Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Niemodlin: Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, usuwanie awarii tych instalacji, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie na terenie Gminy Niemodlin.
Numer ogłoszenia: 90997 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606318, fax 077 4606318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, usuwanie awarii tych instalacji, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie na terenie Gminy Niemodlin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, jest wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, usuwanie awarii tych instalacji, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie na terenie Gminy Niemodlin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń. 2. Oświadczenie, że załączony do SIWZ projekt umowy, został przez Wykonawcę zaakceptowany, i że w razie wygrania przetargu Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorstw KRS, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający posiadane ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu, posiadanym potencjale technicznym i ekonomicznym oraz dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22, ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych. 10.Oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach składek na ubezpieczenie społeczne. 11.Oświadczenie, że przeciwko Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne. 12. Oświadczenie o nie zaleganiu ze zobowiązaniami podatkowymi wobec Gminy miejsca zamieszkania Wykonawcy. 13. Oświadczenie Wykonawcy czy jest płatnikiem podatku VAT.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.niemodlin.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Siedziba zamawiającego tj.: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie, ul. Wojska Polskiego 3, 49-100 Niemodlin (sekretariat na I piętrze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.