eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoZorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu /Nasze Wsparcie - Twój Sukces/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Jaworzno: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu /Nasze Wsparcie - Twój Sukces/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3.
Numer ogłoszenia: 91014 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, fax 032 6181901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjaworzno@internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu /Nasze Wsparcie - Twój Sukces/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu /Nasze Wsparcie - Twój Sukces/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3. w następujących zakresach: I Zakres Prawo jazdy kat. C lub kat. E. - 20 osób; II Zakres Sprzedawca w handlu detalicznym - 45 osób - w III edycjach; III Zakres Kurs gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowych - 30 osób - w III edycjach; IV Zakres Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 10 osób - w I edycji; V Zakres Obsługa komputera - 10 osób - w I edycji; VI Zakres Spawacz spoin pachwinowych blach i rur - różne metody - 20 osób - w II edycjach; VII Zakres Kurs kosmetyki upiększającej - 10 osób - w I edycji; VIII Zakres Kucharz małej gastronomii - 20 osób - w II edycjach; IX Zakres Operator sprzętu ciężkiego (koparki, ładowarki, koparko-ładowarki) - 20 osób - w II edycjach; X Zakres Podstawy języka angielskiego - 10 osób - w II edycjach; XI Zakres Kelner - Barman - 10 osób - w I edycji; XII Zakres Pracownik ochrony fizycznej I stopnia - 5 osób - w I edycji; XIII Zakres Operator - kierowca wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych - 10 osób - w I edycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Na podstawie art. 31 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47 poz. 315) Zamawiający określa następujące warunki, które musi spełnić Wykonawca: 1)Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra: a)Opis warunku: stosowanie programów szkoleniowych dostępnych na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl lub programów regulowanych odrębnymi przepisami; w przypadku szkoleń, których programy nie zostały określone w powyższy sposób - zgodność programu z opisem zawodu wynikającym z klasyfikacji zawodów i specjalności opracowanych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, który najbardziej odpowiada zawartości programu szkolenia. b)Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego programu szkolenia. 2)Kwalifikacje kadry dydaktycznej: a)Opis warunku: Wykonawca powinien dysponować odpowiednio wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną, a zajęcia prowadzone powinny być przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia, zgodne z programami poszczególnych zakresów: każda z osób prowadzących zajęcia powinna posiadać uprawnienia pedagogiczne, zajęcia teoretyczne za wyjątkiem zakresu I, IV, VI, IX, XII powinny być prowadzone przez wykładowców posiadających wykształcenie wyższe związane z kierunkiem szkolenia, zajęcia praktyczne powinny być prowadzone przez osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie związane z kierunkiem szkolenia, każda z osób prowadzących zajęcia powinna posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć zgodnych z kierunkiem szkolenia. b)Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego wykazu kadry dydaktycznej przewidzianej do realizacji szkolenia, 3)Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki: a)Opis warunku: Wykonawca powinien posiadać odpowiednią ilość pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych bezrobotnych, odpowiednią ilość sprzętu zapewniając każdej skierowanej osobie możliwość wykorzystania go w trakcie szkolenia. Wykonawca powinien posiadać również nowoczesne pomoce dydaktyczne podnoszące atrakcyjność i skuteczność prowadzonych szkoleń oraz powinien zapewnić odpowiednie zaplecze socjalne (dostęp do toalety, bieżącej wody, miejsca spożywania posiłku). W ramach prowadzonych zajęć z zakresu obsługi komputera każdy uczestnik szkolenia powinien zajmować osobne stanowisko komputerowe. b)Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia/nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w kwestionariuszu szkolenia oraz programie szkolenia. 4)Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia: a)Opis warunku: wyznaczenie kierownika kursu lub osoby nadzorującej realizację szkolenia, który m. in. dokona przynajmniej jednej wizyty hospitacyjnej szkolenia, prowadzenie bieżącego monitoringu frekwencji uczestników szkolenia, prowadzenie badania jakości szkolenia oraz osób prowadzących zajęcia poprzez ocenę dokonaną przez uczestników szkolenia za pomocą ankiety. b)Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w kwestionariuszu instytucji szkoleniowej. 