Ogłoszenie z dnia 2006-02-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Włocławek: dostawa nowych jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej o pojemnościach do 110 osób i do 92 osób Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., do kontaktów: Radosław Kawski, ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2364281, fax 054 236 95 94, e-mail: mpkwlo@pro.onet.pl, www.mpk.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowych jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej o pojemnościach do 110 osób i do 92 osób. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa nowych jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej o pojemnościach do 110 osób ( w ilości 5 szt. ) i do 92 osób ( w ilości 1 szt. ). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zamawiający odbierze autobusy w siedzibie( zakładzie produkcyjnym ) Wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa nowych jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej o pojemnościach do 110 osób ( w ilości 5 szt. ) i do 92 osób ( w ilości 1 szt. ). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium w kwocie 130 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należność za autobusy w kwocie wynikającej z oferty Zamawiający ureguluje w formie przelewu (na wskazany przez Wykonawcę w fakturze VAT jego własny rachunek bankowy) w następujący sposób: 100% wartości brutto za odebrane autobusy w terminie do 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1. aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 2.1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości; dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego; 2.2. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), e) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego; nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot; Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie będzie rozpatrywał i oceniał informacje dotyczące wszystkich tych podmiotów. - pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; - wykaz wyprodukowanych i wprowadzonych do obrotu (co najmniej 5 sztuk) na rynek krajów Unii Europejskiej, autobusów oferowanego typu przed terminem składania ofert;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe za 2004 rok obrachunkowy, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2004 rok obrachunkowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokument dopuszczenia autobusu do ruchu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami - kopię Świadectwa homologacji typu pojazdu wydanego przez ministra właściwego do spraw transportu, potwierdzającego bezwarunkowe udzielenie homologacji, to jest spełnianie warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262, z późniejszymi zmianami), wymaganych dla dopuszczenia do ruchu - dla autobusu o pojemności do 92 osób i dla autobusu o pojemności do 110 osób;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 22 - 24140 z dnia 02.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena ofertowa - 60 % Ocena techniczno - eksploatacyjna autobusów - 35 % Warunki gwarancji - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NE/EZP - I/2/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.04.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego, lub przelewem bankowym na konto Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 45 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.04.2006, godzina 10:30, Sala numer 8 w siedzibie Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.02.2006.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





