliczona według kursu średniego NBP, obowiązującego na dzień składania ofert). 4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat usług, przy czym jedna usługa o wartości nie mniejszej niż 80% wartości ceny ofertowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć zgodnie z pkt 4.2.3. SIWZ odpowiednią dla danego zadania: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia oraz zobowiązanie utrzymania wartości polisy (sumy ubezpieczenie OC) w całym okresie trwania umowy. 5.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/sznkatowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Nieruchomości, 40-172 Katowice, ul. Grabowa 1A..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Katowice ul. Grabowa 1A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach we Wrześni: sali sportowej, Ośrodka Pomocy Społecznej, świetlicy środowiskowej i Warsztatu Terapii Zajęciowej
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