5)Sposób sprawdzenia efektów szkolenia: a)Opis warunków: przeprowadzanie egzaminów wewnętrznych służących ocenie stopnia opanowania przez uczestników szkolenia przekazywanej wiedzy i umiejętności lub zorganizowanie egzaminów zewnętrznych - państwowych wymaganych odrębnymi przepisami prawa. b)Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w programie szkolenia. 6)Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia: a)Opis warunków: wydawanie absolwentom szkolenia zaświadczenia na wzorze określonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub innego dokumentu, w przypadku realizacji szkolenia regulowanego odrębnymi przepisami prawa. b)Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w kwestionariuszu szkolenia. 5.2. Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) Wykonawca powinien posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonej kserokopii dokumentu na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.3. Zgodnie z art. art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.3.1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA WINNA ZAWIERAĆ: 1)Wypełniony formularz ofertowy stanowiący 1 stronę oferty (zał. nr 1 do SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - ( zał. nr 2 do SIWZ), 3)Kwestionariusz instytucji szkoleniowej ( zał. nr 3 do SIWZ ), 4)Kwestionariusz szkolenia ( zał. nr 4 do SIWZ) , 5)Program szkolenia (zał. nr 5 do SIWZ), 6)Kalkulację kosztów szkolenia wraz z podaniem sposobu obliczania ceny wynikającej ze szczegółowego kosztorysu ostatecznego (zał. nr 6 do SIWZ). 7)Wykaz kadry dydaktycznej przewidzianej do realizacji szkolenia (zał. nr 7 do SIWZ). 8)Wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej jego ocenie (zał. nr 8 do SIWZ). 9)Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/, 10)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11)Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wymagane powyżej dokumenty, są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę w następujący sposób: /Za zgodność z oryginałem/ - pieczęć imienna i podpis osoby uprawnionej do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Oryginalne lub poświadczone notarialnie pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
  • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjaworzno.internetdsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 110 od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00-14.00 lub pocztą, pocztą elektroniczną bądź faxem na podstawie pisemnego wniosku o przesłanie SIWZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie przy ulicy Północnej 9b, I piętro, pokój nr 124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt /Nasze Wsparcie - Twój Sukces/ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 .

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat. C lub kat. E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prawo jazdy kat. C lub kat. E - 20 osób 1)Programy szkolenia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa tj. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). 2)Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się maksymalnie do godziny 15.00. 3)Osoba skierowana na szkolenie może uzyskać jeden rodzaj prawa jazdy. 4)Zamawiający będzie kierował osoby bezrobotne na szkolenie indywidualnie lub grupowo w zależności od ilości osób zakwalifikowanych na szkolenie. 5)W ramach szkolenia uczestnicy powinni przystąpić do badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami silnikowymi, do których wymagane jest posiadanie prawa jazdy wybranej kategorii (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną). 6)Wykonawca zobowiązuje się ustalić pierwszy termin egzaminu państwowego na prawo jazdy określonej kategorii. 7)Czas trwania szkolenia jednej osoby bezrobotnej nie powinien przekroczyć 8 tygodni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedawca w handlu detalicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca w handlu detalicznym - 45 osób - w III edycjach 1) Program szkolenia powinien zawierać minimum 140 godzin dydaktycznych, w tym minimum 80 godzin ćwiczeń lub praktyk na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych oraz powinien zawierać m.in.: a)praktyczną obsługę kasy fiskalnej, b)komputerową obsługę handlu (pakiet sprzedażowy Subiekt), c)obsługę klienta, d)ogólne przepisy bhp obowiązujące w jednostce handlowej, e)rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka, f)wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej, g)rozmieszczanie i przechowywanie towarów, h)fakturowanie komputerowe, i)podstawowe zasady higieny, j)lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia) - 20 godzin. 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni przystąpić do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), niezbędnych do uzyskania książeczki zdrowia. 