eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn.Budowa krytej pływalni przy ul Moniuszki w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Białogard: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Budowa krytej pływalni przy ul Moniuszki w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 90911 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. , ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 312 20 80, faks 94 312 20 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Budowa krytej pływalni przy ul Moniuszki w Białogardzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Budowa krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie, w ramach której prowadzone będą roboty budowlane obejmujące wykonanie pod klucz budynku krytej pływalni o powierzchni zabudowy ok. 2477 m2 wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenów przyległych. Przewidywana wartość w/w inwestycji wynosi ok. 22 mln zł brutto. Inwestycja objęta jest dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Wojewódzkiego Wieloletniego Programu Rozwoju Bazy Sportowej. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązuje się do kompleksowej obsługi procesu inwestycyjnego, obejmującej w szczególności: - przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wykonanie krytej pływalni w trybie uzgodnionym z zamawiającym; - organizację i zarządzanie procesem inwestycyjnym; - kontrolę kosztów i rozliczenia bieżące i końcowe inwestycji; - czuwanie nad realizacją inwestycji zgodnie z harmonogramem; - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; - obsługę prawną inwestycji; - udział w przeglądach gwarancyjnych; - wykonywanie wszelkich innych działań i czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego i jego prawidłowego zakończenia. Szczegółowy zakres zadań, które zamawiający powierzy do wykonania wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia został opisany w załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego. Zmawiający dysponuje dokumentacją projektową: projektami wykonawczymi oraz pozwoleniem na budowę. W/w dokumentacja stanowi zał 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe ustala się w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 47 8562 0007 0003 4324 2000 0010 z dopiskiem Wadium przetargowe - inżynier kontraktu. b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), z opisem Wadium przetargowe - inżynier kontraktu należy dołączyć do oferty. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e, obejmujący okres związania Wykonawcy ofertą, należy złożyć w biurze - kasie BOSiR Sp. z o.o. w postaci oryginału, a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 6. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w wykonywaniu usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał jako inżynier kontraktu przynajmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło odpowiednio wykonanie głównych usług polegających na nadzorowaniu budowy obiektu sportu i rekreacji o kubaturze min. 20 000 m3 wyposażonego w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 18 mln zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym dysponowanie co najmniej: - inżynierem rezydentem, posiadającym doświadczenie w realizacji, jako kierownik projektu lub inżynier rezydent co najmniej 1 obiektu sportu i rekreacji wyposażonego w basen o kubaturze min. 20 000 m3, i wartości nie niższej niż 18 mln zł brutto; - inspektorem nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie sportu i rekreacji wyposażonym w basen o kubaturze min. 20 000 m3, i wartości nie niższej niż 18 mln zł brutto; - inspektorem nadzoru specjalności drogowej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 2 inwestycjach drogowych, o wartości nie niższej niż 400 tys. zł brutto każda; - inspektorem nadzoru specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i gazowych oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie sportu i rekreacji wyposażonym w basen o kubaturze min. 20 000 m3, i wartości nie niższej niż 18 mln zł brutto; - inspektorem nadzoru specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie sportu i rekreacji wyposażonym w basen o kubaturze min. 20 000 m3, i wartości nie niższej niż 18 mln zł brutto; - specjalistą w zakresie technologii basenowej, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu lub nadzorowaniu instalacji technologii basenowej; - specjalistą w zakresie zamówień publicznych, posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym przeprowadzenie co najmniej 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 18 mln. zł brutto; - specjalistą ds. ekonomicznych, posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w rozliczaniu i sprawozdawczości inwestycji budowlanych dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz posiadającym wykształcenie wyższe ekonomiczne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę 1 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy termin podpisania umów na finansowanie inwestycji lub realizację robót budowlanych ulegną zmianie, w jednym lub więcej postępowań o zamówienie publiczne zostanie wniesione odwołanie lub skarga bądź postępowanie będzie unieważnione, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy wynikającej ze zwiększenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany zakresu nie wynikają z przyczyn leżących po stronie wykonawcy - wynagrodzenie może zostać powiększone lub pomniejszone proporcjonalnie do wartości wykonanych robót budowlanych, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy wynikającej ze zmiany okresu realizacji - wynagrodzenie może zostać powiększone lub pomniejszone proporcjonalnie o 1/36 jego wartości za każdy pełen miesiąc wydłużenia lub skrócenia planowanego terminu realizacji zamówienia, 4) zmiany składu zespołu wykonawcy, wymienionego w załączniku nr 6 do SIWZ, pod warunkiem, że jego kwalifikacje i doświadczenie będą równorzędne z wymaganymi w SIWZ i zatwierdzone przez zamawiającego, 5) zmniejszenia przedmiotu zamówienia z przyczyn technicznych lub gospodarczyc

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sport.bialogard.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o., ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard - biuro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o., ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard - biuro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.