3)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 6 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowych - 30 osób - w III edycjach 1)Szkolenie ma przygotować uczestników do pracy w zawodzie magazyniera, a także do samodzielnego prowadzenia i obsługi wózka jezdniowego w transporcie wewnątrzzakładowym. Powinno zawierać minimum 200 godzin dydaktycznych, w tym minimum 80 godzin ćwiczeń oraz zawierać m. in.: a)obsługę wózka jezdniowego, b)obsługę komputera - Windows oraz Programu Subiekt, c)znajomość zasad gospodarki magazynowej i technologii prac magazynu, d)zasady dystrybucji towarów, e)gospodarkę zapasami, f)inwentaryzację stanów magazynowych , g)cele, zadania i wyposażenie magazynów, h)obsługę kasy fiskalnej, i)podstawowe zasady higieny, j)lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia) - 20 godzin. 2)Część szkolenia dotycząca obsługi wózka jezdniowego powinna być przeprowadzona w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) lub równoważny. 3)W ramach szkolenia uczestnicy powinni przystąpić do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania czynności z zakresu obsługi wózka jezdniowego. 4)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 7 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 10 osób - w I edycji 1) Program szkolenia powinien zawierać minimum 200 godzin dydaktycznych, w tym minimum 150 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych oraz powinien zawierać m.in.: a)przepisy bhp obowiązujące na stanowisku pracy, b)materiałoznawstwo, c)nowoczesne technologie wykończenia wnętrz, d)wykonywanie prac murarskich, tynkarskich itp., e)docieplanie budynków, f)wykonywanie izolacji wodochronnych oraz termicznych i akustycznych, g)wykończeniowe roboty podłogowe i ścienne. 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni przystąpić do badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań do podjęcia szkolenia we wskazanym zakresie, w tym badań wysokościowych do wykonywania prac na wysokości do 3 metrów (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną). 3)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 7 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa komputera - 10 osób - w I edycji 1) Program szkolenia powinien zawierać minimum 120 godzin dydaktycznych, w tym 110 godzin ćwiczeń oraz powinien zawierać m.in.: a)podstawy obsługi komputera, w tym: - uruchamianie oprogramowania użytkowego, - drukowanie dokumentu, - obsługa kalkulatora, korzystanie z notatnika i zegara - słowniczek podstawowych pojęć i nazw, - popularne programy użytkowe, b)MS WINDOWS, c)pakiet biurowy MS OFFICE oraz OPEN OFFICE, - edytor tekstu, - arkusz kalkulacyjny, - program do prezentacji, d)usługi w sieciach informatycznych (internet i poczta elektroniczna), e)lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia) - 20 godzin. 2)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 5 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur - różne metody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur - różne metody - 20 osób - w II edycjach 1)Programy szkolenia powinny zostać opracowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach we wskazanym zakresie, powinny uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470). 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni podejść do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania prac spawalniczych. 3)Osoba może uzyskać jeden rodzaj uprawnień w zakresie podstawowego spawania metodą TIG lub MAG. 4)Kursanci powinni otrzymać książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 5)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 7 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godz. 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs kosmetyki upiększającej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs kosmetyki upiększającej - 10 osób - w I edycji 1)Program szkolenia powinien obejmować minimum 150 godzin dydaktycznych, w tym minimum 90 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych oraz powinien zawierać m.in.: a)wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej, b)diagnostykę i pielęgnację cery, c)sposoby pielęgnowania urody, d)makijaż, e)automasaż, f)pielęgnację wybranych części ciała (stóp, dłoni, twarzy), g)obsługę klienta, h)depilację wybranych części ciała, i)elementy wizażu: - eksponowanie walorów urody kolorem, - diagnozowanie stanu skóry twarzy, - wykonywanie makijażu charakteryzacyjnego twarzy, j)elementy stylizacji, k)lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia) - 20 godzin. 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni podejść do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), stwierdzających brak przeciwwskazań do podjęcia szkolenia w w/wym zakresie. 3)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 6 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kucharz małej gastronomii - 20 osób - w II edycjach 1)Program szkolenia powinien obejmować minimum 150 godzin dydaktycznych, w tym minimum 70 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych oraz powinien zawierać m. in.: a)organizację punktu gastronomicznego, b)towaroznawstwo i materiałoznawstwo, c)zasady porcjowania i wydawania posiłków, d)obsługę klienta, e)przepisy bhp na stanowisku pracy, f)czynności porządkowe w kuchni, g)przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej, h)samodzielne wykonywanie zadań w kuchni tj.: - obróbka termiczna mięsa, - sporządzanie potraw, - przygotowywanie deserów oraz zakąsek, i)obsługę kas fiskalnych, j)podstawowe zasady higieny, k)lektorat języka anielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia) - 20 godzin. 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni podejść do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), niezbędnych do uzyskania książeczki zdrowia. 3)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 6 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Operator sprzętu ciężkiego (koparki, ładowarki, koparko - ładowarki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator sprzętu ciężkiego (koparki, ładowarki, koparko - ładowarki) - 20 osób - w II edycjach 1)Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 2)Osoba skierowana na szkolenie może uzyskać jeden rodzaj uprawnień. 3)W ramach szkolenia uczestnicy powinni podejść do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania czynności z zakresu operatora sprzętu ciężkiego. 4)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 6 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podstawy języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy języka angielskiego - w II edycjach 1)Program szkolenia powinien obejmować minimum 150 godzin dydaktycznych (teoria oraz ćwiczenia) oraz powinien zawierać m. in.: a)ćwiczenia z zakresu mówienia o sobie (zainteresowania, charakter, wygląd, dom, rodzina, wiek, umiejętność przedstawienia się), b)podstawowe zwroty dotyczące komunikacji interpersonalnej, c)zwroty sytuacyjne, d)pytania związane z dotarciem do celu z uwzględnieniem słownictwa z zakresu środków transportu, e)gramatykę języka angielskiego na poziomie podstawowym. 2)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 12 tygodni. Szkolenie winno odbywać się 3 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku nie więcej niż 5 godzin dziennie, maksymalnie do godz. 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kelner - Barman.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kelner - Barman - 10 osób - w I edycji 1)Program szkolenia powinien obejmować minimum 150 godzin dydaktycznych, w tym minimum 70 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych oraz powinien zawierać m. in.: a)organizację punktu gastronomicznego, b)sporządzanie zimnych i gorących dań, c)przygotowywanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych, d)serwowanie potraw i napojów, e)obsługę kas fiskalnych, f)podstawowe zasady higieny, g)przestrzeganie zasad bhp i p. poż. w sali konsumenckiej, h)profesjonalną obsługę klienta, i)zajęcia z zakresu wykazywania kultury osobistej i przestrzegania etyki zawodowej, j)organizację przyjęć okolicznościowych, k)lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia) - 20 godzin. 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni podejść do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), niezbędnych do uzyskania książeczki zdrowia. 3)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 6 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pracownik ochrony fizycznej I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownik ochrony fizycznej I stopnia - 5 osób - w I edycji 1)Szkolenie ma przygotować uczestników do egzaminu na uzyskanie licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz do pracy w zawodzie pracownika ochrony. Powinno być zgodne z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz przeprowadzone w oparciu o program opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 sierpnia 1998r. (Dz. U. Nr 113 poz. 731) w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu. 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni podejść do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), stwierdzających posiadanie zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 3)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 7 tygodni. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Operator - kierowca wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator - kierowca wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych - 10 osób - w I edycji 1)Szkolenie ma przygotować uczestników do samodzielnego prowadzenia i obsługi wózka w transporcie wewnątrzzakładowym. Powinno być przeprowadzone w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) lub równoważny. 2)W ramach szkolenia uczestnicy powinni podejść do badań lekarskich (najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia rozpoczęcia szkolenia przez osobę bezrobotną), stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania czynności z zakresu obsługi wózka jezdniowego. 3)Czas realizacji szkolenia - nie dłużej niż 3 tygodnie. Szkolenie winno odbywać się od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, maksymalnie do godziny 17.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 30
    • 3. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.